Harmen 0 Geplaatst 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2005 Slechtvalk Antestor Crimson Moonlight Moonspell Vaakevandring Borknagar Vintersorg etc Link naar bericht Deel via andere websites
Siadhan 0 Geplaatst 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2005 hmm kan niet kiezen metallica blind guardian iced earth my dying bride nightwish flogging molly grave digger sonata arctica autumn blutengel demons&wizards dropkick murphey's nog veel meer eigenlijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Thagar 0 Geplaatst 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2005 Quote: Op vrijdag 07 januari 2005 20:09:58 schreef Gorthaur het volgende: [...] De muziek die nu-metal nu heet bestond al voor de term. Bepaalde Nu-metal werd ook wel eens mall-core genoemd. Nu-metal is nu breder, want het zijn meerdere genres is een cocktail... Je stopt wat rap, gitaren, een dj, een vocal (liefst 90% clean 5% scream) in een mix. Je gaat flink mixen en er komt een harde rock uit met een tintje "core". Vervolgens denkt Nederland dat "harde" rock dus het zelfde als metal is. Dus noemen ze het nieuwe metal, in VS jargon nu-metal. Hehe, woohoo, nu-metal oorlogvoering mijn favo's: Pink Floyd Sad Iron Ostrogoth Manilla Road Killer Destruction Sodom Exodus (hehe, toepasselijk op een Christelijk forum ) Judas Priest etc. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2005 Tja, oorlogsvoering... Wie is de tegenpartij hier? Het moge duidelijk zijn dat ik niet echt positief ben over die euh... muziek... Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2005 pff ii begin flogging molly te ontdekken Link naar bericht Deel via andere websites
Thagar 0 Geplaatst 24 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2005 Quote: Op zondag 23 januari 2005 22:50:29 schreef Gorthaur het volgende: Tja, oorlogsvoering... Wie is de tegenpartij hier? Het moge duidelijk zijn dat ik niet echt positief ben over die euh... muziek... Geen idee, maar op random "metal"-fora kan het leuk zijn Welke muziek? Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 25 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2005 Metallica is toch mijn favo band. Dat was de eerste echte metal band waar in mee in contact kwam. Sinds dien is alles anders geworden. Vooral hun eerste 4 cd;s zijn super!!!! Slayer mag er zeker ook zijn en megadeth en nile ook!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Silencer 0 Geplaatst 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2005 Queens of the Stone Age is helemaal geweldig, net als Soulwax en Type-O-Negative. Van de commerciële bands ga ik voor de muziek van Rammstein en Matallica. Als je van heavy rock houdt, raad ik je aan om de CD 'Songs for the deaf' van Queens of the Stone Age eens te beluisteren. Link naar bericht Deel via andere websites
tijgertje 0 Geplaatst 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2005 Sinds kort lijkt Switchfood me wel wat. Goeie inhoud en ook niet onbelangerijk: leuke jongens . Verder: Dire Straits U2 Third Day Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2005 David Crowder Band, wedden dat deze over een paar jaar bekend zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2005 Heb iets nieuws ontdekt. De industrial fans onder ons zullen Stabbing Westward ongetwijfeld kennen. Die band is echter uit elkaar gegaan, opgeheven enz. Maarrrrr de frontman van SW heeft toen een nieuwe band opgezet, genaamd The Dreaming. Nu zochten ze nog een bassist en die hebben ze gevonden! Oud Coal Chamber bassiste Nadja Peulen heeft zich bij The Dreaming aangesloten. Ware het niet dat zanger chris zo stom was om frontaal tegen een andere snowboarder aan te knallen tijdens zn vakantie dan hadden we der al in actie kunnen zien. Maar het hele hele hele leuke is dat nadja peulen een tijd in nederland heeft gewoond! En dat was dan mijn stukje over The Dreaming. Stabbing westward is echt een ongelofelijk goede band naar mijn mening. Hoop dat The Dreaming goed werk blijft leveren! Link naar bericht Deel via andere websites
Immad 0 Geplaatst 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2005 Assemblage 23 Zeromancer (jaja, kun je lekker sarcastisch van worden als je het serieus oppakt) Slechtvalk Vaakevandring Antestor Deuteronomium Underoath Echoing Green Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2005 A23 en Zeromancer zijn wel goed vind ik (1-8-00-SUICIDE) Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2005 tja, wat is de beste band ter wereld? Moeilijk te zeggen. Goeie bands zijn iig: Tool Radiohead U2 Sonic Youth (!!!!) Metallica Megadeth Iron Maiden Link naar bericht Deel via andere websites
Immad 0 Geplaatst 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2005 Quote: Op woensdag 02 februari 2005 23:17:54 schreef Huskarl het volgende: A23 en Zeromancer zijn wel goed vind ik (1-8-00-SUICIDE) 1 800 SUICIDE is vooral een inkoppertje, vooral eurotrash, neogeisha & cupola vind ik mooie nummers. Zijn er btw nog andere Assemblage liefhebbers? Lullaby, Ground, Consequence, Skin, Human, Horizon, Complacent => Ongeveer mijn favo nummers van Assemblage. PS: Kent iemand Funker Vogt hier? Link naar bericht Deel via andere websites
Bel 0 Geplaatst 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2005 FLEETWOOD MAC uiteraard Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2005 disapoint, awake, never forgive en bi-polar zijn wel mijn favo A23 nummers. Funker Vogt zegt me weinig. Link naar bericht Deel via andere websites
remco_ 0 Geplaatst 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2005 Zijn voor mij vrij veel bands, echt een favorite heb ik niet direct. Even een paar namen: -Metallica -Iron maiden -Dropkick murphy's -Flogging molly -Anouk -Stabbing westward (Huskarl, geweldig dat ik net die post van je lees klinkt super) -Disturbed -In flames En er zijn nog wel tig andere bands waar ik erg veel naar luister . Maar zoals hierboven al wel opvalt, mijn smaak gaat toch het meeste uit naar metal/rock/folk/industrial. -Remco Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2005 anouk is inderdaad geweldig, en ik was haar helemaal vergeten te noemen ik heb alle cd's en draai ze ook regelmatig Link naar bericht Deel via andere websites
Dreamer 0 Geplaatst 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2005 Pff.. vind zoveel bands gaaf!! Maar mn favo christelijke band is Bleach Link naar bericht Deel via andere websites
bigDfanofP.O.D. 0 Geplaatst 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2005 P.O.D. en Blindside! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2005 [offtopic]Heeey David!!![/offtopic] Link naar bericht Deel via andere websites
bigDfanofP.O.D. 0 Geplaatst 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2005 [offtopic]Heeey Joëlle!!![/offtopic] Link naar bericht Deel via andere websites
Bernardus 0 Geplaatst 4 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2005 Sonic Youth Dead Kennedys Ramones Joy Division Sex Pistols Mozart Beethoven de oude David Bowie Rolling Stones Metallica ach, en tegenwoordig wekt alles uit de jaren 80 jeugd-sentiment op Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 februari 2005 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2005 Horns to all black metal bands!!! ma als ik dan toch moet kiezen, geef mij dan maar cradle of filth Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten