Fundamenteel 1.030 Geplaatst 23 uur geleden Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 26 minuten geleden zei TTC: Een discours over het idee dat God vrouwelijk is gaat je beter af, merk ik. Ik merk wakker worden met +40% op. Dan denkte niet aan geslachten van goddelijke wezens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 23 uur geleden 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik merk wakker worden met +40% op. Dan denkte niet aan geslachten van goddelijke wezens. Nee, je kan God voor zowat alles inzetten, zo blijkt maar weer. Op 2-5-2026 om 17:09 zei IKBENANDERS: Ik weet nog dat ik over de felt-sense ben begonnen naar n.a.v. een werk van Willem Daube waarin ik de term felt-meaning was tegengekomen. Wat wil je hierover weten? Onzekerheid over de toekomst is het vertrekpunt van speltheorie. Meerdere actoren, elk met eigen informatie, verwachtingen en strategieën, die handelen in het besef dat anderen dat ook doen. In die zin wordt de toekomst geen vaste lijn, maar een uitkomst van onderlinge anticipatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden Op 10-4-2026 om 19:24 zei Hopper: Hele lappen teksten copy pasten is geen kennen. Met mondjesmaat betekent, denk ik, niet de kosmos in één teug leegdrinken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 21 uur geleden Op 2-5-2026 om 19:04 zei IKBENANDERS: Met dat verschil dat focussen geen cognitieve wetenschap is, al was de grondlegger wel psychotherapeut. Het klopt enigszins wel dat veel van deze processen al uitgebreid beschreven zijn, zowel in de neurowetenschappen, cognitieve psychologie, economie als systeemtheorie. Alleen, die beschrijvingen komen vaak in talen die functioneel precies zijn, maar ervaringsmatig weinig 'aankomen'. Niet zozeer omdat ze onjuist zijn, maar omdat ze geoptimaliseerd werden voor intern vakgebruik, niet voor directe intuïtieve resonantie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 18 uur geleden 4 uur geleden zei Fundamenteel: Dan denkte niet aan geslachten van goddelijke wezens. De plastronformule heeft maar bitter weinig te maken met hersteloefeningen, het is een manier om verschillende soorten schildpadden van elkaar te onderscheiden. Tenzij indirect misschien, maar dat is dan weer voor vele interpretaties vatbaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden Op 10-4-2026 om 19:27 zei Hopper: Om je een beetje op weg te helpen: dit is je reinste flauwekul. Moest je bedolven zijn geraakt onder zeesneeuw, zit je wellicht ergens diep in een trog. Het wordt dan heel voorzichtig proberen terug boven water te komen, ter vermijding dat je last krijgt van de Caissonziekte. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 47 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 47 minuten geleden 22 uur geleden zei Fundamenteel: Ik merk wakker worden met +40% op. Dan denkte niet aan geslachten van goddelijke wezens. Interpol voerde onlangs nog een onderzoek naar het criminele misbruik van Hawala. Het kwam tot de conclusie dat er enorme sommen geld overgeboekt werden, zonder dat het traceren ervan mogelijk is. Het gaat hier vaak om geld dat afkomstig is van de handel in drugs en/of wapens, maar ook mensensmokkel en andere zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten