Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Figulus:

Valt mee hoor. Ik hou het op creativiteit en de uiting daarvan. Vrijheid van meningsuiting, ken je dat nog? Ik weet het, dat ligt tegenwoordig behoorlijk onder vuur. Maar ik laat me de mond niet snoeren – nu niet, nooit niet. Daar moesten ze tijdens de taakstraf ook nogal aan wennen, want zelfs doorgewinterde criminelen durven niet altijd te zeggen wat ze denken. Vele moslims daar trouwens ook niet, en die hebben net zo hard te horen gekregen wat ik ervan vind. Dat vinden ze niet leuk, maar ik vind hun gedrag ook niet leuk. En als dat de baas wordt in Nederland, kunnen ze me net zo goed afschieten – wat ze waarschijnlijk ook wel zullen proberen.

nu weet ik weer waarom ik jou onder de negeermodus heb zitten. Een normaal mens kan hier geen chocola van maken. En je taalgebruik "kunnen ze me net zo goed afschieten" neigt naar slachtofferrol..

ik hoop dat mijn nsb gedrag (jouw verklikken bij Sjako) mag resulteren in een ban voor jou. Voor een tijdje. Zodat je snapt dat je niet alles mag roepen. En dat de mensen alhier een rustige kerst kunnen krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Je bedoelt dezelfde Trump die urenlang niet ingreep toen het Capitool door duizenden demonstranten werd bestormd en binnengebroken, met galgen en vlaggen van gewelddadige milities op zak, nadat ze doo

Het is een populaire truuk van populistische politici. Eerst doen ze allerlei extreme uitspraken, waarvan ze heel goed weten dat die veel polarisatie en woede zullen opwekken. Als die woede en kritiek

Wat zorgen geeft is dat hij wil dat de mensen aan hem persoonlijk loyaal zijn. Niet aan de politiek van zijn partij, de GOP, maar aan hem. Hij heeft zich er ook over beklaagd dat de generaals niet aan

2 minuten geleden zei Paulus888:

nu weet ik weer waarom ik jou onder de negeermodus heb zitten. Een normaal mens kan hier geen chocola van maken. En je taalgebruik "kunnen ze me net zo goed afschieten" neigt naar slachtofferrol..

ik hoop dat mijn nsb gedrag (jouw verklikken bij Sjako) mag resulteren in een ban voor jou. Voor een tijdje. Zodat je snapt dat je niet alles mag roepen. En dat de mensen alhier een rustige kerst kunnen krijgen.

Ik zie dat mijn bericht veel losmaakt, dat was mijn bedoeling. Ik ben recht voor zijn raap, maar wil zeker niet de sfeer hier verstoren. Het was bedoeld als mijn kijk op dingen, niet om een slachtofferrol aan te nemen of mensen te kwetsen. Fijne feestdagen!

Link naar bericht
Deel via andere websites