Fundamenteel 1.030 Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 50 minuten geleden 26 minuten geleden zei TTC: Een discours over het idee dat God vrouwelijk is gaat je beter af, merk ik. Ik merk wakker worden met +40% op. Dan denkte niet aan geslachten van goddelijke wezens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.564 Geplaatst 43 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 43 minuten geleden 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik merk wakker worden met +40% op. Dan denkte niet aan geslachten van goddelijke wezens. Nee, je kan God voor zowat alles inzetten, zo blijkt maar weer. Op 2-5-2026 om 17:09 zei IKBENANDERS: Ik weet nog dat ik over de felt-sense ben begonnen naar n.a.v. een werk van Willem Daube waarin ik de term felt-meaning was tegengekomen. Wat wil je hierover weten? Onzekerheid over de toekomst is het vertrekpunt van speltheorie. Meerdere actoren, elk met eigen informatie, verwachtingen en strategieën, die handelen in het besef dat anderen dat ook doen. In die zin wordt de toekomst geen vaste lijn, maar een uitkomst van onderlinge anticipatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten