Paulus888 52 Geplaatst 21 december Rapport Share Geplaatst 21 december 5 minuten geleden zei Figulus: Valt mee hoor. Ik hou het op creativiteit en de uiting daarvan. Vrijheid van meningsuiting, ken je dat nog? Ik weet het, dat ligt tegenwoordig behoorlijk onder vuur. Maar ik laat me de mond niet snoeren – nu niet, nooit niet. Daar moesten ze tijdens de taakstraf ook nogal aan wennen, want zelfs doorgewinterde criminelen durven niet altijd te zeggen wat ze denken. Vele moslims daar trouwens ook niet, en die hebben net zo hard te horen gekregen wat ik ervan vind. Dat vinden ze niet leuk, maar ik vind hun gedrag ook niet leuk. En als dat de baas wordt in Nederland, kunnen ze me net zo goed afschieten – wat ze waarschijnlijk ook wel zullen proberen. nu weet ik weer waarom ik jou onder de negeermodus heb zitten. Een normaal mens kan hier geen chocola van maken. En je taalgebruik "kunnen ze me net zo goed afschieten" neigt naar slachtofferrol.. ik hoop dat mijn nsb gedrag (jouw verklikken bij Sjako) mag resulteren in een ban voor jou. Voor een tijdje. Zodat je snapt dat je niet alles mag roepen. En dat de mensen alhier een rustige kerst kunnen krijgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 131 Geplaatst 21 december Rapport Share Geplaatst 21 december 2 minuten geleden zei Paulus888: nu weet ik weer waarom ik jou onder de negeermodus heb zitten. Een normaal mens kan hier geen chocola van maken. En je taalgebruik "kunnen ze me net zo goed afschieten" neigt naar slachtofferrol.. ik hoop dat mijn nsb gedrag (jouw verklikken bij Sjako) mag resulteren in een ban voor jou. Voor een tijdje. Zodat je snapt dat je niet alles mag roepen. En dat de mensen alhier een rustige kerst kunnen krijgen. Ik zie dat mijn bericht veel losmaakt, dat was mijn bedoeling. Ik ben recht voor zijn raap, maar wil zeker niet de sfeer hier verstoren. Het was bedoeld als mijn kijk op dingen, niet om een slachtofferrol aan te nemen of mensen te kwetsen. Fijne feestdagen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten