TTC 1.562 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden Op 1-7-2023 om 17:19 zei Hopper: Alleen het 'denken' kan hulpvragen bedenken. Konden we dat denken maar eens een halt toeroepen, dan zouden de hulpvragen ook verstommen. Relativiteit is vanuit een willekeurig punt in het universum op zoek gaan naar de aarde, en gefrustreerd raken omdat we ze niet kunnen vinden. 7 uur geleden zei Monachos: Hoeveel hertz is dat? 432 of zo? Solfeggio frequenties zijn een set van specifieke toonfrequenties die al eeuwenlang worden gebruikt voor helende en meditatieve doeleinden. Ze hebben elk een unieke betekenis en worden verondersteld verschillende aspecten van het menselijk leven en bewustzijn te beïnvloeden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 8 uur geleden zei Monachos: 😂 Als dat echt zo was dan zou je waardevolle woorden hebben om te delen. Nu ben je gewoon aan het egotrippen. Totaal ongeloofwaardig. Bovendien zijn signalen van je lichaam misleidend als je daarmee God meent te kunnen benaderen. 1 Kor. 15: 50. Wat jij hier schetst is gewoon oppervlakkige new age bullshit. De 'frequentie van God'? Hoeveel hertz is dat? 432 of zo? Ik ben 1 met de bron van geduld en wijsheid. Waardevol is wat waarde voor mij heeft. De rest is ruis. 2 uur geleden zei TTC: Je verwart speculatie wellicht met het idee van delen is vermenigvuldigen, voorbijgaand aan basiskennis. Het was even stil, bizar eigenlijk. Het was stil omdat ik 1000 trades achter elkaar deed. Non stop, dag en nacht. En toen daagde het mij, als ik er iets mee wil bereiken, veel agressiever uit de hoek moet komen. Dus van tientjes naar honderdtallen en van honderdtallen naar duizendtallen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 7 minuten geleden zei Fundamenteel: Ik ben 1 met de bron van geduld en wijsheid. Waardevol is wat waarde voor mij heeft. De rest is ruis. Het was stil omdat ik 1000 trades achter elkaar deed. Non stop, dag en nacht. En toen daagde het mij, als ik er iets mee wil bereiken, veel agressiever uit de hoek moet komen. Dus van tientjes naar honderdtallen en van honderdtallen naar duizendtallen. Veel tijd om te reflecteren over waar je mee bezig bent, is er precies niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Bovendien zijn signalen van je lichaam misleiden Dat moet je net gebruiken in uw voordeel. Als ge uzelf constant wijsmaakt (en daar ook naar handelt) dat ge iets kunt, dan zult ge dat ook kunnen na verloop van tijd. Maar int begin komt dat stom over, de aanhouder wint. Uw brein is de software die de ganse ervaring codeert en vertaalt in de realiteit. Zojuist zei TTC: Veel tijd om te reflecteren over waar je mee bezig bent, is er precies niet. Het is simpel. Geld in meer geld proberen veranderen. Geld voor mij laten werken. Mijn autistisch brein aan het werk zetten door middel van patroonherkenning. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 9 minuten geleden zei Fundamenteel: Het is simpel. Geld in meer geld proberen veranderen. Geld voor mij laten werken. Mijn autistisch brein aan het werk zetten door middel van patroonherkenning. Ja, behoeft verder geen commentaar, kun je daar geen apart topic voor openen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Ja, behoeft verder geen commentaar, kun je daar geen apart topic voor openen? Neen ik gijzel gewoon dat van u. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Neen ik gijzel gewoon dat van u. Het epos werd ontelbare malen overgeschreven en bewerkt, en het verspreidde zich over een groot gebied. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 1 minuut geleden zei TTC: Het epos werd ontelbare malen overgeschreven en bewerkt, en het verspreidde zich over een groot gebied. Vind je het zelf niet gek? 1000 keer 3 euro uit 10 euro halen is meer dan een maandloon van vele mensen. En dan ben ik nog safe. Als ik agressief zou doen, heb ik 100 euro per trade. 1000 keer 100 euro is 100000 euro. En pak daarvan 15% tot 20% weg door af en toe verlies te lijden. En eens ge cashed 35% belastingen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Vind je het zelf niet gek? 1000 keer 3 euro uit 10 euro halen is meer dan een maandloon van vele mensen. En dan ben ik nog safe. Als ik agressief zou doen, heb ik 100 euro per trade. 1000 keer 100 euro is 100000 euro. En pak daarvan 15% tot 20% weg door af en toe verlies te lijden. En eens ge cashed 35% belastingen. Een milde vorm van machteloosheid kan je ervaren wanneer je letterlijk alles zou willen weten over één atoom, maar geen flauw idee hebt hoe je een Einsteintelescoop kan bouwen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Zojuist zei TTC: Een milde vorm van machteloosheid kan je ervaren wanneer je letterlijk alles zou willen weten over één atoom, maar geen flauw idee hebt hoe je een Einsteintelescoop kan bouwen. Ge moet niet alles willen weten. Ik weet zo bv niet eens wie of wat die crypto is, ik weet alleen hoe die beweegt en dat is genoeg om op diens waves te cashen. Iedereen lacht mij uit: "wow paar euro op een paar honderd dollars." Maar dat is in totaal tiental euro's per uur he. En ik zet nog geen 10 euro in, want is een hefboom. Ik ben 1 met de bron van overvloed, God geeft mij de wijsheid alles te vermenigvuldigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 17 minuten geleden zei Fundamenteel: Ge moet niet alles willen weten. Ik weet zo bv niet eens wie of wat die crypto is, ik weet alleen hoe die beweegt en dat is genoeg om op diens waves te cashen. Iedereen lacht mij uit: "wow paar euro op een paar honderd dollars." Maar dat is in totaal tiental euro's per uur he. En ik zet nog geen 10 euro in, want is een hefboom. Ik ben 1 met de bron van overvloed, God geeft mij de wijsheid alles te vermenigvuldigen. Ja, op 963 Hz wellicht, wat met al die andere? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden Op 23-2-2025 om 10:12 zei Hopper: Was de benzine tank van mijn auto maar tijdloos, binnen de tijd moet hij iedere keer maar bijgevuld worden. De katalysator daarentegen behoeft niet bijgevuld voor zover ik weet, dus die is in zekere zin wel tijdloos. De mocassin zou zomaar eens de ultieme zenmeester onder de schoenen kunnen zijn, als de belichaming van een wereld zonder losse veters, zonder strijd, zonder frustratie. Het zegt echter nog niets over die linker en/of rechterdeur, dat is irrelevant aan het schoeisel een verhaal apart. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden 3 uur geleden zei TTC: Ja, op 963 Hz wellicht, wat met al die andere? Neen. Gewoon alert zijn en het bijeen houden. De aanvallen komen vaak van alle kanten. Haters overal, maar ik houd de liefde vast en bezig mij niet meer met haat of de haat van haters. Haters gonna hate, players gonna play. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen. Gewoon alert zijn en het bijeen houden. De aanvallen komen vaak van alle kanten. Haters overal, maar ik houd de liefde vast en bezig mij niet meer met haat of de haat van haters. Haters gonna hate, players gonna play. Houden het in de gaten, op hoeveel staat het percentage ondertussen? 4 uur geleden bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 62 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 13 uur geleden zei Monachos: 😂 Als dat echt zo was dan zou je waardevolle woorden hebben om te delen. Nu ben je gewoon aan het egotrippen. Totaal ongeloofwaardig. Bovendien zijn signalen van je lichaam misleidend als je daarmee God meent te kunnen benaderen. 1 Kor. 15: 50. Wat jij hier schetst is gewoon oppervlakkige new age bullshit. De 'frequentie van God'? Hoeveel hertz is dat? 432 of zo? new age is wel liefdevoller dan het niet zo oppervlakkige en niet zo vage christendom. Dus ik snap de "bullshit" in new age niet zo. Zijn de brieven van Paulus niet net zo erg bullshit? Voor mensen die niet met dat wereldbeeld zijn opgevoed? 18 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen. Gewoon alert zijn en het bijeen houden. De aanvallen komen vaak van alle kanten. Haters overal, maar ik houd de liefde vast en bezig mij niet meer met haat of de haat van haters. Haters gonna hate, players gonna play. gefeliciteerd. Koop een taartje en bouw een feestje in je eentje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 9 minuten geleden zei Paulus888: new age is wel liefdevoller dan het niet zo oppervlakkige en niet zo vage christendom. Dus ik snap de "bullshit" in new age niet zo. Zijn de brieven van Paulus niet net zo erg bullshit? Voor mensen die niet met dat wereldbeeld zijn opgevoed? gefeliciteerd. Koop een taartje en bouw een feestje in je eentje Een tussentijdse conclusie zou misschien ook tot een nieuw topic kunnen leiden, met wellicht dezelfde conclusie tot gevolg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 821 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Paulus888: new age is wel liefdevoller dan het niet zo oppervlakkige en niet zo vage christendom. Dus ik snap de "bullshit" in new age niet zo. Zijn de brieven van Paulus niet net zo erg bullshit? Voor mensen die niet met dat wereldbeeld zijn opgevoed? New age is een allegaartje uit allerlei tradities overgoten met een hippie-saus. Paulus was ervaringsdeskundige, dat is andere koek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.021 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei TTC: Houden het in de gaten, op hoeveel staat het percentage ondertussen? 1 euro naar 2 euro is 100% toename, dus percentage zegt weinig he ;) 1 uur geleden zei Paulus888: gefeliciteerd. Koop een taartje en bouw een feestje in je eentje Ik heb een handjevol. En dat is meer dan genoeg, allemaal vrouwen. Help!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 520 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 6 uur geleden zei Fundamenteel: 15 uur geleden zei Monachos: 😂 Als dat echt zo was dan zou je waardevolle woorden hebben om te delen. Nu ben je gewoon aan het egotrippen. Totaal ongeloofwaardig. Bovendien zijn signalen van je lichaam misleidend als je daarmee God meent te kunnen benaderen. 1 Kor. 15: 50. Wat jij hier schetst is gewoon oppervlakkige new age bullshit. De 'frequentie van God'? Hoeveel hertz is dat? 432 of zo? Expand Ik ben 1 met de bron van geduld en wijsheid. Waardevol is wat waarde voor mij heeft. De rest is ruis. The Dalai Lama walks into a pizza shop and asks: "can you make me one with everything?" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 520 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Paulus888: new age is wel liefdevoller dan het niet zo oppervlakkige en niet zo vage christendom. Dus ik snap de "bullshit" in new age niet zo. Zijn de brieven van Paulus niet net zo erg bullshit? Voor mensen die niet met dat wereldbeeld zijn opgevoed? Ik associeer New Age met vage uitspraken als "het universum geeft je precies wat je nodig hebt." Terwijl het universum een voor mensen dodelijk vacuüm is. Wat betekent New Age voor jou? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 62 Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 57 minuten geleden 3 minuten geleden zei Monachos: Ik associeer New Age met vage uitspraken als "het universum geeft je precies wat je nodig hebt." Terwijl het universum een voor mensen dodelijk vacuüm is. Wat betekent New Age voor jou? Voor mij is New Age ook vaag. Maar alle wereldbeelden die mensen hebben en die jij niet deelt zijn vaag. De Bijbel stelt toch dat God liefde is. Maar de werkelijkheid laat iets anders zien, juist omdat het universum een dodelijk vacuum is. De Natuur is dodelijk voor mensen. En mensen voor de Natuur. Toen ik net van mijn christelijke geloof af was en ik meer de wereld in ging kijken wat er nog meer te vinden was ben ik op New Age gestoten/gestuit. En inderdaad, het is vaag. Het is het voorhouden van een worst. Zaken als karma en reincarnatie komen erin voor. Alles wat men ooit bedacht heeft komt in een ander jasje terug. Maar new age is ook zo vaag dat iedereen zijn of haar of het eigen invulling eraan kan geven. Leven en laten leven is het devies. En daar kan ik als agnost enkel maar blij mee zijn. Wat mij betreft is new age net wat verder dan de geïnstitueerde religies waar ze je wel allerlei regels opleggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.562 Geplaatst 9 minuten geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 9 minuten geleden 1 uur geleden zei Fundamenteel: 1 euro naar 2 euro is 100% toename, dus percentage zegt weinig he Ik heb een handjevol. En dat is meer dan genoeg, allemaal vrouwen. Help!!! Kunnen er maar moeilijk omheen dat verlies, ondanks veel vormen daarvan gebundeld in de verliescirkel opgenomen zijn geweest, een strikt subjectieve aangelegenheid is. Tegelijk biedt het een opportuniteit om er in verschillende gradaties afstand van te nemen en er zowel repeterende patronen als universele waarden in te bespeuren, op zo'n manier dat dergelijk deskundig doordachte representaties in zekere zin ook als tijdloos kunnen gewaardeerd worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten