TTC 1.562 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 16 minuten geleden zei Fundamenteel: Alle eer komt God toe. Hij gaf mij een autistenbrein en dit is wat je ermee kan doen. De liefde voor geld is er niet. Om er 1 mee op kot te sturen wel. Betaalt de universiteit en slaapplaats aldaar. Wie heeft je die diagnose gegeven eigenlijk? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 520 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 26 minuten geleden zei Fundamenteel: 29 minuten geleden zei Monachos: Satan heeft je in de vorm van Mammon flink in de maling genomen. Alle eer komt God toe. Hij gaf mij een autistenbrein en dit is wat je ermee kan doen. De liefde voor geld is er niet. Om er 1 mee op kot te sturen wel. Betaalt de universiteit en slaapplaats aldaar. Als je enige doel is om je dochter te kunnen supporten neem ik mijn woorden terug. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 30 minuten geleden zei TTC: Wie heeft je die diagnose gegeven eigenlijk? Een psychiater vaneigenst. Ik was toen begin mijn 30 jaren. En toen viel alles samen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Een psychiater vaneigenst. Ik was toen begin mijn 30 jaren. En toen viel alles samen... En wat ben je ondertussen vergeten? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 6 minuten geleden zei TTC: En wat ben je ondertussen vergeten? Adhd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 520 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden Ik heb zelf AHDD: de blije constatering van die grote cupmaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 5 uur geleden 10 minuten geleden zei Fundamenteel: Adhd? Morgen laatste sessie binnen een kortlopend traject waarin naar het werk van Steven Laureys verwezen werd. Alsof we een glimp hebben gekregen van een toekomstperspectief dat we voor nu maar met mondjesmaat kunnen bevatten. Kortom, we zijn niet alleen, ook voor experten zijn veel zaken lang niet kristalhelder, zelfs hypergevoelig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei TTC: Morgen laatste sessie binnen een kortlopend traject waarin naar het werk van Steven Laureys verwezen werd. Alsof we een glimp hebben gekregen van een toekomstperspectief dat we voor nu maar met mondjesmaat kunnen bevatten. Kortom, we zijn niet alleen, ook voor experten zijn veel zaken lang niet kristalhelder, zelfs hypergevoelig. We zijn wel alleen. En dat is best ok. 2 uur geleden zei Monachos: Als je enige doel is om je dochter te kunnen supporten neem ik mijn woorden terug. Vroeger huurden mensen aan 500 euro per maand, nu is dat wat je betaalt voor een studentenkamer. Absurde tijden. 1 uur geleden zei TTC: En wat ben je ondertussen vergeten? En maar lachen met mijn eurotjes Tot ge het zo 1000 keer waarmaakt op een week. Obsession pays off. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 62 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 2 uur geleden zei Fundamenteel: Een psychiater vaneigenst. Ik was toen begin mijn 30 jaren. En toen viel alles samen... dan kan ik jou de hand schudden. Ook op mijn 30e gediagnosticeerd met autisme.. Kan me de obsessies met dingen wel voorstellen. Ik heb dat met de WOII, en nu ook met andere oorlogen. En met gokken, maar daar word ik voor behandeld. Want daar word je geen miljonair mee, of je moet er als miljardair mee begonnen zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 520 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 22 minuten geleden zei Fundamenteel: Obsession pays off. Juist ja. 🤔 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 26 minuten geleden zei Fundamenteel: We zijn wel alleen. En dat is best ok. Je bedoelt dat je de enige bent die zich vergaapt aan al die statistieken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 13 minuten geleden zei TTC: Je bedoelt dat je de enige bent die zich vergaapt aan al die statistieken? Neen dat zijn er miljoenen. Ik bedoel dat we als mensen alleen staan. Je moet het zelf doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Neen dat zijn er miljoenen. Ik bedoel dat we als mensen alleen staan. Je moet het zelf doen. Enigszins bizar is de observatie dat we ons in workshops soms mogen bezighouden met miljarden, en het gaat een keertje niet over geld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 20 minuten geleden zei Paulus888: dan kan ik jou de hand schudden. Ook op mijn 30e gediagnosticeerd met autisme.. Kan me de obsessies met dingen wel voorstellen. Ik heb dat met de WOII, en nu ook met andere oorlogen. En met gokken, maar daar word ik voor behandeld. Want daar word je geen miljonair mee, of je moet er als miljardair mee begonnen zijn. Neen met gokken word je niet rijk. Met speculeren wel, probeer eens crypto en houd daar je voetjes op de grond. Ik schep eurotjes. Maar win er meer dan ik verlies. Iedereen kan dat. Maar hou de voetjes op de grond. Genoegen nemen met eurotjes. 22 minuten geleden zei Monachos: Juist ja. 🤔 Het is zo. Iemand die geobsedeerd is wordt getalenteerd. 2 minuten geleden zei TTC: Enigszins bizar is de observatie dat we ons in workshops soms mogen bezighouden met miljarden, en het gaat een keertje niet over geld. Geld is beter dan mensen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen met gokken word je niet rijk. Met speculeren wel, probeer eens crypto en houd daar je voetjes op de grond. Ik schep eurotjes. Maar win er meer dan ik verlies. Iedereen kan dat. Maar hou de voetjes op de grond. Genoegen nemen met eurotjes. Het is zo. Iemand die geobsedeerd is wordt getalenteerd. Geld is beter dan mensen. Zolang je maar zeker bent dat basale logica's over het hoofd kunnen gezien worden, speelt het zo geen rol. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei TTC: Zolang je maar zeker bent dat basale logica's over het hoofd kunnen gezien worden, speelt het zo geen rol. Het is zo, radicaal tegen de stroom in gaan. Ziet: Hier alleen zie je waar je tiental posities kan innemen. Long/short. Long (= kopen) = naar boven. Short (=verkopen) = naar beneden. Hoeveel euro zie je hier met een inzet van telkens 10 euro? Ik zal het u zeggen, meer dan 100 op 1h tijd. Als ge 100 euro op straat ziet liggen, zeg je dan "geld is vies"? Of raapt ge dat dan op om weg te gooien? Neen ge koopt er u 9 op 10 nen dikke steak mee, of laat iets aan huis leveren of koopt uzelf iets leuks. Geld is niet de bron van kwaad. Geld is een middel. Zotter is als ge bovenaan de berg een short positie in neemt en beneden de positie sluit. Als ge dat met 1000 euro op een hefboom van 50x doet, dan is uw broodje gebakken. Maar dan moeten er wel genoeg kopers zijn natuurlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Het is zo, radicaal tegen de stroom in gaan. Ziet: Hier alleen zie je waar je tiental posities kan innemen. Long/short. Long (= kopen) = naar boven. Short (=verkopen) = naar beneden. Hoeveel euro zie je hier met een inzet van telkens 10 euro? Ik zal het u zeggen, meer dan 100 op 1h tijd. Als ge 100 euro op straat ziet liggen, zeg je dan "geld is vies"? Of raapt ge dat dan op om weg te gooien? Neen ge koopt er u 9 op 10 nen dikke steak mee, of laat iets aan huis leveren of koopt uzelf iets leuks. Geld is niet de bron van kwaad. Geld is een middel. Misschien dat abstractie de koude ruggengraat van kennis is, terwijl ervaring het warme kloppende hart ervan is. Beide zijn nodig, maar ze spreken niet altijd dezelfde taal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 3 minuten geleden zei TTC: Misschien dat abstractie de koude ruggengraat van kennis is, terwijl ervaring het warme kloppende hart ervan is. Beide zijn nodig, maar ze spreken niet altijd dezelfde taal. Een shortpositie bovenaan de berg naar beneden met 1000 euro (50x) had 7142,84 euro opgebracht. Wakker worden beste man. Er is genoeg in circulatie om uw graantje mee te pikken. Iedereen kan dat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Een shortpositie bovenaan de berg naar beneden met 1000 euro (50x) had 7142,84 euro opgebracht. Wakker worden beste man. Er is genoeg in circulatie om uw graantje mee te pikken. Iedereen kan dat. Misschien kan je hier een ander topic voor openen, het zou een vorm van empathie kunnen genoemd worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei TTC: Misschien kan je hier een ander topic voor openen, het zou een vorm van empathie kunnen genoemd worden. Helaas voor u. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden Zojuist zei Fundamenteel: Helaas voor u. Wat is een acceptabele graadmeter om deze berichten te blijven dulden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 33 minuten geleden zei TTC: Wat is een acceptabele graadmeter om deze berichten te blijven dulden? Kweetni? Zet empathie eens in een grafiekje lol Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten