Spring naar bijdragen

wat is je favo band??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 922
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

yeah, toch nog smaak puh2.gif tak eme down to ta paradise city where the grass is green en the girls are pretty, o won't you please, oh won't ya please take me... home!

Ah vreselijk heerlijke tijd was dat big-smile.gif Heb heel de gnr collectie thuis liggen. Verschrikkelijk vette band.

Jammer dat et zo is afgelopen met ze :/ Al denk ik zelf dat Madagascar ook van ongekende kwaliteit is. Ben alleen bang dat et niet uit komt... boosrood.gif

Maar gerartje, waarom is GNR niet "anti-christelijk" met "right next door to hell" "one in a million" "the garden" en misschien "estranged" ook wel? "sympathy for the devil" is helemaal zo'n nummer...

Ik interpreteer ze anders. Maar als je de Sex Pistols foutief vind kun je dit moeilijk rechtbreien... Of denk ik weer eens krom...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit het rijtje wat eru iluvatar ons gaf, is gnr zeker goed, geweldige gitaren en tsjah het is niet alsof ik zoon grote fan van ze ben dat ik alle nummers heb ik heb patiance, paradise city, welcome to the jungle en november rain.

zovaak luister ik het niet.

Dit is uit een ander topic.

ik ben ookw el vak bang om bezeten te worden

als ik the devils dance floor van flogging mollly ofzo opzet(wat ik van mu comp heb afgefl;ikkerd, terwijle rnogw el een flogging molly nummer oip staat)

ik ken dat gevoel bij de sex pistols wel, maar niet bij gnr mss raar maarja.

Als ik sex pistols luisterde vond ik dat vroeger heel leuk, lekker me kamer beetje verbouwen ook, maar nu voelt het gewoon alsof de hele wereld zwart wordt

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb geen favo band. Heb niet eens een favoriete muziekstroming.

Er is zoveel mooie muziek dat ik me ook niet ga vastbinden aan 1 stroming.

- Trance (Tiesto, Armand van Helden, Paul_Van_Dyk, Cygnus X etc)

- Jazz (St Germain, de cd Paris Lounge 2 een absolute aanrader)

- Jaren '80 (Micheal Jackson, Toto, The Police)

- Sommige Top 40 (Robby Williams, U2, REM etc)

- Sommige Rock (Everlast, Linkin Park, Papa Rouch)

- Techno (Moby, Royksopp, Underworld, Fatboyslim etc)

en soms Enya, Clanned, Enigma etc

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

The Rasmus, mijn nummer 1

ben naar 17 concerten van ze geweest, heb regelmatig met Lauri *zanger* en Aki *drummer* een biertje gedronken en heb specials van ze, die weinig te vinden zijn

verder ben ik absoluut fan van Nightwish, The 69 Eyes, Rammstein, Schandmaul, Tiktak en Apulanta

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:04:53 schreef Suomi het volgende:

The Rasmus, mijn nummer 1

ben naar 17 concerten van ze geweest, heb regelmatig met Lauri *zanger* en Aki *drummer* een biertje gedronken en heb specials van ze, die weinig te vinden zijn

verder ben ik absoluut fan van Nightwish, The 69 Eyes, Rammstein, Schandmaul, Tiktak en Apulanta

wat vind jij van bands als Sonata Arctica en After Forever?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 18 mei 2005 23:36:01 schreef metalrick het volgende:

[...]

wat vind jij van bands als Sonata Arctica en After Forever?

ik ben bij allebei geweest

sonata arctica heb ik bij Ankkarock in Vaanta gezien, ze zijn live als op cd zeer goed

en after forever heb ik op huntepop gezien... Floor*zangeres* had alleen een lipleesbroek aanengel.gif niet dat ik daar moeite mee heb, maar ook zij zijn erg goed smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Jars of Clay, Third Day, Chris Rice, DC Talk (ik weet het, die zijn uit elkaar:S), Elly & Rikkertbig-smile.gif

Eigenlijk nog veel meer maar dat weet ik nu zo snel ff niet

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid