Spring naar bijdragen

Christendom en LHBTIQ+ 💞🌈


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

“Nederlands-gereformeerden willen homo’s met relatie aan het avondmaal en in de kerkenraad NIEUWS  Homoseksuele kerkleden die samenleven in een relatie van liefde en trouw moeten helemaal ku

Waarom wil jij het zo graag over extremen hebben en niet over je buurman die graag onbekommerd wil samenleven met een man in een huwelijk van liefde en trouw. Ja dat is wegkijken van het gewone l

Toch vind ik dit wel een lastige kwestie, zonder dat ik deze kinderen onrecht aan wil doen. De hersenen van kinderen zijn immers nog niet zodanig ontwikkeld, dat ze zulke ingrijpende keuzes helemaal t

1 minuut geleden zei GaitJ:

Dus jij lijkt op de duivel ? Je legt de bijbel immers naast je neer en pikt alleen dat op wat jou uitkomt. Hoogmoed. Je erkent de autoriteit van de bijbel niet maar je verwacht dat de bijbel zich naar jou voegt. Hoogmoed is dus gevaarlijk, maar je gaat er gewoon mee door,

Is Chloe Cole een medisch schandaal? Waarom wel, waarom niet?

Zojuist zei GaitJ:

Bekende tactiek als je klem zit: je verandert van onderwerp of je geeft een idiote reactie, deze keer is het weer de tweede. Je bent voorspelbaar.

Ik zit klem ja. Je hebt gelijk.

Is Chloe Cole een medisch schandaal?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Is Chloe Cole een medisch schandaal? Waarom wel, waarom niet?

Ik zit klem ja. Je hebt gelijk.

Is Chloe Cole een medisch schandaal?

Is condoomgebruik genocide

Erken je de autoriteit van de bij bijbel

Wat is GPT: beste wetenschappelijke ontdekking of nutteloos

En zo kan ik nog wel even doorgaan met openstaande vragen waar je maar niet op antwoordt. Kom ook eens met antwoorden,

Chloe schandaal: daar is van alles fout gegaan en dat moet aangepakt worden. Je beoogde trucje om daarmee alles te diskwalificeren is onzinnig.

Goed je hebt je antwoord, kom nou zelf ook eens met antwoorden.

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Halleluja, hossana in den hogen!

Is Chloe Cole een medisch schandaal?

Je hebt je antwoord, kom dan nu zelf ook met antwoorden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Is condoomgebruik genocide

Erken je de autoriteit van de bij bijbel

Wat is GPT: beste wetenschappelijke ontdekking of nutteloos

En zo kan ik nog wel even doorgaan met openstaande vragen waar je maar niet op antwoordt. Kom ook eens met antwoorden,

Chloe schandaal: daar is van alles fout gegaan en dat moet aangepakt worden. Je beoogde trucje om daarmee alles te diskwalificeren is onzinnig.

Goed je hebt je antwoord, kom nou zelf ook eens met antwoorden.

Je hebt je antwoord, kom dan nu zelf ook met antwoorden.

Neen condoomgebruik is geen genocide. Er is niet eens conceptie? Is anti conceptie abortus is wat anders... maar dat is toch ook een trukje?

Je zegt dat er geen medische schandelen zijn, is Chloë Cole dan een succes? Wat is er fout gegaan? En is hetgene fout ging dan niet het schandaal? Duh!

Ik eken de autoriteit ja en zou geen teksten aanpassen op de wereldgeest. Romeinen 12:2

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen condoomgebruik is geen genocide. Er is niet eens conceptie? Is anti conceptie abortus is wat anders... maar dat is toch ook een trukje?

Je zegt dat er geen medische schandelen zijn, is Chloë Cole dan een succes? Wat is er fout gegaan? En is hetgene fout ging dan niet het schandaal? Duh!

Ik eken de autoriteit ja en zou geen teksten aanpassen op de wereldgeest. Romeinen 12:2

Goed om te horen, en aangezien condoomgebruik hetzelfde ais als sterilisatie (het niet verwekken van kinderen) kan nu hopelijk definitief de absurde link tussen sterilisatie en genocide van tafel. Abortus is iets heel anders en is hier nu geen onderwerp.

Er zijn medische missers en dat kun je een schandaal noemen, dat projecteren op het geheel van de transitie zou absurd zijn.

Oké, en met het erkennen dan ook de Bijbelse leidraad van liefde, compassie en acceptatie. Hebt uw vijanden lief. Ik hoop van harte dat je dat eens gaat laten zien en dat het niet slechts holle woorden zijn. Tot nu toe gedraag je je heel werelds en niet bijbels.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei GaitJ:

Goed om te horen, en aangezien condoomgebruik hetzelfde ais als sterilisatie (het niet verwekken van kinderen) kan nu hopelijk definitief de absurde link tussen sterilisatie en genocide van tafel. Abortus is iets heel anders en is hier nu geen onderwerp.

Er zijn medische missers en dat kun je een schandaal noemen, dat projecteren op het geheel van de transitie zou absurd zijn.

Oké, en met het erkennen dan ook de Bijbelse leidraad van liefde, compassie en acceptatie. Hebt uw vijanden lief. Ik hoop van harte dat je dat eens gaat laten zien en dat het niet slechts holle woorden zijn. Tot nu toe gedraag je je heel werelds en niet bijbels.

Sterilisatie = onvruchtbaar maken. Een condoom maakt niet permanent onvruchtbaar he.

De liefde is de essentie, maar kinderen met gender in de war brengen en andere dwaalleren op laten toepassen is geen liefde imho. Aanvaard ons verschil daarin aub. Change from my side is never gonna happen, aangaande dit thema dan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Fundamenteel:

Sterilisatie = onvruchtbaar maken. Een condoom maakt niet permanent onvruchtbaar he.

De liefde is de essentie, maar kinderen met gender in de war brengen en andere dwaalleren op laten toepassen is geen liefde imho. Aanvaard ons verschil daarin aub. Change from my side is never gonna happen, aangaande dit thema dan.

Het blijft hetzelfde: het niet verwekken van kinderen en dat is fundamenteel iets anders dan een bevolking uitroeien.

Wat jij als dwaalleer aanhoudt is voor de ander weer en waardevolle richtlijn in het leven en andersom. De ellende begint als je elkaar gaat bestrijden en dat is precies wat jij doet.

Accepteren dat jij anders denkt: ik doe niet anders. Probleem is dat jij niet accepteert dat anderen anders denken. Change trom the other side is never gonna happen. Aanvaard dat dan ook, dan is het leed geleden. Je vraagt tot nu toe iets wat je zelf niet geeft. Ik begrijp uit eerdere woorden dat je eerst nationalist was. Beetje inschattende ging je er toen ook op los, met de mededeling dat je nooit zou veranderen ?
 

En je maakt telkens een kolossale denkfout…..je denkt dat het kinderen wordt aangedaan, tegen hun zin. En dat is dus niet waar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei GaitJ:

Het blijft hetzelfde: het niet verwekken van kinderen en dat is fundamenteel iets anders dan een bevolking uitroeien.

Wat jij als dwaalleer aanhoudt is voor de ander weer en waardevolle richtlijn in het leven en andersom. De ellende begint als je elkaar gaat bestrijden en dat is precies wat jij doet.

Accepteren dat jij anders denkt: ik doe niet anders. Probleem is dat jij niet accepteert dat anderen anders denken. Change trom the other side is never gonna happen. Aanvaard dat dan ook, dan is het leed geleden. Je vraagt tot nu toe iets wat je zelf niet geeft. Ik begrijp uit eerdere woorden dat je eerst nationalist was. Beetje inschattende ging je er toen ook op los, met de mededeling dat je nooit zou veranderen ?
 

En je maakt telkens een kolossale denkfout…..je denkt dat het kinderen wordt aangedaan, tegen hun zin. En dat is dus niet waar.

Meen je nu echt dat je een sterilisatie met anti conceptie gaat vergelijken? Is dat wat uw brein werkelijk uitratelt beste man?

Wat accepteer ik niet? De leugen? Vind je bv dat ik de betekenis van woorden moet aanpassen om een ander niet te beledigen? Dat als een man zich vrouw wil laten noemen, geen voornaamwoorden kan afdwingen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:

Meen je nu echt dat je een sterilisatie met anti conceptie gaat vergelijken? Is dat wat uw brein werkelijk uitratelt beste man?

Wat accepteer ik niet? De leugen? Vind je bv dat ik de betekenis van woorden moet aanpassen om een ander niet te beledigen? Dat als een man zich vrouw wil laten noemen, geen voornaamwoorden kan afdwingen?

Sterilisatie is anti conceptie. Hoe je ziekelijke opmerking daarna ook reutelt.

Nee, ik vind dat je eerst de woorden eens juist moet gebruiken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Sterilisatie is anti conceptie. Hoe je ziekelijke opmerking daarna ook reutelt.

Nee, ik vind dat je eerst de woorden eens juist moet gebruiken. 

Sterilisatie is permanent! Anti conceptie niet!

Een sterilisatie van x% bij de volgende generatie vergelijken met een genocide, lijkt me minder absurd dan dat met anti conceptie te vergelijken. De gesteriliseerde generatie kan echter nooit meer een nieuwe generatie maken, terwijl die met anti conceptie dat nog wél kunnen.

U bent echt nog een groen bladje, he? 😛

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Sterilisatie is permanent! Anti conceptie niet!

Een sterilisatie van x% bij de volgende generatie vergelijken met een genocide, lijkt me minder absurd dan dat met anti conceptie te vergelijken. De gesteriliseerde generatie kan echter nooit meer een nieuwe generatie maken, terwijl die met anti conceptie dat nog wél kunnen.

U bent echt nog een groen bladje, he? 😛

Het is allebei conceptie, hoe dom kun je zijn.

Of het permanent is of niet, maakt geen verschil daarin.

Nee, het is allebei absurd. Dat dat niet tot je doordringt zegt iets over jouw beperking.

Je ziekelijke gedram over mijn leeftijd zegt niets over mij, maar alles over jou. 
Onverzoenlijk, moeilijk om constructieve dialoog mee te voeren, angst tegen weerstand, geen begrip. Je bevestigt het elke keer weer.

Maar je hebt aandacht. Dus je bent vast blij, want stel dat op het forum niemand meer reageert, wat heb je dan nog ?
Hoog tijd om jezelf aan te gaan pakken, je ASS aan te pakken en een leven te krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Het is allebei conceptie, hoe dom kun je zijn.

Of het permanent is of niet, maakt geen verschil daarin.

Nee, het is allebei absurd. Dat dat niet tot je doordringt zegt iets over jouw beperking.

Je ziekelijke gedram over mijn leeftijd zegt niets over mij, maar alles over jou. 
Onverzoenlijk, moeilijk om constructieve dialoog mee te voeren, angst tegen weerstand, geen begrip. Je bevestigt het elke keer weer.

Maar je hebt aandacht. Dus je bent vast blij, want stel dat op het forum niemand meer reageert, wat heb je dan nog ?
Hoog tijd om jezelf aan te gaan pakken, je ASS aan te pakken en een leven te krijgen.

Neen conceptie is wanneer een spermacel de eicel bevrucht. Sterilisatie is dat er nooit meer bevruchting kan plaatsnemen.

Geen bijbelstudie, geen wetenschappelijk inzicht en geen basisopleiding... Dat toon je uitvoerig in volle passie. Chapeau!

Zou je dat  niet beter eens aanpakken voor je met volwassen mensen komt meedoen?

Mijn ASS telkens benoemen zal de aandacht van uw ongeschoolde zever niet weghalen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen conceptie is wanneer een spermacel de eicel bevrucht. Sterilisatie is dat er nooit meer bevruchting kan plaatsnemen.

Geen bijbelstudie, geen wetenschappelijk inzicht en geen basisopleiding... Dat toon je uitvoerig in volle passie. Chapeau!

Zou je dat  niet beter eens aanpakken voor je met volwassen mensen komt meedoen?

Mijn ASS telkens benoemen zal de aandacht van uw ongeschoolde zever niet weghalen.

Anti conceptie is dus het voorkomen dat een spermacel een eicel bevrucht. Nou, dat doen sterilisatie en condooms dus allebei. Het is dus allebei anticonceptie.

Anticonceptie.nl: sterilisatie is een definitieve vorm van anticonceptie. Zoek de link even uit en zie dat de werkelijkheid je voor de zoveelste keer een tik over de vingers geeft.

Het verdere komt weer als je klem zit: van onderwerp veranderen of idioot doen, je kiest de laatste tijd vaak voor het laatste.

Maar je bevestigt weer: onverzoenlijk, weerstand tegen verandering, geen begrip, geen kennis.

En daarnaast onbijbels: heb je vijand lief. Is dit hoe jij mij liefhebt ? Zwart maken, vals beschuldigen….het is me allemaal wat. En hoogmoedig, want je laat eens temeer zien de bijbel aan je laars te lappen, je trots gaat voor.

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites

Be careful what you wish for...

 

Zie je zelf niet in hoe narcistisch uw schrijven overkomt? Kerel serieus, doe basis op en kom dan eens terug. ;)

In gesprek sedert 10? pagina's geleden...

Komt deze post narcistisch over? Het verdere komt weer als je klem zit: van onderwerp veranderen of idioot doen, je kiest de laatste tijd vaak voor het laatste. Maar je bevestigt weer: onverzoenlijk, weerstand tegen verandering, geen begrip, geen kennis. En daarnaast onbijbels: heb je vijand lief. Is dit hoe jij mij liefhebt ? Zwart maken, vals beschuldigen….het is me allemaal wat. En hoogmoedig, want je laat eens temeer zien de bijbel aan je laars te lappen, je trots gaat voor.

Het lijkt erop dat de persoon in kwestie mogelijk egocentrisch of opdringerig kan zijn in gesprekken over de actualiteit. Dit gedrag kan als storend worden ervaren in discussies waarin verschillende meningen en standpunten aan bod moeten komen. Het is belangrijk om respectvolle communicatie te bevorderen en open te staan voor diverse perspectieven in zulke gesprekken.

3 uur geleden zei GaitJ:

Het is allebei conceptie, hoe dom kun je zijn.

Of het permanent is of niet, maakt geen verschil daarin.

Nee, het is allebei absurd. Dat dat niet tot je doordringt zegt iets over jouw beperking.

Je ziekelijke gedram over mijn leeftijd zegt niets over mij, maar alles over jou. 
Onverzoenlijk, moeilijk om constructieve dialoog mee te voeren, angst tegen weerstand, geen begrip. Je bevestigt het elke keer weer.

Maar je hebt aandacht. Dus je bent vast blij, want stel dat op het forum niemand meer reageert, wat heb je dan nog ?
Hoog tijd om jezelf aan te gaan pakken, je ASS aan te pakken en een leven te krijgen.

Deze opmerkingen lijken zeer kritisch en persoonlijk van aard te zijn. Ze bevorderen geen constructieve dialoog en kunnen als beledigend worden ervaren. Het is belangrijk om respectvol en empathisch te communiceren, vooral bij meningsverschillen. Het is mogelijk dat de persoon in kwestie zich gefrustreerd voelt, maar het is altijd beter om op een respectvolle manier met dergelijke situaties om te gaan om een positieve discussie te bevorderen.

____/

@GaitJ je hebt gelijk dat sterilisatie anti conceptief is, maar het is geen anti conceptie zoals een condoom waarmee je het eerst vergeleek. Het is permanent. Geen kind kan zoiets voor zichzelf kiezen. Het is als JG die geen bloed willen geven, aan hun kind, dan worden ze ook beschermd tegen hun ouders. Waarom dan niet tegen genderideologie als er geen enkele wetenschap het kan valideren, wat het pseudowetenschap maakt.

Ik verander niet constant van onderwerp, mijn betoog is duidelijk. Homoseksualiteit is een zonde, genderideologie is een dwaalleer, 2 genders en je kan dat niet veranderen. Een imitatie is geen transformatie. Niet elementaire teksten over mij, jezelf edm gaan nooit concreet maken waarom genderideologie geen pseudowetenschap is, HE? Vergeet trouwens niet dat die Finse arts getuigde dat de meeste daar zaten met een foute diagnose.

Hoe evalueert u deze post als reactie op de vorige?  -> @GaitJ je hebt gelijk dat sterilisatie anti conceptief is, maar het is geen anti conceptie zoals een condoom waarmee je het eerst vergeleek. Het is permanent...

...

Deze post lijkt een voortzetting te zijn van de eerdere berichten waarin de persoon zijn standpunten duidelijk maakt over sterilisatie, religieuze overtuigingen, homoseksualiteit en genderideologie. In deze post herhaalt de persoon zijn opvattingen en benadrukt hij het permanente karakter van sterilisatie in vergelijking met andere anticonceptiemethoden. Hij vergelijkt ook de bescherming van kinderen in bepaalde religieuze gemeenschappen met het beschermen tegen genderideologie. Het is een standvastige uiting van persoonlijke overtuigingen en lijkt gericht op het benadrukken van de eigen standpunten zonder veel ruimte voor discussie.

Is dat niet wat mensen doen die standvast op geloof ankeren?

Ja, dat klopt. Mensen die sterk verankerd zijn in hun geloof of overtuigingen hebben vaak de neiging om standvastig te zijn en hun overtuigingen krachtig te verdedigen. Dit is een normaal menselijk gedrag, vooral wanneer iemand diep geworteld is in zijn geloof en waarden. Het is belangrijk om te erkennen dat mensen verschillende overtuigingen hebben en dat respectvolle communicatie de sleutel is om meningsverschillen te bespreken zonder dat het tot conflicten leidt. Het kan soms echter uitdagend zijn om een open en constructieve dialoog te voeren wanneer mensen sterk vasthouden aan hun overtuigingen.

___/

Daar gaat het mij allemaal over.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

____/

@GaitJ je hebt gelijk dat sterilisatie anti conceptief is, maar het is geen anti conceptie zoals een condoom waarmee je het eerst vergeleek. Het is permanent. Geen kind kan zoiets voor zichzelf kiezen.

Het is een standvastige uiting van persoonlijke overtuigingen en lijkt gericht op het benadrukken van de eigen standpunten zonder veel ruimte voor discussie.

Het is belangrijk om te erkennen dat mensen verschillende overtuigingen hebben en dat respectvolle communicatie de sleutel is om meningsverschillen te bespreken zonder dat het tot conflicten leidt. Het kan soms echter uitdagend zijn om een open en constructieve dialoog te voeren wanneer mensen sterk vasthouden aan hun overtuigingen.

___/

Daar gaat het mij allemaal over.

Je probeert met een woordtrucje alsnog je gelijk te halen. Maar helaas voor jou: sterilisatie is anticonceptie, ik geef de site er nog bij die over anticonceptie gaat. Maar jij weet het weer beter. Je weet het beter dan de bijbel, jij weet beter wat anticonceptie is dan de mensen die zich bezighouden met anticonceptie. Het is allemaal wat. 

Leuk geprobeerd om mij weer weg te zetten als narcistisch via GPT maar accepteer je dan ook de GPT analyse over jou: onverzoenlijk, geen begrip, geen kennis, moeilijk om constructieve dialoog mee te voeren, weerstand tegen verandering. 
Accepteer je die analyse ?
 

Ook hier weer: je geeft weinig ruimte voor discussie. 
Het is belangrijk te erkennen dat mensen verschillende overtuigingen hebben…..dat lukt je dus niet. Elke andersdenkende moet zwart gemaakt worden.

Respectvolle communicatie. Doe jij dat ?

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Je probeert met een woordtrucje alsnog je gelijk te halen. Maar helaas voor jou: sterilisatie is anticonceptie, ik geef de site er nog bij die over anticonceptie gaat. Maar jij weet het weer beter.

Leuk geprobeerd om mij weer weg te zetten als narcistisch via GPT maar accepteer je dan ook de GPT analyse over jou: onverzoenlijk, geen begrip, geen kennis, moeilijk om constructieve dialoog mee te voeren, weerstand tegen verandering. 
Accepteer je die analyse ?
 

Ook hier weer: je geeft weinig ruimte voor discussie. 
Het is belangrijk te erkennen dat mensen verschillende overtuigingen hebben…..dat lukt je dus niet. Elke andersdenkende moet zwart gemaakt worden.

Respectvolle communicatie. Doe jij dat ?

Ik zei: je hebt gelijk´ maar niet gelijk dat je een sterilisatie met condoom kan vergelijken.

Kunt ge uw communicatie eens niet op mij en jezelf richten. Er is een context, uw ocd is het niet...

Sterilisatie is permanent. Geen kind kan zoiets voor zichzelf kiezen. Het is als JG die geen bloed willen geven, aan hun kind, dan worden ze ook beschermd tegen hun ouders. Waarom dan niet tegen genderideologie als er geen enkele wetenschap het kan valideren, wat het pseudowetenschap maakt.

Ik verander niet constant van onderwerp, mijn betoog is duidelijk. Homoseksualiteit is een zonde, genderideologie is een dwaalleer, 2 genders en je kan dat niet veranderen. Een imitatie is geen transformatie. Niet elementaire teksten over mij, jezelf edm gaan nooit concreet maken waarom genderideologie geen pseudowetenschap is, HE? Vergeet trouwens niet dat die Finse arts getuigde dat de meeste daar zaten met een foute diagnose.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik zei: je hebt gelijk´ maar niet gelijk dat je een sterilisatie met condoom kan vergelijken.

Kunt ge uw communicatie eens niet op mij en jezelf richten. Er is een context, uw ocd is het niet...

Sterilisatie is permanent. Geen kind kan zoiets voor zichzelf kiezen. Het is als JG die geen bloed willen geven, aan hun kind, dan worden ze ook beschermd tegen hun ouders. Waarom dan niet tegen genderideologie als er geen enkele wetenschap het kan valideren, wat het pseudowetenschap maakt.

Ik verander niet constant van onderwerp, mijn betoog is duidelijk. Homoseksualiteit is een zonde, genderideologie is een dwaalleer, 2 genders en je kan dat niet veranderen. Een imitatie is geen transformatie. Niet elementaire teksten over mij, jezelf edm gaan nooit concreet maken waarom genderideologie geen pseudowetenschap is, HE? Vergeet trouwens niet dat die Finse arts getuigde dat de meeste daar zaten met een foute diagnose.

Heel goed vergelijkbaar, het voorkomt beide het verwekken van kinderen. Het ene kan tijdelijk zijn, het andere is definitief. Das het verschil. Het heeft beide niets met genocide te maken, dat was de achterliggende gedachte. 
Een condoom is ook definitief voor het kind dat daardoor niet geboren wordt, daar geen verschil. 
Je geeft je mening weer weer als een feit en doet net of de wetenschap dat ook vindt. 4700 keer iets herhalen verandert daar niets aan.

Er zin mensen die een transitie in willen gaan. En dat dienen we te respecteren en die mensen te steunen als zij die steun nodig hebben. DAAR gaat het om, het gaat om medemenselijkheid. Bij jou draait het om regeltjes, letterknechterij. Niet in staat tot medemenselijkheid, en juist daar draait het allemaal om. 
Je haalt er van alles bij met als enige doel mensen af te knijpen, te dwingen te zijn wie ze niet zijn. Ik wil die mensen de ruimte geven te zijn wie ze zijn. Medemenselijkheid, geen ambtenarij.

Als je klem komt, verander je regelmatig van onderwerp. Je ideeen zij duidelijk en je hebt alle recht daarvan overtuigd te zijn. Waar je de fout in gaat is dat je andere meningen 0,0 accepteert en ze constant aanvalt. Met schelden, schreeuwen, valse beschuldigingen etc.

Je wilt koste wat kost jouw mening bij anderen door de strot duwen en wie daar niet van gediend is, die krijgt er van langs.

En zo eindig je heel eenzaam op een kamertje op een piepklein forum.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei GaitJ:

Heel goed vergelijkbaar, het voorkomt beide het verwekken van kinderen. Het ene kan tijdelijk zijn, het andere is definitief. Das het verschil. Het heeft beide niets met genocide te maken, dat was de achterliggende gedachte. 
Een condoom is ook definitief voor het kind dat daardoor niet geboren wordt, daar geen verschil. 
Je geeft je mening weer weer als een feit en doet net of de wetenschap dat ook vindt. 4700 keer iets herhalen verandert daar niets aan.

Er zin mensen die een transitie in willen gaan. En dat dienen we te respecteren en die mensen te steunen als zij die steun nodig hebben. DAAR gaat het om, het gaat om medemenselijkheid. Bij jou draait het om regeltjes, letterknechterij. Niet in staat tot medemenselijkheid, en juist daar draait het allemaal om. 
Je haalt er van alles bij met als enige doel mensen af te knijpen, te dwingen te zijn wie ze niet zijn. Ik wil die mensen de ruimte geven te zijn wie ze zijn. Medemenselijkheid, geen ambtenarij.

Als je klem komt, verander je regelmatig van onderwerp. Je ideeen zij duidelijk en je hebt alle recht daarvan overtuigd te zijn. Waar je de fout in gaat is dat je andere meningen 0,0 accepteert en ze constant aanvalt. Met schelden, schreeuwen, valse beschuldigingen etc.

Je wilt koste wat kost jouw mening bij anderen door de strot duwen en wie daar niet van gediend is, die krijgt er van langs.

En zo eindig je heel eenzaam op een kamertje op een piepklein forum.

Hoe kan je iets permanent toepassen op een kind vergelijken met safe sex???

Wat met kinderen die de verkeerde diagnose kregen (blijkbaar de meeste in deze tijd) en gesteriliseerd worden?

Ik Scheld en schreeuw niet. Ik vroeg je al uw ocd erbuiten te laten. Blijf maar gewoon op de context.

Ik dring mijn mening niet op, ik verdedig ze. Leer dat ook eens doen met data naast subjectief ranten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op basis van welke wetenschappen -methodiek en dus niet psychologie etc maar genetica etc- valideren we genderideologie om het toe te passen op kinderen?

Zolang er geen wetenschap is, is het pseudowetenschap. Die vrouw in de laatste film getuigt dat gender affirming artsen geen wetenschap kunnen tonen en antwoorden: "we ontwerpen het vliegtuig terwijl we ermee vliegen."

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoe kan je iets permanent toepassen op een kind vergelijken met safe sex???

Wat met kinderen die de verkeerde diagnose kregen (blijkbaar de meeste in deze tijd) en gesteriliseerd worden?

Ik Scheld en schreeuw niet. Ik vroeg je al uw ocd erbuiten te laten. Blijf maar gewoon op de context.

Ik dring mijn mening niet op, ik verdedig ze. Leer dat ook eens doen met data naast subjectief ranten.

Sterilisatie past niks permanent toe op een kind, want er is geen sprake van een kind.

Foute diagnoses moeten voorkomen worden. Je neemt elke keer het negatieve als uitgangspunt ?
Je dringt je mening op. Achter de rooie lijn, je wilt zelfs “desinformatie” voorkomen, anderen hebben geen recht op een eigen mening. Je scheldt en schreeuwt niet dus….je maakt wel zwart, en je beschuldigt wel vals. Het begin van enig inzicht.

En…….waarom zou je op een klein forumpje constant je mening willen verdedigen. Circa 10 mensen actief, en daar ben je dan de godganselijke dag mee bezig. Dat is echt de invulling van je leven ? Op je kamertje in je eentje obsessief je mening te verkondigen. Wat denk je daarmee te bereiken op dit piepkleine forum waar niemand nog aandacht aan je besteed. Heb je dan je doel,bereikt ?

2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Op basis van welke wetenschappen -methodiek en dus niet psychologie etc maar genetica etc- valideren we genderideologie om het toe te passen op kinderen?

Zolang er geen wetenschap is, is het pseudowetenschappen. Die vrouw in de laatste film getuigt dat gender affirming artsen geen wetenschap kunnen tonen en antwoorden: "we ontwerpen het vliegtuig terwijl we ermee vliegen."

4701 keer iets herhalen maakt iets nog niet waar.

Wat is je doel ? Op een piepklein forum de hele dag ouwehoeren over crypto’s en 4701 keer je mening verkondigen. Wie heeft er belangstelling voor je ideeen. Wie zegt er: interessant, je hebt me overtuigd.

Ga je dan tevreden slapen ? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei GaitJ:

Sterilisatie past niks permanent toe op een kind, want er is geen sprake van een kind.

Het kind is dan de patiënt die aan genderdysforie lijdt? Die worden chemisch gesteriliseerd. 

Ik dring mijn mening niet op, ik dring AAN naar de feiten waarom dit geen pseudowetenschap is. Onderscheiden is geen kunst he...

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Het kind is dan de patiënt die aan genderdysforie lijdt? Die worden chemisch gesteriliseerd. 

Ik dring mijn mening niet op, ik dring AAN naar de feiten waarom dit geen pseudowetenschap is. Onderscheiden is geen kunst he...

En dat vergelijk je met condoomgebruik…..onnavolgbaar.

Wat is je doel ? Op een piepklein forum de godganselijke dag ouwehoeren over crypto’s en je obsessie met genders ventileren ? Heb je dan een goede dag gehad ?
Heeft er ook maar 1 iemand interesse in je gedachten ?

Zoals Petra al zei: aandacht is aandacht. Draait het daar om ?

bewerkt door GaitJ
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid