Hopper 813 Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober 3 minuten geleden zei TTC: Wauw, we schieten op, de bot weer wellicht? Ik ga niet op bots schieten. Ik ga op helemaal niemand schieten. Onderwijl schiet het niet op met on topic worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 14 minuten geleden zei Hopper: Ik ga niet op bots schieten. Ik ga op helemaal niemand schieten. Onderwijl schiet het niet op met on topic worden. Het gezegde blijft dat met varkens worstelen niet veel zin heeft, die hebben dat immers graag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober 3 minuten geleden zei TTC: Het gezegde blijft dat met varkens worstelen niet veel zin heeft, die hebben dat immers graag. Een ander gezegde luidt: Als ge zijt bij de Romeinen, doe dan als de Romeinen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2 minuten geleden zei Hopper: Een ander gezegde luidt: Als ge zijt bij de Romeinen, doe dan als de Romeinen. Hoeveel zijn er zo niet, al eens opgeteld? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 507 Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober (bewerkt) Een botsauto of botsautootje is een driewielig elektrisch voertuig voor (meestal) twee personen met een dusdanige constructie dat er geen schade aan de auto ontstaat als tegen andere botsauto's aangereden (gebotst) wordt. Een aantal van deze botsauto's bevinden zich samen in een speciale ruimte met een tentvormig dak en een metalen vloer die is omgeven door een stevige rand. Het geheel van deze attractie wordt aangeduid met de internationale vakterm autoscooter en is bedoeld als amusement op een kermis, maar wordt in de volksmond dan meestal de botsautootjes genoemd. Wel grappig overigens dat op geloofsgesprek 'BOT' werd geroepen als een topic off topic ging. BOT stond dan voor Back On Topic. Geen idee of dat nog steeds gebeurt. 28 oktober bewerkt door Monachos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 12 minuten geleden zei Monachos: Een botsauto of botsautootje is een driewielig elektrisch voertuig voor (meestal) twee personen met een dusdanige constructie dat er geen schade aan de auto ontstaat als tegen andere botsauto's aangereden (gebotst) wordt. Een aantal van deze botsauto's bevinden zich samen in een speciale ruimte met een tentvormig dak en een metalen vloer die is omgeven door een stevige rand. Het geheel van deze attractie wordt aangeduid met de internationale vakterm autoscooter en is bedoeld als amusement op een kermis, maar wordt in de volksmond dan meestal de botsautootjes genoemd. Het lijkt er sterk op, mooie metafoor. 13 minuten geleden zei Monachos: BOT stond dan voor Back On Topic. Geen idee of dat nog steeds gebeurt. Heb niet die indruk gekregen, maar leuke insteek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 1 uur geleden zei Hopper: De non-lineaire katalysatoren protesteerden tegen het citeren. Lichtzinnig is het allerminst, maar we proberen er ondanks alle hoop de moed in te houden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober 5 minuten geleden zei TTC: Lichtzinnig is het allerminst, maar we proberen er ondanks alle hoop de moed in te houden. Misschien is het tijd de waan even te lossen en terug tot de orde te keren? En dat geldt dan wellicht meer voor mij. En dat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 28 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Misschien is het tijd de waan even te lossen en terug tot de orde te keren? Vanuit één eenvoudige, vaak elegante kern kunnen talloze variaties of verschijningsvormen ontstaan, ieder uniek, maar onlosmakelijk verbonden met diezelfde abstractie. Dit idee dat een eenvoudige structuur of principe een veelheid van complexe vormen kan voortbrengen, weerspiegelt iets diep fundamenteels over de natuur van zowel wiskunde als kunst, filosofie, en zelfs natuurlijke verschijnselen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 28 oktober Rapport Share Geplaatst 28 oktober 3 uur geleden zei TTC: Vanuit één eenvoudige, vaak elegante kern kunnen talloze variaties of verschijningsvormen ontstaan, ieder uniek, maar onlosmakelijk verbonden met diezelfde abstractie. Dit idee dat een eenvoudige structuur of principe een veelheid van complexe vormen kan voortbrengen, weerspiegelt iets diep fundamenteels over de natuur van zowel wiskunde als kunst, filosofie, en zelfs natuurlijke verschijnselen. Jammer... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 7 uur geleden zei Fundamenteel: Jammer... Nog steeds hetzelfde, veranderen zal het wellicht niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 14 uur geleden zei Paulus888: Hieraan toon je aan dat je niet echt een mens bent. Intrusies zijn een veelvoorkomend symptoom bij mensen die trauma hebben meegemaakt, zoals in het geval van PTSS. De herinneringen of beelden kunnen onverwacht opduiken, bijvoorbeeld door triggers die lijken op de traumatische situatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober Op 16-10-2024 om 17:24 zei Hopper: Ja, dat heb ik gemist. Mannen komen van Mars, dus dan ontgaat je wat er op Venus gebeurd. Vraag maar aan Petra. Heel misschien dat de relationele kadertheorie ons meer inzicht verschaft in hoe processen van serendipiteit precies werken, wat, zo komt me toe, in de eerste plaats de bereidheid tot introspectie genoodzaakt om er überhaupt meer voeling mee te kunnen krijgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober 1 uur geleden zei TTC: Nog steeds hetzelfde, veranderen zal het wellicht niet. Vecht den goede strijd? Je zag altijd oplossingen, remember? Los dan op en zie dat onze reacties hier hierna invloed hebben. Als wij louter volgen zonder onze Godsgegeven rechten te claimen, waar zal al deze innovatie de mens afleveren? Het is nogal moeilijk die causaliteit te negeren. Mensen zijn verdeeld in alles, maar over sommige zaken zijn we beter verenigd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 9 minuten geleden zei Fundamenteel: Vecht den goede strijd? Je zag altijd oplossingen, remember? Los dan op en zie dat onze reacties hier hierna invloed hebben. Als wij louter volgen zonder onze Godsgegeven rechten te claimen, waar zal al deze innovatie de mens afleveren? Het is nogal moeilijk die causaliteit te negeren. Mensen zijn verdeeld in alles, maar over sommige zaken zijn we beter verenigd. Ja, de wet van de uitgesloten derden geeft er een mooie kijk op, tenzij de geest geconsumeerd wordt door de strijd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober 16 minuten geleden zei TTC: Ja, de wet van de uitgesloten derden geeft er een mooie kijk op, tenzij de geest geconsumeerd wordt door de strijd. Waarvan de strijdbijl al zoveel stof ving dat ge ze als begraven kunt klasseren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Waarvan de strijdbijl al zoveel stof ving dat ge ze als begraven kunt klasseren. We zien het hier elke dag gebeuren, tegelijk is het tijdloos. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2 minuten geleden zei TTC: We zien het hier elke dag gebeuren, tegelijk is het tijdloos. Ja wat andere mensen zeggen of doen heb ik niet onder controle hé. Maar ik geloof wel dat we beter wat meer rechten terug vragen dan alles op te offeren voor de "fouten" van een tijdelijk bestuur. Ik heb dat allemaal niet meer nodig. Mijn tijd is voorbij. Maar we zien toch zelf dat de toekomst er niet veelbelovend uitziet na een samenwerking met Duitsland. Laten we dat een derde keer voorkomen aub. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober (bewerkt) 1 uur geleden zei Fundamenteel: Ja wat andere mensen zeggen of doen heb ik niet onder controle hé. Maar ik geloof wel dat we beter wat meer rechten terug vragen dan alles op te offeren voor de "fouten" van een tijdelijk bestuur. Ik heb dat allemaal niet meer nodig. Mijn tijd is voorbij. Maar we zien toch zelf dat de toekomst er niet veelbelovend uitziet na een samenwerking met Duitsland. Laten we dat een derde keer voorkomen aub. Bij tijdloos kunnen we denken aan het beginsel, soms synthese genoemd, waarin zowel these als antithese besloten liggen. 29 oktober bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober 14 minuten geleden zei TTC: Bij tijdloos kunnen we denken aan het beginsel, soms synthese genoemd, waarin zowel these als antithese besloten liggen. Gewoon 1 volk met een superkleine regering in synthese. Waar het volk big brother is en het die superkleine regering wel zal dicteren. Globalisten zijn historisch altijd de foute gebleken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Gewoon 1 volk met een superkleine regering in synthese. Waar het volk big brother is en het die superkleine regering wel zal dicteren. Globalisten zijn historisch altijd de foute gebleken. Alle variaties liggen daarin besloten, zelfs de meest absurde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2 minuten geleden zei TTC: Alle variaties liggen daarin besloten, zelfs de meest absurde. Neen, samenwerking met Duitsland loopt altijd slecht af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober (bewerkt) 59 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen, samenwerking met Duitsland loopt altijd slecht af. Alle variaties zijn mogelijk, het zegt strikt dynamisch bekeken niets over hoe op deze of gene variatie gereageerd wordt. Tegelijk zegt het ook dat er een complex kluwen kan ontstaan waardoor de synthese zelf buitenspel valt, inclusief allerhande opties die des levens misschien nooit tot onderwerp van diepgaander reflectie gemaakt worden. 29 oktober bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 oktober Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 19 uur geleden zei Paulus888: Een normaal functionerend mens gaat toch geen bots citeren? Bij een gemiddelde ademteug neem je ruim 5 triljard zuurstofatomen binnen, een bot ademt niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 130 Geplaatst 29 oktober Rapport Share Geplaatst 29 oktober 3 minuten geleden zei TTC: Bij een gemiddelde ademteug neem je ruim 5 triljard zuurstofatomen binnen, een bot ademt niet. Heel subtiel, maar sarcastisch. Ik betwijfel of een bot dat gaat lukken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten