Flawless victory 605 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 3 uur geleden zei Figulus: Tenzij Trump een jood is, kan hij onmogelijk de antichrist zijn, want dat zou onmiddellijk zijn eis, als de Messias in Judea te worden aangenomen, ongeldig maken. De joden zullen een niet jood nooit en te nimmer erkennen als de Messias. Je bent abuis. Een Jood zal zichzelf nooit in de plaats stellen van God. Dat doet Trump LETTERLIJK wel. Je komt er nog wel achter. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 33 minuten geleden zei Flawless victory: Je bent abuis. Een Jood zal zichzelf nooit in de plaats stellen van God. Dat doet Trump LETTERLIJK wel. Je komt er nog wel achter. Je reactie is nogal generaliserend en mist diepgang. Dat lost het probleem niet op. Mijn punt blijft staan: de erkenning van de Messias door het Joodse volk vereist dat hij Joods is. Of iemand zich wel of niet in de plaats van God stelt, is daarbij secundair. Bovendien beweer je dat Trump zichzelf 'letterlijk' in de plaats van God stelt. Kun je dit toelichten met concrete voorbeelden? Zonder uitleg blijft je uitspraak nogal suggestief en leeg. Ik vraag me toch ten stelligste af of je wel een kerel bent. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 Op 16-12-2024 om 13:54 zei Flawless victory: Voor mij stond sinds 6 oktober (nadat ik een abonnement kreeg op de Trumpkanalen op Telegram): al vast dat Trump de Antichrist is, maar onderstaande video geeft nog meer bewijzen. Het is een irritante spreker maar het gaat om de inhoud. Op de Telegramkanalen beeldt Trump zichzelf vaak af met een kroon en de familie Trump noemt zich “The Royal Family”. En ze vertonen foto’s zoals die ook genomen worden van een koninklijk huis. Trump is de Antichrist (het eerste beest). En Elon Musk is de valse profeet (het tweede beest). Deel 2: Veel slapende christenen worden waarschijnlijk met een ENORME schok wakker nadat de Trumpsekte hun Plan ten uitvoer begint te brengen. De Trumpsekte (zo noem ik ze omdat ze de letterlijke aanbidding van Trump bovenaan hebben staan) beschouwt zichzelf als de redder van de wereld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 19 minuten geleden zei Flawless victory: Trump is de Antichrist (het eerste beest). En Elon Musk is de valse profeet (het tweede beest). Deel 2: Veel slapende christenen worden waarschijnlijk met een ENORME schok wakker nadat de Trumpsekte hun Plan ten uitvoer begint te brengen. De Trumpsekte (zo noem ik ze omdat ze de letterlijke aanbidding van Trump bovenaan hebben staan) beschouwt zichzelf als de redder van de wereld. Als je zulke vage dingen schrijft dan kan je wel alles ophangen alszijnde "die is de antichrist, die is de valse profeet"... Het is zelfs zo vaag, dat mocht Jezus onverhoopt terugkomen (waarschijnlijk via skydiven) Hij zelf als de antichrist word gezien en weder gekruisigd/gestenigd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 (bewerkt) 22 uur geleden zei Robert Frans: In de NBV staat er echter iets anders in vers 37: Ook op de goden van zijn voorouders slaat hij geen acht, noch op de bij vrouwen geliefde god, noch op enige andere god, want hij stelt zich boven alle goden. En in de Willibrord '95: Zelfs voor de goden van zijn voorvaderen en de lievelingsgod van de vrouwen heeft hij geen achting; geen enkele god ontziet hij, maar boven allen zal hij zich verheffen. De Statenvertaling heeft het inderdaad over de 'begeerte der vrouwen'. Gezien bovenstaande vertalingen kan het dus ook slaan op wat de vrouwen zelf begeren. De Herziene Statenvertaling vertaalt als volgt: En hij zal niet letten op de goden van zijn vaderen, en ook niet op het verlangen van de vrouwen. Hij zal op geen enkele god letten, maar zichzelf boven alles groot maken. Het lijkt mij, ongeacht de vertaling die je kiest, daarom wel duidelijk dat hier niet wordt gezegd dat de koning geen vrouwen zou begeren, maar dat hij geen acht slaat op wat de vrouwen (qua goden) liefhebben. Het vers zegt dat de koning alleen zichzelf als god ziet en geen enkele andere god erkent. Overigens hoef je geen homo te zijn om geen acht te slaan op vrouwen of op je verlangen ernaar. Door abortus te verbieden hield Trump geen rekening met wat de vrouwen zelf wilden. Heel veel vrouwen zijn daarom kwaad op hem en sommigen schoren hun hoofden kaal als protest. Trump eist 100 % LOYALITEIT in alle situaties, dus ongeacht wat hij doet. En hij zit vol met WRAAKZUCHT. Sorry voor de hoofdletters maar het zal straks wel blijken waarom ik die hoofdletters schrijf. De Trumpsekte plaatst op Telegram steeds gebeden en ze beelden hem af als koning en als Cesar en ze plaatsen foto’s waarop Trump knielt voor een christelijk altaar. Trefwoorden van de Trumpsekte op Telegram: 1. Wraak 2. Militaire tribunalen 3. Verraad bestraffen (“traitors” en “treason”) 4. Gerechtigheid door “NO MERCY” 5. De doodstraf voor verraders door “de strop” 6. Misbruik van het christendom (bijbelteksten en gebeden worden veelvuldig geplaatst en uit hun context toegepast naar eigen believen) 7. Alle banken buiten spel zetten en vervangen door QFS (quantum financial system) door en met behulp van: 8. Starlink 9. Ieder mens een digitale ID geven op basis van biometrische gegevens, waar ook mee betaald gaat worden. Dit alles onder het mom van gerechtigheid. Trump en zijn direct familie worden verder gepresenteerd als “koninklijk huis”. Inclusief kroon. Het laat zich raden dat veel (slapende) christenen waarschijnlijk net als de rest van de wereld achter Trump aan zullen lopen omdat hij “gerechtigheid”zegt te doen, door mensen als Obama, Clinton, Pelosi, Fauci en vele anderen (ze verwachten wereldwijd 500.000 arrestaties te verrichten) te berechten. En dat deze zelfde christenen en andere Trumpfans uiteindelijk ZELF als verrader zullen worden aangemerkt wanneer ze het teken van het beest niet nemen. En op verraad staat in de Trumpsekte de doodstraf. Verder geven ze aan dat ze Nesara en Gesara gaan uitvoeren (global economic security and recovery act). Waardoor misschien velen erin gaan trappen. Ook gaan ze de medische wereld hervormen, met behulp van “medbeds”. Dat is nieuwe technologie die veel ziekenhuisbehandelingen overbodig zouden maken. 17 december 2024 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 Last but not least plaatsen Trump en zijn zoon Barron foto’s van zichzelf met zijn tweeën en schrijven daarbij “The Father and The Son”. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 2 minuten geleden zei Flawless victory: Last but not least plaatsen Trump en zijn zoon Barron foto’s van zichzelf met zijn tweeën en schrijven daarbij “The Father and The Son”. Kun je bewijs leveren voor de claim dat Trump en zijn zoon Barron regelmatig foto's van zichzelf plaatsen met de tekst 'The Father and The Son'? Ik zou graag zien waar en wanneer dit precies is gebeurd. Er zijn wel foto's van Donald Trump en zijn zoon Barron, maar het is niet algemeen bekend of ze dergelijke specifieke teksten bij hun foto's plaatsen. En al zouden ze erbij staan, dan nog is het de vraag wie dat erbij heeft gezet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 7 minuten geleden zei Figulus: Kun je bewijs leveren voor de claim dat Trump en zijn zoon Barron regelmatig foto's van zichzelf plaatsen met de tekst 'The Father and The Son'? Ik zou graag zien waar en wanneer dit precies is gebeurd. Er zijn wel foto's van Donald Trump en zijn zoon Barron, maar het is niet algemeen bekend of ze dergelijke specifieke teksten bij hun foto's plaatsen. En al zouden ze erbij staan, dan nog is het de vraag wie dat erbij heeft gezet. Zoals ik al heb gezegd staat dit op hun besloten Telegramkanalen. Wat je kunt doen is Telegram installeren op je telefoon en dan hopen dat je een uitnodiging krijgt. En tot voor kort stuurde ik screenshots door naar het mailadres van mijn mailgroepje, maar de Sekte (wij noemen de Trumpgroep kortweg de Sekte) heeft de mogelijkheid om screenshots te maken uitgeschakeld. Of jij gelooft wat ik schrijf boeit mij niet. Maar je bent gewaarschuwd. Je kunt strakjes niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was. Trump noemt zich ook steeds “the chosen one” en er is zelfs een kanaal van de Sekte die heet “Trump Resurrection”. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 (bewerkt) Oh ja, misschien ook goed om te weten: de Sekte spreekt van een “gouden eeuw” voor Amerika en daarna ook voor de rest van de wereld die zal volgen. Ze gaan het huidige financiële systeem vervangen door het quantum financieel systeem, een op Starlink gebaseerde digitale munt die door goud en zilver gedekt zal zijn en die voorzien zal zijn van blockchain. Daarbij gaan ze volgens hun zeggen rijkdom herdistribueren, oftewel opnieuw verdelen en dan volgens hun zeggen eerlijk. De banken zullen volgens hun daarbij volledig buiten spel staan. En ze gaan volgens hun zeggen een “universal basic income” invoeren. Ze gaan dit allemaal niet geleidelijk doen maar in 1 klap invoeren. Dat willen ze doen door met behulp van het leger (voorheen Q Anon, ook wel white hats genoemd, bestaande uit aan Trump en zijn plan loyale personen uit landmacht, luchtmacht, marine, politie, enzovoort) de macht over te nemen over alle communicatiemiddelen (radio, tv, internet). Ze gaan dan via die infokanalen informatie geven over de nieuwe wereldorde die ze invoeren. Zij noemen het alleen niet de nieuwe wereldorde maar de “golden age”. Volgens de Sekte hebben ze het QFS achter de schermen al klaar staan en kan het zo ingevoerd worden. Je oude tegoeden van de bank zullen automatisch op je nieuwe rekening staan. Mensen zullen van de ene op de andere dag niet meer bij hun oude bankrekening kunnen en door de informatie op te volgen die ze krijgen via radio en tv kunnen ze bij hun nieuwe QFS inloggen. Via radio, tv en internet zullen ze ook informatie verstrekken over de vele arrestaties die ze gaan doen en waarom. Op video’s zullen de wandaden (waaronder kindermisbruik) van de hoogste politici worden getoond. Deze mensen zullen niet worden berecht via het gewone rechtssysteem omdat dat volgens de Sekte corrupt is. In plaats daarvan worden ze - als het om personen uit de VS gaat - naar Gitmo (Guantanamo Bay) gebracht waar ze door militaire tribunalen worden berecht. Ze zeggen dat ze over de hele wereld centra hebben waar mensen als ze buiten de VS wonen naartoe gebracht kunnen worden. Volgens de Sekte is het QFS in combinatie met Starlink unhackable en heeft het een militaire graad van veiligheid. Vrede en veiligheid zijn dan ook twee trefwoorden die eveneens bij de Sekte veel gebezigd worden. 17 december 2024 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 1 uur geleden zei Flawless victory: Zoals ik al heb gezegd staat dit op hun besloten Telegramkanalen. Wat je kunt doen is Telegram installeren op je telefoon en dan hopen dat je een uitnodiging krijgt. En tot voor kort stuurde ik screenshots door naar het mailadres van mijn mailgroepje, maar de Sekte (wij noemen de Trumpgroep kortweg de Sekte) heeft de mogelijkheid om screenshots te maken uitgeschakeld. Of jij gelooft wat ik schrijf boeit mij niet. Maar je bent gewaarschuwd. Je kunt strakjes niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was. Trump noemt zich ook steeds “the chosen one” en er is zelfs een kanaal van de Sekte die heet “Trump Resurrection”. Je reactie bevat veel suggestieve uitspraken en waarschuwende taal, maar het ontbreekt aan concreet bewijs of diepgang. Je zegt bezorgd te zijn en hebt het over onbereikbare Telegramkanalen waar alleen jij toegang toe had. Maar zonder bewijs blijft dit speculatie. Eerst kon je nog screenshots maken, nu kan dat ineens niet meer. Wat moet ik daarmee? Als je echt wilt dat mensen je serieus nemen, dan moet je met tastbare bewijzen komen, geen vage verhalen. Waar zijn je screenshots? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 Ze zullen beginnen met Amerika, omdat daar de schuldenberg niet meer op te lossen is. De VS is financieel een tikkende tijdbom. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 1 uur geleden zei Flawless victory: Zoals ik al heb gezegd staat dit op hun besloten Telegramkanalen. Wat je kunt doen is Telegram installeren op je telefoon en dan hopen dat je een uitnodiging krijgt. En tot voor kort stuurde ik screenshots door naar het mailadres van mijn mailgroepje, maar de Sekte (wij noemen de Trumpgroep kortweg de Sekte) heeft de mogelijkheid om screenshots te maken uitgeschakeld. Of jij gelooft wat ik schrijf boeit mij niet. Maar je bent gewaarschuwd. Je kunt strakjes niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was. Trump noemt zich ook steeds “the chosen one” en er is zelfs een kanaal van de Sekte die heet “Trump Resurrection”. Dan zijn de "strijders" van de IDF ook antichristussen. Die noemen zich ook de chosen one. En in Oekraine vecht een foreigers legion met de naam "the chosen company".. En als je vroeger voetbalde en je ging poten dan werd je gekozen dus was je ook een chosen one... Vader en zoon worden ook al eeuwen genoemd. Allemaal antichrist dus 😅 wat heb ik dit forum gemist, met al zijn religekkies Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 Zojuist zei Figulus: Je reactie bevat veel suggestieve uitspraken en waarschuwende taal, maar het ontbreekt aan concreet bewijs of diepgang. Je zegt bezorgd te zijn en hebt het over onbereikbare Telegramkanalen waar alleen jij toegang toe had. Maar zonder bewijs blijft dit speculatie. Eerst kon je nog screenshots maken, nu kan dat ineens niet meer. Wat moet ik daarmee? Als je echt wilt dat mensen je serieus nemen, dan moet je met tastbare bewijzen komen, geen vage verhalen. Waar zijn je screenshots? Ik ‘wil” niet “serieus genomen” worden, het boeit mij in het geheel niet wat je ervan denkt. Maar je BENT gewaarschuwd Figulus. Naar mijn inschatting zullen vooral die christenen aanvankelijk in de Trumpval trappen die a) wetticistisch geloven en b) gevoelig zijn voor wraakzucht (maar dat gaat meestal hand in hand). Naar mijn inschatting zou onder andere jij daartoe kunnen behoren. Dus wat je ook doet kwa houding, je kunt niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 17 december 2024 Rapport Share Geplaatst 17 december 2024 5 minuten geleden zei Flawless victory: Ik ‘wil” niet “serieus genomen” worden, het boeit mij in het geheel niet wat je ervan denkt. Maar je BENT gewaarschuwd Figulus. Naar mijn inschatting zullen vooral die christenen aanvankelijk in de Trumpval trappen die a) wetticistisch geloven en b) gevoelig zijn voor wraakzucht (maar dat gaat meestal hand in hand). Naar mijn inschatting zou onder andere jij daartoe kunnen behoren. Dus wat je ook doet kwa houding, je kunt niet zeggen dat je niet gewaarschuwd was. Het lijkt erop dat je liever waarschuwingen uitdeelt dan inhoudelijk ingaat op vragen of kritiek. Dat is je goed recht, maar je maakt het moeilijk om je boodschap serieus te nemen zonder concrete onderbouwing. Wat betreft je inschatting over 'wetticisme' en 'wraakzucht': dat zijn nogal persoonlijke aannames die nergens op gebaseerd zijn. Als je de waarheid wilt verdedigen, dan is een open en inhoudelijke dialoog veel sterker dan zulke suggestieve insinuaties. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 18 december 2024 Rapport Share Geplaatst 18 december 2024 Trumps is de enige die een ego heeft dat groot genoeg is om zichzelf als God te laten aanbidden. Dat doet hij al op Telegram en over een maandje vanuit het Witte Huis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aristarkos 194 Geplaatst 18 december 2024 Rapport Share Geplaatst 18 december 2024 17 minuten geleden zei Flawless victory: Trumps is de enige die een ego heeft dat groot genoeg is om zichzelf als God te laten aanbidden. Dat doet hij al op Telegram en over een maandje vanuit het Witte Huis. Ik hoop echt dat credible online blijft, maar ik zal "het" (*) nooit zeggen. Het heet niet voor niets The Great Awakening. Acht jaar na Trump's eerste inauguration en nog steeds geloof je propaganda? Het is geen wonder wat er nog over ons heen moet en zal komen... Aristarkos (*) "Het" = "I told you so" Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 18 december 2024 Rapport Share Geplaatst 18 december 2024 1 uur geleden zei Flawless victory: Trumps is de enige die een ego heeft dat groot genoeg is om zichzelf als God te laten aanbidden. Dat doet hij al op Telegram en over een maandje vanuit het Witte Huis. Nog nooit van kim yung un gehoord? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 19 december 2024 Rapport Share Geplaatst 19 december 2024 Langzaamaan begint wat we op de Trumpkanalen op Telegram constateren ook naar buiten te druppelen. De wereld gaat wat meemaken na 20 januari. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 20 december 2024 Rapport Share Geplaatst 20 december 2024 (bewerkt) 22 uur geleden zei Flawless victory: Langzaamaan begint wat we op de Trumpkanalen op Telegram constateren ook naar buiten te druppelen. De wereld gaat wat meemaken na 20 januari. Het klinkt alsof je echt overtuigd bent van wat er gaat gebeuren. Persoonlijk zie ik het meer als speculatie dan als iets concreets, maar we zullen het zien na 20 januari. Misschien is het goed om niet te veel op zulke verwachtingen te bouwen. Soms worden dingen anders dan we denken... Kom je op deze kwestie terug als het anders uitpakt dan je nu insinueert? Het zou je sieren. Persoonlijk zie ik niet zo veel gevaar in Trump, hij lijkt me iemand die het beste voor heeft met zijn inwoners. Dat kan niet gezegd worden van alle mensen die daar asiel aanvragen. 20 december 2024 bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 20 december 2024 Rapport Share Geplaatst 20 december 2024 (bewerkt) Net zoals het hier het geval is, eigenlijk. Ik ga vannacht weer op pad en spuit alle verkeersborden zwart die ondergetickerd zijn met opmerkingen over Netanyahu die dood moet en Palestijnen die van de rivier tot de zee de baas willen zijn en daarmee dus genocide willen plegen op Israël. En mocht ik zo'n sticker plakker tegenkomen, dan is die gewoon de lul. Die gaat ongelooflijk op zijn donder krijgen. Mijn hond krijgt toestemming om deze naar zijn kloten te vliegen en ik zal erbij staan te juichen! Geen nageslacht voor jou en wen maar aan het eunuch zijn. Prachtig, zo lekker veel zin in. Die willen gewoon oorlog en kunnen het krijgen, zowaar mijn naam Hermanus is. 20 december 2024 bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 20 december 2024 Rapport Share Geplaatst 20 december 2024 (bewerkt) En niet aankomen met Bruce Lee de oplichter. Je kunt gewoon een mes verwachten op plekken die je nog niet hebt gevoeld. Alsof je de enige bent die messen durft te trekken... De kanker behoort uitgesneden te worden! 20 december 2024 bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 20 december 2024 Rapport Share Geplaatst 20 december 2024 (bewerkt) Mijn hond is een bikkel, een eenballig schaap. Een "bikkel" een schaap dat een bal mist, wat natuurlijk een manier is om de vastberadenheid van mijn hond te beschrijven. Schapen kunnen behoorlijk eigenwijs zijn! Ze kunnen soms moeilijk te sturen zijn, en daarom hebben ze een herder nodig die weet hoe ze het beste te leiden. Dat eigenzinnige gedrag komt waarschijnlijk omdat schapen vaak hun eigen pad willen volgen, maar met geduld en kennis van hun gedrag kan een herder ze de juiste kant op sturen. Dat maakt het een mooie vergelijking voor mijn hond, die ook zijn eigen wil heeft, maar met de juiste begeleiding goed te sturen is! Opdat hij vele genocideplegers bij de kloten weet te vatten! Evenzo vele linkse kuthonden weet te castreren. Wat ongeveer 1000 euro aan dierenartskosten met zich meebrengt. Maar daar hebben we natuurlijk de WA voor, of een civiele rechtszaak. Tijdens zo een zaak heeft men recht op openbaarheid van gegevens en kom ik er wel achter waar jij woont. 20 december 2024 bewerkt door Figulus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 20 december 2024 Rapport Share Geplaatst 20 december 2024 Stelletje kutrussen met je grote bek de zaak op afstand proberen te frustreren. Nogmaals: voor mijn part breekt de pleuris uit en knal ik je kop van je romp. En daar ben ik heel goed in, gezien de weinige oefening die ik heb moeten doen om raak te schieten in vergelijking met anderen. Graag maak ik gebruik van deze kwaliteit. Met jullie grote bek op afstand. Maar christenen dreigen niet met geweld. Credible staat hier niet achter. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 52 Geplaatst 21 december 2024 Rapport Share Geplaatst 21 december 2024 18 uur geleden zei Figulus: Net zoals het hier het geval is, eigenlijk. Ik ga vannacht weer op pad en spuit alle verkeersborden zwart die ondergetickerd zijn met opmerkingen over Netanyahu die dood moet en Palestijnen die van de rivier tot de zee de baas willen zijn en daarmee dus genocide willen plegen op Israël. En mocht ik zo'n sticker plakker tegenkomen, dan is die gewoon de lul. Die gaat ongelooflijk op zijn donder krijgen. Mijn hond krijgt toestemming om deze naar zijn kloten te vliegen en ik zal erbij staan te juichen! Geen nageslacht voor jou en wen maar aan het eunuch zijn. Prachtig, zo lekker veel zin in. Die willen gewoon oorlog en kunnen het krijgen, zowaar mijn naam Hermanus is. je bent niet goed bij je paasei, laat je nakijken door een gespecialiseerde arts... trouwens, waarom mag Hermanus dit soort dingen zeggen zonder dat een moderator hier tegen optreed? Als ik een beetje grapjes maak over de Bijbel krijg ik al een ban van drie maanden.. En deze persoon mag gewoon mensen bedreigen en dingen roepen als "die is de lul"... Trouwens, het citaat "from the river to the sea" is helemaal geen oproep tot genocide of het vernietigen van Israel. Wel dat iedereen vrij is, dus ook de Palestijnen. Zoals "black lives matters" niet wil zeggen dat "white lives not matter"... Je moet niet in de leugens van Israel trappen. 17 uur geleden zei Figulus: En niet aankomen met Bruce Lee de oplichter. Je kunt gewoon een mes verwachten op plekken die je nog niet hebt gevoeld. Alsof je de enige bent die messen durft te trekken... De kanker behoort uitgesneden te worden! tegen wie praat je eigenlijk? Tegen de stemmetjes in je hoofd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 133 Geplaatst 21 december 2024 Rapport Share Geplaatst 21 december 2024 5 minuten geleden zei Paulus888: je bent niet goed bij je paasei, laat je nakijken door een gespecialiseerde arts... trouwens, waarom mag Hermanus dit soort dingen zeggen zonder dat een moderator hier tegen optreed? Als ik een beetje grapjes maak over de Bijbel krijg ik al een ban van drie maanden.. En deze persoon mag gewoon mensen bedreigen en dingen roepen als "die is de lul"... Trouwens, het citaat "from the river to the sea" is helemaal geen oproep tot genocide of het vernietigen van Israel. Wel dat iedereen vrij is, dus ook de Palestijnen. Zoals "black lives matters" niet wil zeggen dat "white lives not matter"... Je moet niet in de leugens van Israel trappen. tegen wie praat je eigenlijk? Tegen de stemmetjes in je hoofd? Valt mee hoor. Ik hou het op creativiteit en de uiting daarvan. Vrijheid van meningsuiting, ken je dat nog? Ik weet het, dat ligt tegenwoordig behoorlijk onder vuur. Maar ik laat me de mond niet snoeren – nu niet, nooit niet. Daar moesten ze tijdens de taakstraf ook nogal aan wennen, want zelfs doorgewinterde criminelen durven niet altijd te zeggen wat ze denken. Vele moslims daar trouwens ook niet, en die hebben net zo hard te horen gekregen wat ik ervan vind. Dat vinden ze niet leuk, maar ik vind hun gedrag ook niet leuk. En als dat de baas wordt in Nederland, kunnen ze me net zo goed afschieten – wat ze waarschijnlijk ook wel zullen proberen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten