sjako 699 Geplaatst 17 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 39 minuten geleden zei Gaitema: Lijkt er op. Een hulpverlener is het allemaal nog aan het bemiddelen. Ik hoop het van harte. Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 17 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2019 Ik ook. We bezoeken ondertussen ook andere woningen die te huur staan. Stuk voor stuk flats. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 18 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 11 uur geleden zei Gaitema: Ja zeker, waarom vraag je dat? Stoort het je iemand te ontmoeten die niet louter mooi weer speelt, wat deze individualistische hippymaatschappij verlangt? Nee, weinig op dit forum stoort mij, en dat zeker niet. Ik was alleen nieuwsgierig omdat je nogal veel van je privé hebben en houden naar een hoop "onbekenden" ventileert. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 18 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 4 uur geleden zei Mullog: Nee, weinig op dit forum stoort mij, en dat zeker niet. Ik was alleen nieuwsgierig omdat je nogal veel van je privé hebben en houden naar een hoop "onbekenden" ventileert. Zo veel is dat ook weer niet. Ik ben vrij gesloten de laatste tijd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 18 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2019 Ik reageerde hier nu vooral omdat erom verzocht werd, voor als God voorziet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 23 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2019 Tot slot wilde ik even zeggen, dat we een appartement gevonden hebben voor de komende twee jaar Daarna kunnen we hoogst waarschijnlijk wel wat kopen. Aan God alle eer! Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 23 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2019 23 minuten geleden zei Gaitema: Tot slot wilde ik even zeggen, dat we een appartement gevonden hebben voor de komende twee jaar Daarna kunnen we hoogst waarschijnlijk wel wat kopen. Aan God alle eer! Geweldig! Dank je voor het delen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 23 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2019 8 minuten geleden zei Willempie: Geweldig! Dank je voor het delen. Graag gedaan ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sjako 699 Geplaatst 24 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2019 16 uur geleden zei Gaitema: Tot slot wilde ik even zeggen, dat we een appartement gevonden hebben voor de komende twee jaar Daarna kunnen we hoogst waarschijnlijk wel wat kopen. Aan God alle eer! Super blij voor je! Gefeliciteerd. Gaitema reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 24 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2019 Dank je ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 @Gaitema Een prachtig bericht! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 25 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 Op 23-1-2019 om 18:27 zei Gaitema: Tot slot wilde ik even zeggen, dat we een appartement gevonden hebben voor de komende twee jaar Daarna kunnen we hoogst waarschijnlijk wel wat kopen. Aan God alle eer! Gefeliciteerd. Ik gun je het allerbeste. Maar hoe reëel zijn als die toekomstdromen van je? Op 5-1-2019 om 07:11 zei Gaitema: Mijn vrouw wil nu heel graag uit medelijden met mij een elektrische fiets voor me kopen. Dat kan pas na dat we de borg hebben betaald en de andere terug hebben. Echter denk ik, dat we voor die fiets ons toch weer verder in het rood moeten steken. Al kan zo'n fiets al voor 600 euro gekocht worden. Het is voor ons erg veel geld. Je hebt het ook gehad over geld lenen voor een borg, en nu ga je over 2 jaar een huis kopen? P.S. een elektrische fiets van EURO 600, niet doen. Elektrische fietsen onder de EURO 1.500 zijn bijna in principe een miskoop. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 25 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2019 (bewerkt) 54 minuten geleden zei Mullog: Gefeliciteerd. Ik gun je het allerbeste. Dank je! 54 minuten geleden zei Mullog: Maar hoe reëel zijn als die toekomstdromen van je? Je hebt het ook gehad over geld lenen voor een borg, en nu ga je over 2 jaar een huis kopen? P.S. een elektrische fiets van EURO 600, niet doen. Elektrische fietsen onder de EURO 1.500 zijn bijna in principe een miskoop. Die elektrische fiets komt er ook niet. De rest zien we dan wel weer. Zoals de Heer het wil. Anders huren we wel weer wat anders. 1 uur geleden zei Lobke: @Gaitema Een prachtig bericht! Dank je! 25 januari 2019 bewerkt door Gaitema Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten