Spring naar bijdragen

Situatie Oekraïne


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Alles kan beter, maar het wordt niet beter. De zorg sneuvelt, onderwijs gaat achteruit, energie wordt onbetaalbaar, het water wordt vervuild met pfos....

Ik geloof in de Bijbel en die leert dat deze gehele aardkloot aan den boze is onderworpen. Wat wij nu zien is een directe aanval op Zijn Woord, de natuurlijke orde.

De hebzucht in de wereld is stuitend, en die is in Hongarije en Polen echt niet minder. Hier sneuvelt de zorg, daar hebben ze nog nooit fatsoenlijke zorg gehad. hier gaat het onderwijs achteruit, mar is nog altijd goed.

Ja, we kampen hier met grote problemen, maar de hebzucht van de gewone burger speelt daar ook een rol in. In Italië komen de ouders bij de kinderen wonen, hier stoppen we ze weg en laten het aan de zorg over, want we willen 3 keer per jaar op vakantie en dan het liefst vliegen.

Ik snap dat je moeite hebt met de ontwikkelingen en dat het voor heterosexuele, blanke mannen de wereld 50 jaar geleden eens tuk overzichtelijker was met de vrouwen gewoon achter het aanrecht, homo's in de kast en buitenlanders.....tja, het woord zegt het al: gewoon in het buitenland.

Die tijd komt niet meer terug en heeft niets te maken met onderworpen zijn aan de boze. Het is gewoon dat met meer onderwijs en onder het juk van de kerk uitkruipend, meer mensen zich graag willen ontplooien en zichzelf willen zijn. Op zich juich ik die ontwikkeling zeer toe, alhoewel er op een aantal punten redelijk doorgeschoten wordt.

Maar vrouwen die gelijke kansen en rechten krijgen, homo's die mogen trouwen: prachtig.

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

En dan heb ik nog geen bom gedropt rond de omvolking om tot een nieuwe politieke verdeling te komen. Wat natuurlijk niet waar is, he?

Uiteraard is dat niet waar. Dat soort mafkezerige complottheorieën kan ik niets mee. Mensen maken elkaar gek en zien spoken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 599
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Door ze op te roepen voor mobilisatie natuurlijk. Sommige Russen zijn om die reden uit Rusland gevlucht omdat die zich niet in moordenaars wilden laten veranderen.

Neen, ik heb alle propaganda afgezworen. Je bent dictatoriaal of je bent het niet, en na corona zijn alle naties op de wereld wel ontmaskerd als dictatoriaal.  Waar geen persvrijheid is en o

Voor jou is de wereld  blijkbaar erg simpel. Oekraïne is lief. Wij zijn ook lief. Rusland (of beperk het tot Poetin) is stout.  Was je ook zo bezorgd over het lot van de Oekraïense bevolking tijdens d

Posted Images

7 minuten geleden zei HJW2:

De hebzucht in de wereld is stuitend, en die is in Hongarije en Polen echt niet minder. Hier sneuvelt de zorg, daar hebben ze nog nooit fatsoenlijke zorg gehad. hier gaat het onderwijs achteruit, mar is nog altijd goed.

Ja, we kampen hier met grote problemen, maar de hebzucht van de gewone burger speelt daar ook een rol in. In Italië komen de ouders bij de kinderen wonen, hier stoppen we ze weg en laten het aan de zorg over, want we willen 3 keer per jaar op vakantie en dan het liefst vliegen.

Ik snap dat je moeite hebt met de ontwikkelingen en dat het voor heterosexuele, blanke mannen de wereld 50 jaar geleden eens tuk overzichtelijker was met de vrouwen gewoon achter het aanrecht, homo's in de kast en buitenlanders.....tja, het woord zegt het al: gewoon in het buitenland.

Die tijd komt niet meer terug en heeft niets te maken met onderworpen zijn aan de boze. Het is gewoon dat met meer onderwijs en onder het juk van de kerk uitkruipend, meer mensen zich graag willen ontplooien en zichzelf willen zijn. Op zich juich ik die ontwikkeling zeer toe, alhoewel er op een aantal punten redelijk doorgeschoten wordt.

Maar vrouwen die gelijke kansen en rechten krijgen, homo's die mogen trouwen: prachtig.

Uiteraard is dat niet waar. Dat soort mafkezerige complottheorieën kan ik niets mee. Mensen maken elkaar gek en zien spoken.

Agreed to disagree.

Ik overweeg wel genuanceerder terug te komen door een nieuw onderwerp te starten. Maar ik weet niet of ik daar goed aan doe. Ik heb die zaken vooral losgelaten om met gespreide vleugels te leven. :) Over the rainbow...

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Fundamenteel:

Agreed to disagree.

Ik overweeg wel genuanceerder terug te komen door een nieuw onderwerp te starten. Maar ik weet niet of ik daar goed aan doe. Ik heb die zaken vooral losgelaten om met gespreide vleugels te leven. :) Over the rainbow...

Het lijkt me voor jou oprecht verstandiger om geen nieuw topic te openen. Laat het lekker gaan en leef met gespreide vleugels…dat is je gegund.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei HJW2:

Maar vrouwen die gelijke kansen en rechten krijgen, homo's die mogen trouwen: prachtig

De vrijheid om met oud en jong en man en vrouw en mens en dier en met meer en met minder in beslotenheid en in openbaar, te doen wat afwijkt, was al verworven. Maar om dat status te geven van meer gewenstheid en hogere norm en betere moraal, is krankzinnig. Want de wet in de plaats stellen van de vrijheid om de wet los te laten, geeft als eindresultaat een chaos, waarin ook de normaal en de natuur en het praktisch samenleven onmogelijk wordt, en onpraktisch en zelfs onnatuurlijk. Want alsdan is de mens bevrijd van zijn vlees, en leeft als een geest en als het licht, zichzelf vrij mengende met alles wat op z'n pad komt, terwijl de natuurlijke kristallen en vormen en samengestelde vormen niet meer kunnen bestaan, of slechts als zelfevolutie-ide natuurfenomenen zeldzaam worden.

bewerkt door Tomega
Link naar bericht
Deel via andere websites

Rusland is voorlopig niets aan het winnen.  Hypothetische vragen daar over zijn onnodig.

Poetin is een verdachte oorlogscrimineel.  In een rechtsstaat moet het eerst bewezen worden.   Dus als het recht de kans krijgt om Poetin te arresteren dan dient dat te gebeuren en kan hij in Scheveningen zijn vonnis afwachten.

Zoals bekend levert Rusland geen misdadigers uit (Zouden ze bang zijn voor ontvolking?) , dus de enige optie is om Poetin in het buitenland te arresteren, (onwaarschijnlijk) of hem middels een speciale operatie te arresteren.  Hetzelfde geldt uiteraard voor de andere van oorlogsmisdaden verdachte Russen.

Maar we moeten niet de illusie hebben dat we ze allemaal kunnen berechten (daar hebben we de capaciteit niet eens voor).  God zal een rechtvaardig oordeel vellen.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hopper:

Rusland is voorlopig niets aan het winnen.  Hypothetische vragen daar over zijn onnodig.

Poetin is een verdachte oorlogscrimineel.  In een rechtsstaat moet het eerst bewezen worden.   Dus als het recht de kans krijgt om Poetin te arresteren dan dient dat te gebeuren en kan hij in Scheveningen zijn vonnis afwachten.

Zoals bekend levert Rusland geen misdadigers uit (Zouden ze bang zijn voor ontvolking?) , dus de enige optie is om Poetin in het buitenland te arresteren, (onwaarschijnlijk) of hem middels een speciale operatie te arresteren.  Hetzelfde geldt uiteraard voor de andere van oorlogsmisdaden verdachte Russen.

Maar we moeten niet de illusie hebben dat we ze allemaal kunnen berechten (daar hebben we de capaciteit niet eens voor).  God zal een rechtvaardig oordeel vellen.

Ze hebben Kiev bijna en veroveren nu Bachmoet.

Dat is geen hypothese. Rusland, China en Noord Korea groeien ook nauwer.

Het westen is geen verdachte oorlogscrimineel maar bewapende wel degelijk terroristen om toe regime changes te komen en de IS te creëren.

Hitler zijn fout was Rusland te onderschatten. Dat zal hetzelfde met het vierde rijk aka de NWO zijn. De NWO/vierde rijkers staan voor een economische en energiecrisis terwijl Rusland, China en Noord Korea dat dal overwonnen.

Is Amerika het Babylon dat zal vallen zoals beschreven in de Openbaringen? Ze past de beschrijving 100% in deze tijd.

Het gaat ook niet over berechten, maar hoevelen bashen nu op Rusland zonder naar de oorzaak te kijken en daar wat van te zeggen? Niet Rusland liet het oosten in puin achter om het grootste dodentol in de menselijke geschiedenis te verwezenlijken. Dat die boemerang nu terugkomt werd voorspeld door de "wappies". Wij/het westen hebben wo3 veroorzaakt door de handelpartners van onszelf en het oosten te vervangen met terreur. Als ge dan nog buiten uw EU grenzen raketbasissen aanlegt, is de paranoïde van de "vijand" terecht he. Het westen oogst wat ze zaaide.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het westen oogst niks.  Dit is een oorlog tussen een neo-koloniaal rijk en een onderdrukt volk.  Geheel volgens christelijke zienswijze helpt het westen het onderdrukte volk.

Nou ja, het westen oogst niks?  Niet helemaal waar, de landen die voorheen onder de Sovjet knoet leefden zien nu (hopelijk) wel in dat het westen hun veiligheid garandeert.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Hopper:

Het westen oogst niks.  Dit is een oorlog tussen een neo-koloniaal rijk en een onderdrukt volk.  Geheel volgens christelijke zienswijze helpt het westen het onderdrukte volk.

Nou ja, het westen oogst niks?  Niet helemaal waar, de landen die voorheen onder de Sovjet knoet leefden zien nu (hopelijk) wel in dat het westen hun veiligheid garandeert.

Dus een IS creëren om toe regime changes te komen en de grootste migratiegolf in de menselijke geschiedenis veroorzaken, waarbij ouder en kind verzuipen, is veiligheid garanderen? Kijk uw temperatuur eens na.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dus een IS creëren om toe regime changes te komen en de grootste migratiegolf in de menselijke geschiedenis veroorzaken, waarbij ouder en kind verzuipen, is veiligheid garanderen? Kijk uw temperatuur eens na.

Allez, ge zit in het complotdenken hé?  Ik zou als nuchtere Nederlander daar graag over in gesprek gaan, maar dan zou ik niet nuchter meer zijn.  Complotdenken zie ik als een duivels denken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Hopper:

Allez, ge zit in het complotdenken hé?  Ik zou als nuchtere Nederlander daar graag over in gesprek gaan, maar dan zou ik niet nuchter meer zijn.  Complotdenken zie ik als een duivels denken.

Ik merk dat jij erg anti Russisch en pro Westen bent.  Dat vind ik wel een beetje merkwaardig omdat je je daarmee toch weer in het veld van goed en kwaad plaatst. Zelf ben ik pro noch anti Russisch. Dat het Westen IS heeft gecreëerd of op zijn minst zeer heeft ondersteund is echter gewoon een feit dat door Hilary Clinton is toegegeven.  

 

Men kan geen kwaad met kwaad vergelden. Het Westen heeft IS gerecruteerd tegen Rusland en het backfired.

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik zeg jullie allemaal, de tegenstander is veel dichterbij dan meeste nu inzien. Als we deze generatie politiekers laten doen, kost een brood weldra 5 euro en zullen vele van onze nabestaanden dakloos worden.

Een brood zal veel duurder worden dan 5 Euro. Openbaring 6:6. Ik steek mijn tijd liever in het dienen van God, de naastenliefde, dan op politiek te focussen. Er gebeurt toch wat er gebeuren moet.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Flawless victory:

Een brood zal veel duurder worden dan 5 Euro. Openbaring 6:6. Ik steek mijn tijd liever in het dienen van God, de naastenliefde, dan op politiek te focussen. Er gebeurt toch wat er gebeuren moet.

En het loon zal niet evenredig omhoog gaan met de absurde prijsstijgingen.

Ik steek ook meer tijd in mijn geliefden. Het westen heeft ons willen omruilen en gechanteerd experimentele vaccins te nuttigen in ruil voor vrijheid.

De boosheid schakelde om naar voorbereiding. Moge zij die het nu nog niet inzien snel tot inkeer komen en inzien dat onze politici veel maal meer demonischer zijn dan de vijanden die ze ons verkopen via hun tv en andere kanalen.

 

 

 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hopper:

Allez, ge zit in het complotdenken hé?  Ik zou als nuchtere Nederlander daar graag over in gesprek gaan, maar dan zou ik niet nuchter meer zijn.  Complotdenken zie ik als een duivels denken.

Ik zal u nu eens een voorspelling geven, zet het weg als complottheorie en kijk er op latere leeftijd op terug:

Deze oorlog gaat uitmonden in een wereldoorlog en daarna in een heilige oorlog. Gelijk de nazi kampen ontdekt werden, zal men ontdekken dat deze generatie fascisten lgbqt gebruikten om toe een transhuman te komen.

Wir haben das nicht gewusst...

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Flawless victory:

Ik merk dat jij erg anti Russisch en pro Westen bent.  Dat vind ik wel een beetje merkwaardig omdat je je daarmee toch weer in het veld van goed en kwaad plaatst. Zelf ben ik pro noch anti Russisch. Dat het Westen IS heeft gecreëerd of op zijn minst zeer heeft ondersteund is echter gewoon een feit dat door Hilary Clinton is toegegeven is.

Ik ben niet anti-Russisch of pro Westers.  Ik zie dat Poetin en Kirill personificaties zijn van Satan.   Niet dat ik Satan ken of in Satan geloof, maar ik ken wel zijn werken. Complotdenkers staan weer onder controle van RT, Spoetnik en dat soort propagandakanalen.   Aan de vrucht herkent men de boom staat er geschreven en de ideeën van complotdenkers zijn op zijn minst zorgwekkend.

IS is de islamitische evenknie van de Russisch orthodoxe Kerk en het Kremlin.  Ook mensen die duidelijk onder invloed van Satan verkeren.

Hoe kan ik pro westen zijn als ik zie hoe het westen ook degenereert?  Tientallen miljoenen mensen stemmen uit vrije wil op iemand als Trump.  Het westen scheert langs de randen van de afgrond.   Nu is er weer even wat rust onder Biden, maar voor hoe lang?  Ook in ons land is het volk deels de weg kwijt, in de corona tijd zag ik met eigen ogen hoe een klein deel van het volk geestelijk ontspoorde.  En waarom?  Van corona horen we al tijden niks meer.

Is het seculiere westen (dus exclusief het gedeelte wat de weg kwijt is) dan de good guys?   Nee, natuurlijk niet.   De reguliere politiek prutst ook maar wat aan, daar hoef ik niet over uit te weiden.

Bovenstaande past goed in het licht van 1Joh 2: 15-16:

Citaat

15 Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde des Vaders is niet in hem.

16 Want al wat in de wereld is, namelijk de begeerlijkheid des vleses, en de begeerlijkheid der ogen, en de grootsheid des levens, is niet uit den Vader, maar is uit de wereld.

Dat wat we 'de wereld' noemen, daar regeert grotendeels Satan.   Uit pragmatische overwegingen steun ik nog een beetje de seculiere politiek (je moet toch wat?).   Want ik heb het nog maar uitsluitend over complotdenkers en andere verdorven lieden gehad, maar wat denk je van het kapitalisme, het aandeelhouder-denken, de zakkenvullers, de winstzoekers?

De liefde des Vaders kan niet in de mens zijn als een mens de wereld liefheeft.  De wereld is door en door verrot.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Hopper:

Ik ben niet anti-Russisch of pro Westers.  Ik zie dat Poetin en Kirill personificaties zijn van Satan.   Niet dat ik Satan ken of in Satan geloof, maar ik ken wel zijn werken. Complotdenkers staan weer onder controle van RT, Spoetnik en dat soort propagandakanalen.   Aan de vrucht herkent men de boom staat er geschreven en de ideeën van complotdenkers zijn op zijn minst zorgwekkend.

IS is de islamitische evenknie van de Russisch orthodoxe Kerk en het Kremlin.  Ook mensen die duidelijk onder invloed van Satan verkeren.

Hoe kan ik pro westen zijn als ik zie hoe het westen ook degenereert?  Tientallen miljoenen mensen stemmen uit vrije wil op iemand als Trump.  Het westen scheert langs de randen van de afgrond.   Nu is er weer even wat rust onder Biden, maar voor hoe lang?  Ook in ons land is het volk deels de weg kwijt, in de corona tijd zag ik met eigen ogen hoe een klein deel van het volk geestelijk ontspoorde.  En waarom?  Van corona horen we al tijden niks meer.

Is het seculiere westen (dus exclusief het gedeelte wat de weg kwijt is) dan de good guys?   Nee, natuurlijk niet.   De reguliere politiek prutst ook maar wat aan, daar hoef ik niet over uit te weiden.

Bovenstaande past goed in het licht van 1Joh 2: 15-16:

Dat wat we 'de wereld' noemen, daar regeert grotendeels Satan.   Uit pragmatische overwegingen steun ik nog een beetje de seculiere politiek (je moet toch wat?).   Want ik heb het nog maar uitsluitend over complotdenkers en andere verdorven lieden gehad, maar wat denk je van het kapitalisme, het aandeelhouder-denken, de zakkenvullers, de winstzoekers?

De liefde des Vaders kan niet in de mens zijn als een mens de wereld liefheeft.  De wereld is door en door verrot.

Waarom ziet ge de personificatie van Satan niet in de christelijke genocide die liberalen en meer in het oosten veroorzaakte????

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Hopper:

Ik heb geen idee waar je op doelt, het oosten waarvan?

Meen je dit? Blaat je enkel uw tv na of heb je u ooit ergens in verdiept om toe de kern en waarheid te komen?

Moet ik het voorkauwen of ga je de tijd nemen de christelijke genocide eens te onderzoeken? Ik wil het gerust voorkauwen. Maar indien je toch voor onderzoek kiest, remember dat christenen in die landen veilig zaten tot ze die "dictator" vervingen in hun honger naar olie en meer.

 

Aan u de keuze, voorkauwen of aanschouwen met eigen ogen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Flawless victory:

Een brood zal veel duurder worden dan 5 Euro. Openbaring 6:6. Ik steek mijn tijd liever in het dienen van God, de naastenliefde, dan op politiek te focussen. Er gebeurt toch wat er gebeuren moet.

Wat zou jij of een andere forummer antwoorden als iemand vraagt waarom God van gelovigen verwacht dat ze vergevingsgezind moeten zijn terwijl Hij dat zelf niet is? Jezus spreekt het vaakst over hel en verdoemenis en vergeeft geen zonde tegen de heilige geest. De vijand wordt in openbaring keer op keer geveld door het zwaard. Toch verwacht hij dat gelovigen de andere wang toekeren en 77 keer 77 keer vergeven, aan iedereen. Wij moeten onze vijand liefhebben. Zie ik hier een paradox of is dat logisch verklaarbaar? Dit zou zomaar een vraag kunnen zijn die een ongelovige of een nieuwe gelovige stelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Hermanos2:

Wat zou jij of een andere forummer antwoorden als iemand vraagt waarom God van gelovigen verwacht dat ze vergevingsgezind moeten zijn terwijl Hij dat zelf niet is? Jezus spreekt het vaakst over hel en verdoemenis en vergeeft geen zonde tegen de heilige geest. De vijand wordt in openbaring keer op keer geveld door het zwaard. Toch verwacht hij dat gelovigen de andere wang toekeren en 77 keer 77 keer vergeven, aan iedereen. Wij moeten onze vijand liefhebben. Zie ik hier een paradox of is dat logisch verklaarbaar? Dit zou zomaar een vraag kunnen zijn die een ongelovige of een nieuwe gelovige stelt.

Bla bla wat als whataboutism...

 

Feit is en blijft dat degene waarop vele stemden duizenden tot miljoenen doden op hun geweten hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Hermanos2:

Wat zou jij of een andere forummer antwoorden als iemand vraagt waarom God van gelovigen verwacht dat ze vergevingsgezind moeten zijn terwijl Hij dat zelf niet is? Jezus spreekt het vaakst over hel en verdoemenis en vergeeft geen zonde tegen de heilige geest. De vijand wordt in openbaring keer op keer geveld door het zwaard. Toch verwacht hij dat gelovigen de andere wang toekeren en 77 keer 77 keer vergeven, aan iedereen. Wij moeten onze vijand liefhebben. Zie ik hier een paradox of is dat logisch verklaarbaar? Dit zou zomaar een vraag kunnen zijn die een ongelovige of een nieuwe gelovige stelt.

En kbedoel da ni slecht, maar om peper in uw kont te blazen...

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Fundamenteel:

En kbedoel da ni slecht, maar om peper in uw kont te blazen...

Je zou ook gewoon de vraag kunnen beantwoorden. Denk je werkelijk dat je hier de enige bent die beseft dat de wereld in noodtoestand is? Denk je dat jij de enige bent die ziet dat oost en west een proxy oorlog aan het uitvechten zijn. Een gecamoufleerde derde Wereldoorlog. Denk je dat jij de enige bent die ziet dat het westen naar de afgrond glijdt en een zetje krijgt van het oosten? De wereldtoestand is duidelijk en voor mij geen geheim. Maar één persoon kan daar niets aan veranderen. Wat ons rest is afwachten en zorgen dat je lamp niet leegraakt. Wees geen dwaze maagd.

1 uur geleden zei Fundamenteel:

Bla bla wat als whataboutism...

 

Feit is en blijft dat degene waarop vele stemden duizenden tot miljoenen doden op hun geweten hebben.

Als je op Jezus stemt ga je er ook mee akkoord dat er miljoenen zullen sterven op de jongste dag. Of geloof jij in alverzoening dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Hermanos2:

Je zou ook gewoon de vraag kunnen beantwoorden. Denk je werkelijk dat je hier de enige bent die beseft dat de wereld in noodtoestand is? Denk je dat jij de enige bent die ziet dat oost en west een proxy oorlog aan het uitvechten zijn. Een gecamoufleerde derde Wereldoorlog. Denk je dat jij de enige bent die ziet dat het westen naar de afgrond glijdt en een zetje krijgt van het oosten? De wereldtoestand is duidelijk en voor mij geen geheim. Maar één persoon kan daar niets aan veranderen. Wat ons rest is afwachten en zorgen dat je lamp niet leegraakt. Wees geen dwaze maagd.

Als je op Jezus stemt ga je er ook mee akkoord dat er miljoenen zullen sterven op de jongste dag. Of geloof jij in alverzoening dan?

Er kan geen vergeving zonder berouw zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid