Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 4 minuten geleden zei TTC: Hoe zou het nu komen dat al die problemen al lang geen probleem meer zijn? OMdat gij uw kop in het zand stak. Ik herhaal: dagelijks steekpartijen. Recent nog een aanslag op de rechtstaat van Nederland. Maar u vindt dagelijkse doden te wijten aan islamterreur en illegale migratie geen probleem? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 11 minuten geleden zei Fundamenteel: OMdat gij uw kop in het zand stak. Ik herhaal: dagelijks steekpartijen. Recent nog een aanslag op de rechtstaat van Nederland. Maar u vindt dagelijkse doden te wijten aan islamterreur en illegale migratie geen probleem? Het houdt elkaar in stand, dat wisten ze 3000 jaar geleden al. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 14 minuten geleden zei TTC: Het houdt elkaar in stand, dat wisten ze 3000 jaar geleden al. Toen was de religie van de valse profeet er nog niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Toen was de religie van de valse profeet er nog niet. Die van die Heilige Jaren? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 2 minuten geleden zei TTC: Die van die Heilige Jaren? Wat zijn de doden en nabestaanden er vandaag dan mee? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 4 minuten geleden zei Fundamenteel: Wat zijn de doden en nabestaanden er vandaag dan mee? Het gaat over morgen, wat men al duizenden jaren vergeten is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 2 minuten geleden zei TTC: Het gaat over morgen, wat men al duizenden jaren vergeten is. Er zijn 2 mogelijkheden morgen. of we houden vast wat van ons is, of we laten het afnemen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 18 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 17 minuten geleden zei Fundamenteel: Er zijn 2 mogelijkheden morgen. of we houden vast wat van ons is, of we laten het afnemen. Als je andere mogelijkheden uitsluit dan heb je gelijk, dat is wat er bedoeld wordt met beperkte rationaliteit. Aan de andere kant misschien net hetzelfde, alvast benieuwd wat het worden zal maar nu niet getuigend van enig respect voor het geschreven woord. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 september 2019 Rapport Share Geplaatst 18 september 2019 1 uur geleden zei TTC: Als je andere mogelijkheden uitsluit dan heb je gelijk, dat is wat er bedoeld wordt met beperkte rationaliteit. Aan de andere kant misschien net hetzelfde, alvast benieuwd wat het worden zal maar nu niet getuigend van enig respect voor het geschreven woord. Er is geen andere optie. Of we verliezen ons continent aan de islam of niet. Dat relativeren is pas tijdverlies. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 19 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2019 (bewerkt) 22 uur geleden zei Fundamenteel: Er is geen andere optie. Of we verliezen ons continent aan de islam of niet. Dat relativeren is pas tijdverlies. Er zijn enkel de opties die je kent, over de andere kan je dan ook onmogelijk oordelen zonder ze eerst ten gronde geanalyseerd te hebben. Het is een proces dat aandacht en elaboratie vergt, net zoals het zich ontdoen van allerhande conditioneringen die dat belemmeren. En zoals je zal merken, vaak zit het verleden in de weg van een klare kijk op zowel heden als de toekomst, met als risico dat de geschiedenis zich zal herhalen en de alternatieven tijdloos in de schuif blijven liggen. Ja, het is kristalhelder wanneer je je hier bewust van wordt, doch veel minder prettig voor je gemoedstoestand omwille van wat zou kunnen gebeuren in de nabije toekomst. Het is wellicht ook op deze manier dat mensen allerhande metaforen verzinnen om dergelijke situaties te beschrijven, zonder garantie op succes en met een bloedend mensenhart weliswaar. Maar dat laatste is bijzaak, zelfs niet eens begrepen door de GGZ. 19 september 2019 bewerkt door TTC Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 21 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Op 18-9-2019 om 17:51 zei Fundamenteel: Er is geen andere optie. Of we verliezen ons continent aan de islam of niet. Dat relativeren is pas tijdverlies. Ik betrap me er soms op dat ik verkeerdelijk denk dat mensen interesse zouden kunnen hebben in herstel en een harmonieuzer samenleving, op deze manier raak ik steeds verder vervreemd van een wereld die me als een hel voorkomt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 20 uur geleden zei TTC: Ik betrap me er soms op dat ik verkeerdelijk denk dat mensen interesse zouden kunnen hebben in herstel en een harmonieuzer samenleving, op deze manier raak ik steeds verder vervreemd van een wereld die me als een hel voorkomt. Eens verder dan de eigen overtuiging durven kijken, of eens kijken wat er daadwerkelijk in onze steden speelt. Er is geen harmonie en langs “onze” kant is die intentie er helemaal niet meer. Ik weet dat er generaties zijn die er het beste van willen maken, 4 generaties verder mogen de pellen wel eens van de ogen vallen. We willen geen vrede noch oorlog. Ze moeten gewoon weg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 7 minuten geleden zei Fundamenteel: Eens verder dan de eigen overtuiging durven kijken, of eens kijken wat er daadwerkelijk in onze steden speelt. Er is geen harmonie en langs “onze” kant is die intentie er helemaal niet meer. Ik weet dat er generaties zijn die er het beste van willen maken, 4 generaties verder mogen de pellen wel eens van de ogen vallen. We willen geen vrede noch oorlog. Ze moeten gewoon weg. Heb hetzelfde elders ook gelezen, maar dan andersom. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Zojuist zei TTC: Heb hetzelfde elders ook gelezen, maar dan andersom. Ze mispakten zich 2x in de geschiedenis en de 3e maal zal de totale vernietiging van 1 van beide zijn. De nationalisten lieten ze niet binnen, we stampen ze buiten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 29 minuten geleden zei Fundamenteel: Ze mispakten zich 2x in de geschiedenis en de 3e maal zal de totale vernietiging van 1 van beide zijn. De nationalisten lieten ze niet binnen, we stampen ze buiten. Je leeft nog in die andere wereld, zijn ze bij jou nog niet langs geweest dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 1 minuut geleden zei TTC: Je leeft nog in die andere wereld, zijn ze bij jou nog niet langs geweest dan? Ne zwarte ufo met een lichtgevende schijf onderaan en met veel hitteontwikkeling bovenaan. Geen schijf, meer ruitvormig, maar dan 3D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Ne zwarte ufo met een lichtgevende schijf onderaan en met veel hitteontwikkeling bovenaan. Geen schijf, meer ruitvormig, maar dan 3D Dat is voor later, het gaat eerst over het herstel hier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Zojuist zei TTC: Dat is voor later, het gaat eerst over het herstel hier. Je vroeg of “ze” al geweest waren. Daarom is nuance zo belangrijk he. Wie moet dan langskomen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Je vroeg of “ze” al geweest waren. Daarom is nuance zo belangrijk he. Wie moet dan langskomen? Ofwel zij die al aangepast werden die je in levende lijve kan tegenkomen, ofwel via je hersenen van bovenaf (of binnenuit zo je wil). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 11 minuten geleden zei TTC: Ofwel zij die al aangepast werden die je in levende lijve kan tegenkomen, ofwel via je hersenen van bovenaf (of binnenuit zo je wil). God heeft reeds gesproken. Het herstel komt uit Zijn hand, niet de onze. Ik weet dat je er moeite mee hebt, maar de uitkomst staat vast. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 8 minuten geleden zei Fundamenteel: God heeft reeds gesproken. Het herstel komt uit Zijn hand, niet de onze. Ik weet dat je er moeite mee hebt, maar de uitkomst staat vast. Om de wereld te verlossen van die immense schuldenberg is technisch gezien niet eens zo moeilijk, hiervoor kunnen gebruik maken van verschillende sleutels. Maar daar hebben we uiteindelijk niet veel aan zonder ook het sleutelgat te vinden. En dan hebben we het nog niet over al die gesloten deuren die je op je pad nog tegenkomt, in andere gevallen tracht men je zelfs naar binnen te sleuren om je uit te sluiten. Het is een bizar verhaal, alsof je van buitenaf naar een gevangenis kijkt waar men op zoek is naar sleutels die in de schuif liggen, en wie het durft zeggen mag rekenen op heel wat averechtse neveneffecten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 8 minuten geleden zei TTC: Om de wereld te verlossen van die immense schuldenberg is technisch gezien niet eens zo moeilijk, hiervoor kunnen gebruik maken van verschillende sleutels. Maar daar hebben we uiteindelijk niet veel aan zonder ook het sleutelgat te vinden. En dan hebben we het nog niet over al die gesloten deuren die je op je pad nog tegenkomt, in andere gevallen tracht men je zelfs naar binnen te sleuren om je uit te sluiten. Het is een bizar verhaal, alsof je van buitenaf naar een gevangenis kijkt waar men op zoek is naar sleutels die in de schuif liggen, en wie het durft zeggen mag rekenen op heel wat averechtse neveneffecten. Jamaar niemand houdt u tegen he, het lijkt wel een enorme bekeringsdrang bij je. Fanatieker dan meeste christenen zelfs lol De wereld moet uw handje toch niets vasthouden monetaire veranderingen in te voeren? Ik heb niemand van de aarde nodig te komen waar ik wil zijn. Ik moet dan gewoon het juiste stappenplan bedenken en de details uitpuzzelen. Maar als je op andere gaat rekenen, is het moeilijker details uitwerken. Onvoorspelbare factoren. Gewoon doen dus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 9 minuten geleden zei Fundamenteel: Jamaar niemand houdt u tegen he, het lijkt wel een enorme bekeringsdrang bij je. Fanatieker dan meeste christenen zelfs lol. De wereld moet uw handje toch niets vasthouden monetaire veranderingen in te voeren? Ik heb niemand van de aarde nodig te komen waar ik wil zijn. Ik moet dan gewoon het juiste stappenplan bedenken en de details uitpuzzelen. Maar als je op andere gaat rekenen, is het moeilijker details uitwerken. Onvoorspelbare factoren. Gewoon doen dus Je hebt andere prioriteiten, aan de andere kant blijkbaar ook. En over wat gaat het nu precies? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 22 september 2019 Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 12 minuten geleden zei TTC: Je hebt andere prioriteiten, aan de andere kant blijkbaar ook. En over wat gaat het nu precies? Bitflatie, schulden en “ze” Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 22 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2019 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Bitflatie, schulden en “ze” Inflatie betekent opblazen, en met regelmaat ontploft de boel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten