Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 4 minuten geleden zei TTC: Net gemist, morgen exact hetzelfde. Geloof jij dat ze nog 3x gaan stijgen komende jaren? Bitcoin de 100K kaap overbrugt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 58 minuten geleden zei Fundamenteel: Geloof jij dat ze nog 3x gaan stijgen komende jaren? Bitcoin de 100K kaap overbrugt? Zie hier, alsof niemand iets gezien heeft, onwaarschijnlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei TTC: Zie hier, alsof niemand iets gezien heeft, onwaarschijnlijk. Iedereen zag het vaneigenst lol Maar kloppen de verwachtingen van nu? Ze voorspellen dat het boven 100K gaat komen, 1 Bitcoin. Maar is dat realistisch? 8 augustus 2023 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Iedereen zag het vaneigenst lol. Maar kloppen de verwachtingen van nu? Ze voorspellen dat het boven 100K gaat komen, 1 Bitcoin. Maar is dat realistisch? Primaire eigenschappen zijn eigenschappen van een object die niet veranderen wanneer zij door iemand anders waargenomen worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 23 minuten geleden zei TTC: Primaire eigenschappen zijn eigenschappen van een object die niet veranderen wanneer zij door iemand anders waargenomen worden. Ja of neen. Verwacht gij ook dat Bitcoin de 100K gaat overstijgen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Fundamenteel: Ja of neen. Verwacht gij ook dat Bitcoin de 100K gaat overstijgen? Afleidbaar is dat wat centraal staat binnen elke configuratie zoals gesuggereerd door en in het eeuwige nu, waarna het zelf zich mogelijks op een haast meelijwekkende manier wentelt in allerhande veronderstellingen waarover niets gezegd wordt. De stemmingmakerij die geschiedt in het voortschrijdende nu neemt vervolgens vormen aan die elke vorm van logica en/of basiskennis verdringt op een manier die slechts onze alertheid kan aanscherpen. In termen van genade en/of verdienste is er derhalve enerzijds de tijdloosheid van de synthese waarvan letterlijk niemand uitgesloten wordt, anderzijds het gemis aan het dieper doordenken van dat wat als neutraal overeind blijft staan. Kortom, het is zo lang dan het breed is, de misleiding als een continuïteit, wellicht niet eens bewust. 8 augustus 2023 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 18 minuten geleden zei TTC: Afleidbaar is dat wat centraal staat binnen elke configuratie zoals gesuggereerd door en in het eeuwige nu, waarna het zelf zich mogelijks op een haast meelijwekkende manier wentelt in allerhande veronderstellingen waarover niets gezegd wordt. De stemmingmakerij die geschiedt in het voortschrijdende nu neemt vervolgens vormen aan die elke vorm van logica en/of basiskennis verdringt op een manier die slechts onze alertheid kan aanscherpen. In termen van genade en/of verdienste is er derhalve enerzijds de tijdloosheid van de synthese waarvan letterlijk niemand uitgesloten wordt, anderzijds het gemis aan het dieper doordenken van dat wat als neutraal overeind blijft staan. Kortom, het is zo lang dan het breed is, de misleiding als een continuïteit, wellicht niet eens bewust. Dat spoort wel tot denken, complex... Verwarrende herhalingen? Zoiets? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Dat spoort wel tot denken, complex... Verwarrende herhalingen? Zoiets? Probeer het eens op een kladje, doe rustig verder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 10 minuten geleden zei TTC: Probeer het eens op een kladje, doe rustig verder. In het domein van epistemologie belichten niet-veranderende axioma's de fundamenten van onze cognitieve architectuur. Deze intrinsieke postulaten, onwrikbaar in hun aard, dienen als referentiepunten voor rationeel redeneren en deductieve vorming. Hun onbetwistbare en zelfevidente karakter schept een solide basis voor de constructie van ons begrip van de wereld en zijn inherent aanwezige waarheden. Het erkennen van de onveranderlijke aard van axioma's onthult niet alleen de diepgewortelde structuur van onze denkprocessen, maar nodigt tevens uit tot een introspectieve verkenning van de complexe relatie tussen de fundamenten van kennis en de zich ontvouwende stroom van empirische ervaringen. Dat zagde ni aankomen he? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 uur geleden zei Fundamenteel: In het domein van epistemologie belichten niet-veranderende axioma's de fundamenten van onze cognitieve architectuur. Deze intrinsieke postulaten, onwrikbaar in hun aard, dienen als referentiepunten voor rationeel redeneren en deductieve vorming. Hun onbetwistbare en zelfevidente karakter schept een solide basis voor de constructie van ons begrip van de wereld en zijn inherent aanwezige waarheden. Het erkennen van de onveranderlijke aard van axioma's onthult niet alleen de diepgewortelde structuur van onze denkprocessen, maar nodigt tevens uit tot een introspectieve verkenning van de complexe relatie tussen de fundamenten van kennis en de zich ontvouwende stroom van empirische ervaringen. Dat zagde ni aankomen he? En dan nog zeggen dat cryptomunten aanvankelijk niet als een grap bedoeld zijn geweest? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: En dan nog zeggen dat cryptomunten aanvankelijk niet als een grap bedoeld zijn geweest? Dat heb ik nooit gezegd he Maar het blijft me verbazen. Hoe hebben ze dat eigenlijk klaargespeeld? Het startte aan tiental euro en nadert nu 30000 euro. Dure grap haha. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat heb ik nooit gezegd he. Maar het blijft me verbazen. Hoe hebben ze dat eigenlijk klaargespeeld? Het startte aan tiental euro en nadert nu 30000 euro. Dure grap haha. Enkel maar graaien, het doet allemaal geen afbreuk aan basiskennis die voor iedereen beschikbaar is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei TTC: Enkel maar graaien, het doet allemaal geen afbreuk aan basiskennis die voor iedereen beschikbaar is. Dus das zo gestegen door te graaien? Of is het omdat er zo weinig bitcoins zijn en iedereen wil graaien? 8 augustus 2023 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Dus das zo gestegen door te graaien? Of is het omdat er zo weinig bitcoins zijn en iedereen wil graaien? En je denkt telkens dat we in je vallen gaan trappen wellicht? Maar goed, alweer gemist, de standaard. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei TTC: En je denkt telkens dat we in je vallen gaan trappen wellicht? Maar goed, alweer gemist, de standaard. Ja neen vragen bevallen u toch moeilijk he Welke val? Ik vraag hoe de waarde zo steeg? En dan nog wel zo significant. "Ik weet het niet" zeggen is geen schande hoor Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Ja neen vragen bevallen u toch moeilijk he. Het enige waar je op uit bent, plaats anders die logica's eens binnen het AQAL-model. Of doe maar beter niet, de uitkomst is voorspelbaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Het enige waar je op uit bent, plaats anders die logica's eens binnen het AQAL-model. Of doe maar beter niet, de uitkomst is voorspelbaar. Hoppa weer verdoken beledigen. Ik zal maar empathisch zijn en verder zwijgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 3 minuten geleden zei Fundamenteel: "Ik weet het niet" zeggen is geen schande hoor Speculatie bevindt zich in een ander tijd-ruimtecontinuüm waarin de logica's van vraag en aanbod niet gelden, het is een verkapte vorm van kolonialisme met moderne technologieën. En zo help diegene waar je zo tegen bent, of in ieder geval hard je best doet om te doen alsof. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: Speculatie bevindt zich in een ander tijd-ruimtecontinuüm waarin de logica's van vraag en aanbod niet gelden, het is een verkapte vorm van kolonialisme met moderne technologieën. En zo help diegene waar je zo tegen bent, of in ieder geval hard je best doet om te doen alsof. Het is andersom hey, zij helpen mij. Ik ben vooral tegen de politiek gekant. Mijn euro's naar buitenlandse banken verplaatsen en omwisselen, zie ik niet bepaald als helpen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Het is andersom hey, zij helpen mij. Ik ben vooral tegen de politiek gekant. Mijn euro's naar buitenlandse banken verplaatsen en omwisselen, zie ik niet bepaald als helpen? Andersom kan natuurlijk ook, het ligt uiteindelijk toch besloten binnen hetzelfde paradigma waarin een loopje genomen wordt met logica en aanverwante beginselen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: Andersom kan natuurlijk ook, het ligt uiteindelijk toch besloten binnen hetzelfde paradigma waarin een loopje genomen wordt met logica en aanverwante beginselen. Het doel heiligt de middelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Het doel heiligt de middelen. Ja, een boekje met spreukjes helpt altijd, succes. 14 minuten geleden zei Fundamenteel: Mijn euro's naar buitenlandse banken verplaatsen en omwisselen, zie ik niet bepaald als helpen? Door de regel zouden we hier niet mee mogen lachen, maar hilarisch is het wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 6 minuten geleden zei TTC: Ja, een boekje met spreukjes helpt altijd, succes. Het doel is de kinderen he. Ik kan natuurlijk hopen dat onze politieke leiders zich keren, maar het ziet er niet naar uit. Nu weer oorlog voor goud en uranium... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Het doel is de kinderen he. Ik kan natuurlijk hopen dat onze politieke leiders zich keren, maar het ziet er niet naar uit. Nu weer oorlog voor goud en uranium... Ja, de homo ludens van Huizinga wellicht, misschien heb je dat stuk gemist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.018 Geplaatst 8 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: Ja, de homo ludens van Huizinga wellicht, misschien heb je dat stuk gemist. Ik leef los van cultuur en maatschappij dus een boek uit de vorige eeuw gaat snel aan me voorbij ja. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten