Hopper 840 Geplaatst gisteren om 07:48 Rapport Share Geplaatst gisteren om 07:48 2 uur geleden zei TTC: Ervaring leert dat in het boek der veranderingen niets stil staat, en niets is zeker. Daarom hou ik me aan dat niets vast, het nietsisme. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 19 uur geleden 6 uur geleden zei Hopper: Daarom hou ik me aan dat niets vast, het nietsisme. De lege hemel van Slob is voor volgende week, inclusief cijfersommen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Op 17-5-2026 om 21:36 zei IKBENANDERS: Cusanus zei dat de driehoek de meest basale rechtlijnige figuur is die (imaginatief) deel uitmaakt van elke andere veelhoek. M.a.w. elke veelhoek is volledig op te vullen met driehoeken. Hier kun je een (theologische) conclusie uit trekken. Misschien kan je het louter voor de oefening eens proberen, hiervoor kan je een kegel gebruiken. Rechtop, in 2D, het vooraanzicht is een driehoek, van onderaan bekeken een cirkel. Van bovenaf een cirkel met in het midden een punt van de top. Het is, in deze oefening, louter een kwestie van perspectief, voor veel andere zaken geldt net hetzelfde. Ergo, het is een optie om er duizelig van te worden, geen verplichting. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IKBENANDERS 6 Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 10 minuten geleden 6 uur geleden zei TTC: Misschien kan je het louter voor de oefening eens proberen, hiervoor kan je een kegel gebruiken. Rechtop, in 2D, het vooraanzicht is een driehoek, van onderaan bekeken een cirkel. Van bovenaf een cirkel met in het midden een punt van de top. Het is, in deze oefening, louter een kwestie van perspectief, voor veel andere zaken geldt net hetzelfde. Ergo, het is een optie om er duizelig van te worden, geen verplichting. Heb de oefening gedaan. Dank hiervoor trouwens, en leuk om te doen met de verbeelding. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten