Nicky O 117 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 Ik ben benieuwd naar jullie verhalen over de wil van God. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Nicky O: Ik ben benieuwd naar jullie verhalen over de wil van God. Hij heeft er een heel Boek mee volgeschreven. Ik stel mij compatibel op en door juist te kiezen wordt Gods wil gedaan. Enige conditionering speelt daarin ook een rol doordat positieve en negatieve effecten worden ervaren. Ik lees en onderzoek Zijn Woord om te groeien in Zijn geopenbaarde wil en de gehoorzaamheid daaraan. Mocht ik iets niet rechtstreeks uit de Bijbel kunnen halen, dan vertrouw ik alsnog op Hem die Zijn wil uitlegt ook in de nog niet geopenbaarde vrijheid. En zo leef ik voort met de genomen beslissingen en de gevolgen daarvan welke allen zullen meewerken ten goede, ook als ik eens verkeerd kies. 27 april 2019 bewerkt door Kaasjeskruid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 (bewerkt) 3 uur geleden zei Nicky O: Hoe herkennen we de wil van God in ons (dagelijks) leven? In onze eigen wil en in die van anderen, of in het tegenovergestelde daarvan. 27 april 2019 bewerkt door Bastiaan73 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Desid 324 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 4 uur geleden zei Nicky O: Ik ben benieuwd naar jullie verhalen over de wil van God. God liefhebben boven alles en de naaste als jezelf. Als mensen beweren dat God iets wil en het kan de toets van de liefde niet doorstaan, moet je oppassen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 Hebreeën 12:14 Jaagt den vrede na met allen, en de heiligmaking, zonder welke niemand den Heere zien zal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 31 minuten geleden zei Fundamenteel: Hebreeën 12:14 Jaagt den vrede na met allen, en de heiligmaking, zonder welke niemand den Heere zien zal. Dat gaat dus niet als je stoned bent. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 24 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Dat gaat dus niet als je stoned bent. Of als je juicht waar dat niet gepast is! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 14 minuten geleden zei Fundamenteel: Of als je juicht waar dat niet gepast is! Jij vind iets niet gepast maar bent God niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Jij vind iets niet gepast maar bent God niet. Jij ook niet. Genesis 1:29 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Jij ook niet. Genesis 1:29 Ga je nu de hele tijd als een meisje gedragen? Die door THC geïnspireerde verwijzingen naar eoa tekst boeien mij niet zo manneke. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ga je nu de hele tijd als een meisje gedragen? Die door THC geïnspireerde verwijzingen naar eoa tekst boeien mij niet zo manneke. Lol toch. Een meisje? Is dat een belediging bij u ofzo? Niveau! Ik kaatse uw bal maar terug hoor girlywurly. Dat kruid is geen zonde en komt zelfs nog regelmatig voor in het OT. Kaneh bosm. 27 april 2019 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Dat kruid is geen zonde en komt zelfs nog regelmatig voor in het OT. Kaneh bosm. Kalmoes is niet hetzelfde als cannabis. Praatjesmaker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Kalmoes is niet hetzelfde als cannabis. Praatjesmaker. Ik zei ni kalmoes, maar kaneh bosm, heilige olie. Nuja, cannabisolie eerder. Mijn interpretatie daarop is gelijkaardig met die van de rastafaris. 27 april 2019 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Ik zei ni kalmoes, maar kaneh bosm, heilige olie. Mijn interpretatie daarop is gelijkaardig met die van de rastafaris. Je grote mond zegt mij niets. Als jij Gods liefde wil ervaren, dan geef jij je verslaving het beste op. De Heilige Geest gaat niet wedijveren met jou stonede gemoedstoestand. Die door THC geïnspireerde spraakwatervallen van jou hebben weinig inhoudelijks te melden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: Je grote mond zegt mij niets. Als jij Gods liefde wil ervaren, dan geef jij je verslaving het beste op. De Heilige Geest gaat niet wedijveren met jou stonede gemoedstoestand. Die door THC geïnspireerde spraakwatervallen van jou hebben weinig inhoudelijks te melden. Och hier, de bron van overlopende naastenliefde heeft gesproken ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 Spreken we hier Vlaams Hollands of coeterwaals. grapje natuurlijk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 Zojuist zei antoon: Spreken we hier Vlaams Hollands of coeterwaals. grapje natuurlijk Multicul nuja multikul eerder ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 11 minuten geleden zei Fundamenteel: Och hier, de bron van overlopende naastenliefde heeft gesproken ? Getuigt het van liefde als ik mij onverschillig hou tov van uw drugsverslaving? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Getuigt het van liefde als ik mij onverschillig hou tov van uw drugsverslaving? Maar ik ben daar niet verslaafd aan. Ik doe dat alleen als ik overprikkeld ben omdat dat helpt. Beter dan rilatine of concerta. 27 april 2019 bewerkt door Fundamenteel Dt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Maar ik ben daar niet verslaafd aan. Ik doe da alleen als ik overprikkelt ben omdat dat helpt. Beter dan rilatine of concerta. Natuurlijk, het standaard antwoord van een verslaafde. Met je prikkeltjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 Zojuist zei Kaasjeskruid: Natuurlijk, het standaard antwoord van een verslaafde. Met je prikkeltjes. Mijn psychiater zou niet liever hebben dat hij me dit kon voorschrijven. Ze zijn daar ook aan bezig. Momenteel alleen ms patiënten maar gaat ook voor andere ziektes erkend worden. Je bent God niet, genesis 1:29 Maar euh allemaal wat off topic he Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 Zojuist zei Fundamenteel: Mijn psychiater zou niet liever hebben dat hij me dit kon voorschrijven. Ze zijn daar ook aan bezig. Momenteel alleen ms patiënten maar gaat ook voor andere ziektes erkend worden. Je bent God niet, genesis 1:29 Genezing van de geest, daar draait het om bij God. Daar heeft Hij geen THC voor nodig. 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Maar euh allemaal wat off topic he Helemaal niet. Door het gebruik van drugs belemmer je het verstaan van de wil van God. Jou door THC geïnspireerde praatjes over God vertellen mij dus bar weinig over de wil van God. Behalve dan dat Hij niet wil dat zijn kinderen drugs gebruiken om problemen mee op te lossen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 7 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Genezing van de geest, daar draait het om bij God. Daar heeft Hij geen THC voor nodig. Helemaal niet. Door het gebruik van drugs belemmer je het verstaan van de wil van God. Jou door THC geïnspireerde praatjes over God vertellen mij dus bar weinig over de wil van God. Behalve dan dat Hij niet wil dat zijn kinderen drugs gebruiken om problemen mee op te lossen. Ik ga dit topic niet verder gijzelen liefje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 27 april 2019 Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 27 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2019 4 uur geleden zei Desid: Als mensen beweren dat God iets wil en het kan de toets van de liefde niet doorstaan, moet je oppassen. Ik hoor gelovigen wel eens zeggen; "Ik ga eerst uitzoeken wat God wil en dan kom ik er later op terug." Meestal blijft het antwoord uit.. is men daar dan ietwat teleurgesteld over.. en maakt dan de keuze/beslissing toch maar zelf. Herkennen jullie dit? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten