Spring naar bijdragen

Genadeleer of Verdiensteleer ?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 530
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Met nous wordt de hoogste vorm van denken, een bijna goddelijk denken bedoeld. Het is de soort intellectuele intuïtie die aan het werk is als je definities, concepten ineens begrijpt, plots 'ziet', al

Uitsluitend door genade worden we gered en kunnen we met God verzoend worden. Hij zet altijd de eerste stap. Aan dat werk kunnen wij niets aan- of afdoen, behalve dan zijn genade wel of niet aanvaarde

Maar..zodra je er een "behalve dan" achteraan plaatst... is het geen "uitsluitend door Genade meer, maar komt er toch iets bij wat je er zelf voor doet of laat.  Dan is het geen -om niet- maar genade

1 minuut geleden zei TTC:

Man man man, alsmaar iedereen angst aanjagen, stereotiep des duivels. 

Frankrijk voert weer oorlog voor goud en uranium.

Dat de simpele feiten u beangstigen, is geen reden naar een ander te wijzen he.

Het echte geld heeft niets dan ellende gebracht. Crypto zet iedereen op gelijke voet.

Maar tzal natuurlijk allemaal complotdenken zijn in uw hoofd....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Frankrijk voert weer oorlog voor goud en uranium. Dat de simpele feiten u beangstigen, is geen reden naar een ander te wijzen he. Het echte geld heeft niets dan ellende gebracht. Crypto zet iedereen op gelijke voet. Maar tzal natuurlijk allemaal complotdenken zijn in uw hoofd....

Onwaarschijnlijk, en je geniet er nog van ook om mensen te misleiden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen ik ga geen feiten met u meer bespreken. Ge wordt daar een nukkige haatspraker van lol

Ergens onderweg werd nog gemeld dat wanneer het zwaartepunt van een samenleving bepaald wordt door het niet-coöperatieve spel met beperktheid van informatie, de feiten die zich hierin ontvouwen ook die trend volgen. Bijgevolg is er ook geen ruimte om andere signalen op te vangen en die adequaat te laten doordringen, ondanks dit netjes in relevante lectuur zeer deskundig beschreven wordt. Maar dat is niets voor jou, enkel maar negativiteit aanzwengelen middels berichtgeving die nu net buitenspel plaatst wat je alsmaar ontkent en belachelijk maakt. Top, ook christen zeker? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei TTC:

Ergens onderweg werd nog gemeld dat wanneer het zwaartepunt van een samenleving bepaald wordt door het niet-coöperatieve spel met beperktheid van informatie, de feiten die zich hierin ontvouwen ook die trend volgen. Bijgevolg is er ook geen ruimte om andere signalen op te vangen en die adequaat te laten doordringen, ondanks dit netjes in relevante lectuur zeer deskundig beschreven wordt. Maar dat is niets voor jou, enkel maar negativiteit aanzwengelen middels berichtgeving die nu net buitenspel plaatst wat je alsmaar ontkent en belachelijk maakt. Top, ook christen zeker? 

Neen Tate is moslim.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Luister naar wat hij zegt.

Ben al haast vergeten wat Gaston Bachelard daarover zei, maar dat ging denk ik over het mengen van referentiekaders waarin een loopje genomen wordt met a-logische stellingen. We kunnen daar eerst onderzoek naar doen, dat heb je gelezen in een paar berichtjes terug. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei TTC:

Ben al haast vergeten wat Gaston Bachelard daarover zei, maar dat ging denk ik over het mengen van referentiekaders waarin een loopje genomen wordt met a-logische stellingen. We kunnen daar eerst onderzoek naar doen, dat heb je gelezen in een paar berichtjes terug. 

Vat eens samen wat Andrew Tate zei in die youtube.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Stenig mij, kruisig mij, gooi me terwijl rotte eieren en tomaten toe. Nog zal ik hetzelfde blijven zeggen. :) Gewoon mijn pure zelven. Hebt ge die youtube nu gezien? Tis er toch bonk op zekers!

Ja, het is genieten om mensen te misleiden, tot aan de cirkel en niet verder. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid