Hopper 841 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei TTC: Een fractaal meer of minder doet niet plots begrotingstekorten in het niets oplossen. Over begrotingsoverschotten hoor je dan doorgaans weer minder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.570 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 9 minuten geleden zei Hopper: Over begrotingsoverschotten hoor je dan doorgaans weer minder. Wat precies aan de basis heeft gelegen om een filosofie zoals het panarchisme in het leven te roepen, is me allerminst helder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 841 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Wat precies aan de basis heeft gelegen om een filosofie zoals het panarchisme in het leven te roepen, is me allerminst helder. Ik hoorde zojuist voor het eerst over panarchisme en toch werd de term werd reeds in 1860 geïntroduceerd door de Belgische botanicus en econoom Paul Émile de Puydt. Kun je nagaan hoe weinig ik eigenlijk weet van kennisvormen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.570 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Hopper: Ik hoorde zojuist voor het eerst over panarchisme en toch werd de term werd reeds in 1860 geïntroduceerd door de Belgische botanicus en econoom Paul Émile de Puydt. Kun je nagaan hoe weinig ik eigenlijk weet van kennisvormen! Niet alleen de orchis militaris bestaat, de orchis simia toont veel gelijkenissen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.570 Geplaatst 19 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 19 minuten geleden 1 uur geleden zei Hopper: Ik hoorde zojuist voor het eerst over panarchisme en toch werd de term werd reeds in 1860 geïntroduceerd door de Belgische botanicus en econoom Paul Émile de Puydt. Kun je nagaan hoe weinig ik eigenlijk weet van kennisvormen! In de ecologie kreeg panarchie later een heel andere betekenis door C. S. Holling. Daar beschrijft het de dynamiek van complexe systemen die zich op verschillende schalen ontwikkelen, instorten en opnieuw organiseren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten