Andere Jas 2 Geplaatst 1 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2019 Dag allemaal, ik dacht dat ik maar weer eens op dit forum wilde kijken. Rond 2010 ben ik gestopt met actief posten, ik zie dat ik rond 2013 nog een poging heb gedaan om hier weer bezig te zijn, en nu doe ik dat weer. Ik merk dat social media, waar alle fora onder geleden hebben, wel leuk is, maar voor lopende discussies niet heel erg handig. Ik hoop hier weer eens wat leuk te kunnen discussiëren en mijzelf en anderen te vermaken. Meedoen op een forum vond ik altijd een leuke manier om elkaars gedachten te scherpen en nieuwe ideeën op te doen of uit te proberen, ik hoop daaraan bij te dragen Ik verwacht dat er veel is veranderd, veel mensen en veel dynamiek, digitaal en sociaal. Levi en Robert Frans reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 1 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2019 Welcome back! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 1 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2019 Welkom! Ik heb even snel wat van je bijdragen gelezen en je lijkt me een boeiende discussiegenoot. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 1 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2019 Welkom terug. Dynamiek zal je zeker vinden hier. Maar het is bedoeld om elkaar te scherpen. Ben benieuwd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 527 Geplaatst 1 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2019 1 uur geleden zei Andere Jas: Dag allemaal, ik dacht dat ik maar weer eens op dit forum wilde kijken. Rond 2010 ben ik gestopt met actief posten, ik zie dat ik rond 2013 nog een poging heb gedaan om hier weer bezig te zijn, en nu doe ik dat weer. Ik merk dat social media, waar alle fora onder geleden hebben, wel leuk is, maar voor lopende discussies niet heel erg handig. Ik hoop hier weer eens wat leuk te kunnen discussiëren en mijzelf en anderen te vermaken. Meedoen op een forum vond ik altijd een leuke manier om elkaars gedachten te scherpen en nieuwe ideeën op te doen of uit te proberen, ik hoop daaraan bij te dragen Ik verwacht dat er veel is veranderd, veel mensen en veel dynamiek, digitaal en sociaal. Welkom terug Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Van mij ook welkom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Welkom terug Andere Jas! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Tijd niet gezien Andere Jas, welkom terug! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Zo dan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Hey Morph!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 Ja, zo heel af en toe kijk ik nog eens mee. Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 8 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2019 (bewerkt) Hallo Morpho en Jas. Ik wist niet dat deze topic bestond. Maar ik ben er dus ook, weer. Volgens mij ken ik jullie nog niet, hoewel de naam Morphogenesis mij wel bekend in de oren klinkt. En met een kleine 12000 berichten zal ik vast wel eens iets van je gelezen hebben, ook al herinner ik het mij niet. Welkom. 8 juni 2019 bewerkt door Dolce Vita Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten