Hopper 841 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 15 minuten geleden zei IKBENANDERS: Zou dit boek ons meer inzicht kunnen geven wat betreft de vorm etc.? Ik denk niet dat ik de kwestie belangrijk vind. De kwestie is net zo belangrijk als het geslacht van God of een van die drie personen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 15 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei Hopper: Ik denk niet dat ik de kwestie belangrijk vind. Om deze reden heb ik het waarschijnlijk ook (nog) niet gelezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 841 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei IKBENANDERS: Om deze reden heb ik het waarschijnlijk ook (nog) niet gelezen. Het zou kunnen dat er voor het kruis is gekozen ooit wegens de symboliek. Maar dat valt niet te weten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten