Spring naar bijdragen

Frontrunners Ministries; gebedsgenezers of verdienmodel ?


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Hopper:

Daar werden we vroeger in het bedrijfsleven mee doodgegooid.  Brainstormen, de overtuiging van de groep welke beter zou zijn dan die van het individu.   Cognitieve inhoud op een voetstuk.

Als conclusie achteraf bij een geslaagd gesprek misschien terecht, als bewust hulpmiddel maakt het gekunstelde gesprekken.

Maar goed het het doel is niet OO niet BO, niet BB maar OB. Die fasen moet je toch door. 

 

(OO onbewust onbekwaam BO bewust onbekwaam BB bewust bekwaam OB onbewust bekwaam)

 

Maar goed dat is inderdaad als je denkt dat je controle kan hebben met cognitieve inhoud.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik linkte dan ook artikelen van Cvandaag. Een christelijke site.  Hier nog een Bijbels artikel van W. Ouweneel: "Een typisch eigentijdse dwaling: het ‘welvaartsevangelie'" https://www.willem

Dat is de omschrijving van oplichting in de Nederlandse wet.  Onder valse voorwendselen mensen bewegen tot afgifte van geld. Op de één of andere manier worden deze oplichters nooit opgepakt, waarschij

Men betaalt zelf duizenden euro’s en je krijgt natuurlijk een flut diploma.   Een werkgever ziet je al aankomen met de profetenschool van FR.  Het enige is dat je in deze hoek blijft werken, maar dan

34 minuten geleden zei Noel2:

Als conclusie achteraf bij een geslaagd gesprek misschien terecht, als bewust hulpmiddel maakt het gekunstelde gesprekken.

Maar goed het het doel is niet OO niet BO, niet BB maar OB. Die fasen moet je toch door. 

 

(OO onbewust onbekwaam BO bewust onbekwaam BB bewust bekwaam OB onbewust bekwaam)

 

Maar goed dat is inderdaad als je denkt dat je controle kan hebben met cognitieve inhoud.

 

Ik zag het als een bron van vermaak.   In de jaren 80/90 was er een school welke van mening was dat de intermenselijke communicatie verbeterd kan worden.  Ik deed ijverig mee en er deden zich hilarische situaties voor, waar ik in stilte nog pret om kan hebben.

De dwaze mens die meent met cognitieve inhoud controle te kunnen hebben.   Ik heb er van geleerd, maar niet op de wijze waarop de 'leraren' mij dachten te moeten onderwijzen.

Ik heb 1 welgemeend advies: hoedt u voor leraren!  Zorg dat je altijd de leerling bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hopper:

Ik zag het als een bron van vermaak.   In de jaren 80/90 was er een school welke van mening was dat de intermenselijke communicatie verbeterd kan worden.  Ik deed ijverig mee en er deden zich hilarische situaties voor, waar ik in stilte nog pret om kan hebben. De dwaze mens die meent met cognitieve inhoud controle te kunnen hebben.   Ik heb er van geleerd, maar niet op de wijze waarop de 'leraren' mij dachten te moeten onderwijzen. Ik heb 1 welgemeend advies: hoedt u voor leraren!  Zorg dat je altijd de leerling bent.

Taumatawhakatangi­hangakoauauotamatea­turipukakapikimaunga­horonukupokaiwhen­uakitanatahu (85 letters) is de naam van een heuvel, dicht bij Mangaorapa en dicht bij Porangahau, op het Noordereiland in Nieuw-Zeeland. Deze naam wordt vaak afgekort tot Taumata.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Hopper:

Overigens was mijn reactie van 4 uur geleden uiteraard hilarisch bedoeld. (OEN, ANNA, NIVEA, OMA, DIK en LSD.) Ik herken in TTC een van mijn 'leraren'.

De observatie dat fundamentele kennis geen garantie biedt op translationeel onderzoek, is in dezelfde zin zeggen dat fundamentele kennis uit het collectieve aandachtsveld verdreven kan worden. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei TTC:

De observatie dat fundamentele kennis geen garantie biedt op translationeel onderzoek, is in dezelfde zin zeggen dat fundamentele kennis uit het collectieve aandachtsveld verdreven kan worden. 

Ja, precies dat.  Mijn 'leraren' verborgen zichzelf ook achter kretologie om 'geleerd' (cognitieve inhoud) over te komen.  Gelukkig was er nog geen wikipedia in de jaren 80/90.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Hopper:

Ja, precies dat.  Mijn 'leraren' verborgen zichzelf ook achter kretologie om 'geleerd' (cognitieve inhoud) over te komen.  Gelukkig was er nog geen wikipedia in de jaren 80/90.

Dat soort zaken gaan sneller dan het licht, het is alweer weg. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid