Paulus888 55 Geplaatst 21 december 2024 Rapport Share Geplaatst 21 december 2024 5 minuten geleden zei Figulus: Valt mee hoor. Ik hou het op creativiteit en de uiting daarvan. Vrijheid van meningsuiting, ken je dat nog? Ik weet het, dat ligt tegenwoordig behoorlijk onder vuur. Maar ik laat me de mond niet snoeren – nu niet, nooit niet. Daar moesten ze tijdens de taakstraf ook nogal aan wennen, want zelfs doorgewinterde criminelen durven niet altijd te zeggen wat ze denken. Vele moslims daar trouwens ook niet, en die hebben net zo hard te horen gekregen wat ik ervan vind. Dat vinden ze niet leuk, maar ik vind hun gedrag ook niet leuk. En als dat de baas wordt in Nederland, kunnen ze me net zo goed afschieten – wat ze waarschijnlijk ook wel zullen proberen. nu weet ik weer waarom ik jou onder de negeermodus heb zitten. Een normaal mens kan hier geen chocola van maken. En je taalgebruik "kunnen ze me net zo goed afschieten" neigt naar slachtofferrol.. ik hoop dat mijn nsb gedrag (jouw verklikken bij Sjako) mag resulteren in een ban voor jou. Voor een tijdje. Zodat je snapt dat je niet alles mag roepen. En dat de mensen alhier een rustige kerst kunnen krijgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 136 Geplaatst 21 december 2024 Rapport Share Geplaatst 21 december 2024 2 minuten geleden zei Paulus888: nu weet ik weer waarom ik jou onder de negeermodus heb zitten. Een normaal mens kan hier geen chocola van maken. En je taalgebruik "kunnen ze me net zo goed afschieten" neigt naar slachtofferrol.. ik hoop dat mijn nsb gedrag (jouw verklikken bij Sjako) mag resulteren in een ban voor jou. Voor een tijdje. Zodat je snapt dat je niet alles mag roepen. En dat de mensen alhier een rustige kerst kunnen krijgen. Ik zie dat mijn bericht veel losmaakt, dat was mijn bedoeling. Ik ben recht voor zijn raap, maar wil zeker niet de sfeer hier verstoren. Het was bedoeld als mijn kijk op dingen, niet om een slachtofferrol aan te nemen of mensen te kwetsen. Fijne feestdagen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Trump = controlled opposition. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst (bewerkt) Trumpie gaat Canada en Groenland inlijven en wordt dan sector nummer 1 van de tien koninkrijken uit Openbaring 17:12-18 . Dat plan wat Trump nu gaat uitvoeren was al in 1942 bekend. https://amg-news.com/boom-a-1942-map-of-the-new-world-order-the-map-shows-greenland-mexico-and-canada-as-part-of-the-united-states-of-america/ bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Trumpie is een puppet van de NWO. Heel simpel. Een hele listige maar het blijft een puppet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 814 Geplaatst Rapport Share Geplaatst Welnee, Trump is een zwaar-criminele man die heel gewiekst onder zijn veroordeling wist uit te komen omdat miljoenen evangelische christenen een soort van messias in hem zien. Verder is die man niet goed bij zijn paasei, daarvoor hoef je maar 5 minuten naar hem te kijken. Tenzij je zelf ook niet goed bij je paasei bent, dan zie je het niet natuurlijk . Paulus888 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 997 Geplaatst 22 uur geleden Rapport Share Geplaatst 22 uur geleden (bewerkt) 10 uur geleden zei Flawless victory: Trumpie gaat Canada en Groenland inlijven en wordt dan sector nummer 1 van de tien koninkrijken uit Openbaring 17:12-18 . Dat plan wat Trump nu gaat uitvoeren was al in 1942 bekend. https://amg-news.com/boom-a-1942-map-of-the-new-world-order-the-map-shows-greenland-mexico-and-canada-as-part-of-the-united-states-of-america/ Grappig! Duitsland en Finland horen bij de Sovjet Unie ( die al lang niet meer bestaat), Nederland grenst aan de Sovjet Unie, Turkije hoort bij China. West Europa bij India. Antarctica bestaat niet, net als Israël. En dat neem jij serieus...... 21 uur geleden bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Share Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) 4 uur geleden zei Dat beloof ik: Grappig! Duitsland en Finland horen bij de Sovjet Unie ( die al lang niet meer bestaat), Nederland grenst aan de Sovjet Unie, Turkije hoort bij China. West Europa bij India. Antarctica bestaat niet, net als Israël. En dat neem jij serieus...... Jij kunt niet lezen. The United States of Europe (USE): the Benelux countries, the German Rhineland, France, Switzerland, Spain, Portugal and Italy. Maar waar het om gaat is dat Trump precies doet wat het plan hem dicteert. 17 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 997 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Share Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Flawless victory: Jij kunt niet lezen. The United States of Europe (USE): the Benelux countries, the German Rhineland, France, Switzerland, Spain, Portugal and Italy. Maar waar het om gaat is dat Trump precies doet wat het plan hem dicteert. Ik kan kaartlezen, dat is meer dan je van de maker van deze kaart kunt zeggen, neem nou Helsinki 🤣🤣, dat ligt daar niet hoor. En Oslo boven de 60e breedtegraad noord 🙃🙃. Wat een amateuristische kaart. En toch, je zult zien dat er wappies zijn die hem serieus nemen. Maar goed, wat doet hij dan 'precies wat het plan hem dicteert' ? Hij is al 4 jaar president geweest, ik kan met niet herinneren dat hij Canada bij de VS heeft getrokken, of Mexico, of Groenland. Voorlopig heeft hij dus precies helemaal niets gedaan volgens dit 'plan'. 16 uur geleden bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Share Geplaatst 8 uur geleden 7 uur geleden zei Dat beloof ik: Hij is al 4 jaar president geweest, ik kan met niet herinneren dat hij Canada bij de VS heeft getrokken, of Mexico, of Groenland. Voorlopig heeft hij dus precies helemaal niets gedaan volgens dit 'plan'. Dat "plan" is dan ook propaganda, wat Trump wel heeft gedaan is Groenland op een traject gezet om zelfstandig te worden door te zeggen dat hij het wilde kopen en bij de USA voegen. Dat heeft alle propaganda aanhangers in de stress doen schieten. Aristarkos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Degene die hier propaganda verkoopt is Aristarkos zelf. Trump heeft zelf zeer duidelijk aangegeven dat hij zelfs niet uitsluit dat hij geweld zal gebruiken om Groenland in te nemen. Trump is een duivel, die schuilgaat onder het mom van gerechtigheid, en hij zal er vele weten te misleiden. Dat doet hij nu al, want zelfs veel Nederlandse christenen trappen erin. 2Korinthe 11:14 (NBV21) 14Dat is ook geen wonder, want niemand minder dan Satan vermomt zich als een engel van het licht. 15Het ligt dus voor de hand dat ook zijn dienaren zich voordoen als dienaren van de gerechtigheid. 6 uur geleden bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 997 Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 34 minuten geleden 5 uur geleden zei Flawless victory: Trump heeft zelf zeer duidelijk aangegeven dat hij zelfs niet uitsluit dat hij geweld zal gebruiken om Groenland in te nemen. Blaffende honden bijten niet. Zoals ik je al vroeg: wat doet hij dan 'precies wat het plan hem dicteert' ? 17 uur geleden zei Flawless victory: waar het om gaat is dat Trump precies doet wat het plan hem dicteert Hij is al 4 jaar president geweest, ik kan met niet herinneren dat hij Canada bij de VS heeft getrokken, of Mexico, of Groenland. Voorlopig heeft hij dus precies helemaal niets gedaan volgens dit 'plan'. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten