Hopper 813 Geplaatst 10 maart Rapport Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) 9 minuten geleden zei Breuk: Blijkbaar is Hopper de reformatie maar ook de verandering in de RK kerk ontgaan. Dat dit soort teksten zonder commentaar worden getolereerd, toont m.i. het falende moderatiebeleid aan. Ik vind Sjako een mooi mens, maar hij kan zijn eigen religie niet scheiden van goed modereren op dit van oorsprong christelijk forum. Ik neem tot de Pasen een afkoelbreak. Ik doe nog even de groeten aan @Petra., hopelijk met mij nog steeds vriend en vriendin van die man uit Nazareth (die ons allemaal bezig blijft houden). Rond Pasen werd deze bijzondere mens door de Romeinen gekruisigd. Wat kun je een ander aan doen, laten we dat in deze tijd eens goed op ons inwerken. Dus Breuk en Hetairos mogen wel van oordeel zijn dat Hopper het Evangelie verkracht. Maar omgekeerd mag het niet zo werken dat ik de opinie ben toegedaan dat de kerk het Evangelie heeft verkracht? Tja...over arrogantie gesproken. 10 maart bewerkt door Hopper Flawless victory reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 10 maart Rapport Share Geplaatst 10 maart 54 minuten geleden zei Hopper: Dus Breuk en Hetairos mogen wel van oordeel zijn dat Hopper het Evangelie verkracht. Maar omgekeerd mag het niet zo werken dat ik de opinie ben toegedaan dat de kerk het Evangelie heeft verkracht? Tja...over arrogantie gesproken. Oeps, ik realiseer me nu opeens dat jullie met 2 maten meten. Ik adviseer Matteüs 7 in dit geval. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 12 maart Rapport Share Geplaatst 12 maart Op 10-3-2024 om 19:57 zei Breuk: Ik neem tot de Pasen een afkoelbreak. Ik doe nog even de groeten aan @Petra., hopelijk met mij nog steeds vriend en vriendin van die man uit Nazareth (die ons allemaal bezig blijft houden). Rond Pasen werd deze bijzondere mens door de Romeinen gekruisigd. Wat kun je een ander aan doen, laten we dat in deze tijd eens goed op ons inwerken. Groeten terug Nic. 🌺 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten