IKBENANDERS 14 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Hopper: Vraag aan een serieuze neurowetenschapper of hij al ontdekt heeft waar 'bewustzijn' in het brein zit en hij zal je het antwoord schuldig blijven. Idd. Zoals ik al zij ‘… maar de wetenschap heeft geen oog voor, het staat ook niet open voor én beschikt ook niet over de middelen om dát te onderzoeken wat de aard is van hetgeen op de fysieke hersenen botst.’ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 841 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 33 minuten geleden zei TTC: Is dat een nul? Ja. Van een nul (niets) ben ik niet bang. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 13 minuten geleden zei Hopper: Ja. Van een nul (niets) ben ik niet bang. Nee, het blijft nul, 10x0 is ook 0. Het is pas wanneer gevraagd wordt het verstand te gebruiken, dat het mis gaat. Volledig met je eens dus, er zijn verschillende niveaus van beschouwing. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten