TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Het web was al gewoven he... X = fiat geld = oorlog Y = cryptocurrency = digitale oorlog Man man man, alsmaar iedereen angst aanjagen, stereotiep des duivels. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Man man man, alsmaar iedereen angst aanjagen, stereotiep des duivels. Frankrijk voert weer oorlog voor goud en uranium. Dat de simpele feiten u beangstigen, is geen reden naar een ander te wijzen he. Het echte geld heeft niets dan ellende gebracht. Crypto zet iedereen op gelijke voet. Maar tzal natuurlijk allemaal complotdenken zijn in uw hoofd.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Frankrijk voert weer oorlog voor goud en uranium. Dat de simpele feiten u beangstigen, is geen reden naar een ander te wijzen he. Het echte geld heeft niets dan ellende gebracht. Crypto zet iedereen op gelijke voet. Maar tzal natuurlijk allemaal complotdenken zijn in uw hoofd.... Onwaarschijnlijk, en je geniet er nog van ook om mensen te misleiden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 4 minuten geleden zei TTC: Onwaarschijnlijk, en je geniet er nog van ook om mensen te misleiden. Neen maar u neersabelen met simpele feiten (logica) doet me wel iets na uw hoogmoedige opstelling jegens mij. 🙈🤡 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 9 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen maar u neersabelen met simpele feiten (logica) doet me wel iets na uw hoogmoedige opstelling jegens mij. Onwaarschijnlijk, sabel maar, net zoals je bijbelcitaatjes gebruikt om vooral je spelletjes te kunnen blijven spelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: Onwaarschijnlijk, sabel maar, net zoals je bijbelcitaatjes gebruikt om vooral je spelletjes te kunnen blijven spelen. De wereld spuwt Andrew Tate vandaag ook uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: De wereld spuwt Andrew Tate vandaag ook uit. Wat nog allemaal, veel ruimte heb je precies niet met al die feiten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Wat nog allemaal, veel ruimte heb je precies niet met al die feiten. neen ik ga geen feiten met u meer bespreken. Ge wordt daar een nukkige haatspraker van lol Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen ik ga geen feiten met u meer bespreken. Ge wordt daar een nukkige haatspraker van lol Ergens onderweg werd nog gemeld dat wanneer het zwaartepunt van een samenleving bepaald wordt door het niet-coöperatieve spel met beperktheid van informatie, de feiten die zich hierin ontvouwen ook die trend volgen. Bijgevolg is er ook geen ruimte om andere signalen op te vangen en die adequaat te laten doordringen, ondanks dit netjes in relevante lectuur zeer deskundig beschreven wordt. Maar dat is niets voor jou, enkel maar negativiteit aanzwengelen middels berichtgeving die nu net buitenspel plaatst wat je alsmaar ontkent en belachelijk maakt. Top, ook christen zeker? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ergens onderweg werd nog gemeld dat wanneer het zwaartepunt van een samenleving bepaald wordt door het niet-coöperatieve spel met beperktheid van informatie, de feiten die zich hierin ontvouwen ook die trend volgen. Bijgevolg is er ook geen ruimte om andere signalen op te vangen en die adequaat te laten doordringen, ondanks dit netjes in relevante lectuur zeer deskundig beschreven wordt. Maar dat is niets voor jou, enkel maar negativiteit aanzwengelen middels berichtgeving die nu net buitenspel plaatst wat je alsmaar ontkent en belachelijk maakt. Top, ook christen zeker? Neen Tate is moslim. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Neen Tate is moslim. Enfin, gaan we het snel over die boeg gooien misschien, alvast benieuwd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: Enfin, gaan we het snel over die boeg gooien misschien, alvast benieuwd. Luister naar wat hij zegt... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Luister naar wat hij zegt. Ben al haast vergeten wat Gaston Bachelard daarover zei, maar dat ging denk ik over het mengen van referentiekaders waarin een loopje genomen wordt met a-logische stellingen. We kunnen daar eerst onderzoek naar doen, dat heb je gelezen in een paar berichtjes terug. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 41 minuten geleden zei TTC: Ben al haast vergeten wat Gaston Bachelard daarover zei, maar dat ging denk ik over het mengen van referentiekaders waarin een loopje genomen wordt met a-logische stellingen. We kunnen daar eerst onderzoek naar doen, dat heb je gelezen in een paar berichtjes terug. Vat eens samen wat Andrew Tate zei in die youtube. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 9 minuten geleden zei Fundamenteel: Vat eens samen wat Andrew Tate zei in die youtube. Alsmaar proberen, bergen feiten waarmee je je complotten kan voeden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Alsmaar proberen, bergen feiten waarmee je je complotten kan voeden. Het is ... ver-schrik-ke-lijk! Wanneer den draak gestoken wordt, vallen de maskers af Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Het is ... ver-schrik-ke-lijk! Wanneer den draak gestoken wordt, vallen de maskers af Ja, dan ga je weer iedereen bang maken voor die slang wellicht, ook een halfslachtig verhaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ja, dan ga je weer iedereen bang maken voor die slang wellicht, ook een halfslachtig verhaal. Ik wou het er nog bij posten, maar je was me voor!!! ... vallen de maskers af en komen de slangen boven. Laat die wereld toch los beste man en bespeel haar in uw voordeel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ik wou het er nog bij posten, maar je was me voor!!! ... vallen de maskers af en komen de slangen boven. Laat die wereld toch los beste man en bespeel haar in uw voordeel. Ik zou blijven kronkelen en je medemensen blijven misleiden, doe je super. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ik zou blijven kronkelen en je medemensen blijven misleiden, doe je super. All warfare is based on deception - Sun Tzu Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: All warfare is based on deception - Sun Tzu Ja, in het uitsluiten van beginselen ben je expert, dat zien we allemaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ja, in het uitsluiten van beginselen ben je expert, dat zien we allemaal. Stenig mij, kruisig mij, gooi me terwijl rotte eieren en tomaten toe. Nog zal ik hetzelfde blijven zeggen. Gewoon mijn pure zelven. Hebt ge die youtube nu gezien? Tis er toch bonk op zekers! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Stenig mij, kruisig mij, gooi me terwijl rotte eieren en tomaten toe. Nog zal ik hetzelfde blijven zeggen. Gewoon mijn pure zelven. Hebt ge die youtube nu gezien? Tis er toch bonk op zekers! Ja, het is genieten om mensen te misleiden, tot aan de cirkel en niet verder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 5 minuten geleden zei TTC: Ja, het is genieten om mensen te misleiden, tot aan de cirkel en niet verder. Is alles wel ok met je? Je klinkt zo negatief en vertrekt telkens vanuit een tunnelvisie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 9 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Is alles wel ok met je? Je klinkt zo negatief en vertrekt telkens vanuit een tunnelvisie. Op basis van je hoofd dat nu barstensvol met feiten zit, is het nu genadeleer of verdiensteleer? 9 augustus 2023 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten