Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 12 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2020 Dag vrienden, Ik dacht me even voor te stellen. Ik woon in Borlo een klein dorpje in Zuid-Limburg in België. Daar ik al even op zoek was naar een Bijbelgroep ben ik op dit forum uitgekomen. De Bijbel en zingen van christelijke liederen zijn hele grote interesses van mij. Wandelen is dat ook, ook al doe ik dat vooral om in conditie te blijven. Ik werk momenteel half-tijds als productiearbeider in de namiddag. Dat geeft me tijd om te studeren met de Bijbel. Het liefst lees ik de Nieuwe Bijbelvertaling. Als steun volg ik het leesrooster van het Vlaams/Nederlands Bijbelgenootschap. Als ik me echt verdiep in een bijbelvers of gedeelte neem ik de grondtekst. Het Grieks en Hebreeuws studeren is voor mij een toffe uitdaging. Onze dichtsbijzijnde kerk is Katholiek en daar ging ik voor Corona graag naartoe. Protestantse diensten kunnen ook heel mooi zijn. Dit forum lijkt me een mooie kans om leuke gesprekken te voeren over bepaalde thema's met de Bijbel onder de arm. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 12 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2020 Welkom! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 12 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2020 14 minuten geleden zei Wouter Philippaerts: Dag vrienden, Ik dacht me even voor te stellen. Ik woon in Borlo een klein dorpje in Zuid-Limburg in België. Daar ik al even op zoek was naar een Bijbelgroep ben ik op dit forum uitgekomen. De Bijbel en zingen van christelijke liederen zijn hele grote interesses van mij. Wandelen is dat ook, ook al doe ik dat vooral om in conditie te blijven. Ik werk momenteel half-tijds als productiearbeider in de namiddag. Dat geeft me tijd om te studeren met de Bijbel. Het liefst lees ik de Nieuwe Bijbelvertaling. Als steun volg ik het leesrooster van het Vlaams/Nederlands Bijbelgenootschap. Als ik me echt verdiep in een bijbelvers of gedeelte neem ik de grondtekst. Het Grieks en Hebreeuws studeren is voor mij een toffe uitdaging. Onze dichtsbijzijnde kerk is Katholiek en daar ging ik voor Corona graag naartoe. Protestantse diensten kunnen ook heel mooi zijn. Dit forum lijkt me een mooie kans om leuke gesprekken te voeren over bepaalde thema's met de Bijbel onder de arm. Dag Wouter! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 12 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2020 Welkom op het forum, Wouter! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 12 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2020 Welkom Wouter. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Ook van mij welkom op het forum, beste Wouter Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 leuk er nieuw iemand bij te hebben, ook een warm welkom van mij @Wouter Philippaerts Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wouter Philippaerts 87 Geplaatst 22 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2020 Aan alle vriendelijke forumleden: bedankt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 26 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2020 Welkom. Katholieken zijn hier ook welkom. Hier tref je van alles wat. Ben zelf van huis uit gereformeerd. Wat nu deel uit maakt van de Protestantse kerk in Nederland. Sinds enkele jaren evangelisch, maar zie andere christenen uit andere kerken als broers en zussen. Vooral als ze Jezus als hun Heer zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
handybuilder 0 Geplaatst 23 september 2020 Rapport Share Geplaatst 23 september 2020 hello Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten