bjoetie_girl 0 Geplaatst 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst 22 november 2004 Avril Lavigne hilary duff normal generation? evanescene Link naar bericht Deel via andere websites
Irene 0 Geplaatst 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst 22 november 2004 Him, zeker weten, ik vind het echt een geweldige band. Verder vind ik Nightwish goed en Within Temptation enzo. En Saybia is ook best mooi Link naar bericht Deel via andere websites
-Jan- 0 Geplaatst 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst 24 november 2004 U2 Pinkfloyd mark knofler Dire straits phil collins Link naar bericht Deel via andere websites
reveal 0 Geplaatst 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst 24 november 2004 Quote: Op vrijdag 29 oktober 2004 15:34:04 schreef Eric het volgende: Radiohead!!! helemaal geweldig verder vind ik eigenlijk vrijwel alle muziek soorten goed.. ik heb niet 1 band waar ik helemaal wezenloos van ben.. Mmmm acda en de munnik zijn toch wel mijn favo's als het om nederlandse muziek gaat Acda en de Munnik is waarschijnlijk de enigste Nederlandstalige band die echt goed vind. Ik ben ook lang fan geweest van Nirvana. Erg jammer dat Kurt Cobain zelfmoord pleegde. (en erg dat hij een vrouw en kind achterliet, zoiets moet je je gezin niet aandoen) Zoveel talent had die man. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst 27 november 2004 Rammstein! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst 27 november 2004 ik heb gewoon favo bandS Tourniquet Theocracy Mortification Demon Hunter Seventh Avenue Dream Theater Immortal Souls Narnia Saviour Machine en er zijn vast nog wel wat bands die ik ben vergeten Link naar bericht Deel via andere websites
Bel 0 Geplaatst 28 november 2004 Rapport Share Geplaatst 28 november 2004 Fleetwood Mac natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
astronomylover 0 Geplaatst 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst 26 december 2004 ik heb nooit echt een bepaalde favo band gehad, maar EVANESCENCE en LINKIN PARK komen in de buurt de beste band van ons eigen land is INTWINE Link naar bericht Deel via andere websites
Stefan 0 Geplaatst 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst 27 december 2004 ehh mijn favo Christelijke bands: Blindside Skillet 38th parallel Thousand Foot Krutch Tourniquet Kuttless mijn favo seculiere bands: Linkin park Queen Link naar bericht Deel via andere websites
Jowzer 0 Geplaatst 5 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2005 Linkin Park Blindside Pillar!! Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 5 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2005 lacuna coil!! (gothic achtig) faun (middeleeuws) omnia (uhm..zij noemen het neoceltic pagan folk, ik noem het toffe muziek) helium vola (middeleeuwse zang met moderne elektronische bliebjes) anouk secret garden. tori amos sommige nummers van rammstein, andere juist helemaal niet Link naar bericht Deel via andere websites
DiscipleOfGod 0 Geplaatst 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2005 Disciple (schreeuwmetal achtig) Thousand Foot Krutch (wat rustige metal achtige muziek) Payable On Death ( afwisselende muziek van ruig nar rustige metal/hardrock) Maar Disciple blijft het best!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2005 Disciple is Nu-metal.. met wat meer geschreeuw jah.. wel leuke band.. maar Nu-metal is niet zo mijn ding.. maarja.. Pod is ook Nu-metal achtig.,. maarja. ik snap niet wie de naam Nu0metal heeft bedacht.. want eigenlijk is het gewoon geen metal.. Link naar bericht Deel via andere websites
essie 0 Geplaatst 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2005 Quote: Op vrijdag 29 oktober 2004 13:38:04 schreef juut het volgende: hey luitjes smaken verschillen...dat is een feit maare wat is nou jouw favoriete band?? Nine Inch Nails Link naar bericht Deel via andere websites
essie 0 Geplaatst 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2005 Quote: Op vrijdag 29 oktober 2004 13:38:04 schreef juut het volgende: hey luitjes smaken verschillen...dat is een feit maare wat is nou jouw favoriete band?? Nine Inch Nails Link naar bericht Deel via andere websites
essie 0 Geplaatst 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2005 Quote: Op vrijdag 19 november 2004 19:15:50 schreef Thuisloze Dakmus het volgende: Serieus eng gewoon hoeveel goedemuziek-liefhebbers hier al hebben gepost! Mijn eigen playlist wordt voornamelijk gedomineerd door: Guns 'n Roses Metallica (In het speciaal de 'Live Shit' nummers, fantastisch) Moby Pink Floyd Queen Dire Straits U2 Prodigy Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2005 Quote: Op vrijdag 07 januari 2005 19:57:45 schreef Ol Moth het volgende: Disciple is Nu-metal.. met wat meer geschreeuw jah.. wel leuke band.. maar Nu-metal is niet zo mijn ding.. maarja.. Pod is ook Nu-metal achtig.,. maarja. ik snap niet wie de naam Nu-metal heeft bedacht.. want eigenlijk is het gewoon geen metal.. De muziek die nu-metal nu heet bestond al voor de term. Bepaalde Nu-metal werd ook wel eens mall-core genoemd. Nu-metal is nu breder, want het zijn meerdere genres is een cocktail... Je stopt wat rap, gitaren, een dj, een vocal (liefst 90% clean 5% scream) in een mix. Je gaat flink mixen en er komt een harde rock uit met een tintje "core". Vervolgens denkt Nederland dat "harde" rock dus het zelfde als metal is. Dus noemen ze het nieuwe metal, in VS jargon nu-metal. Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2005 Quote: Op vrijdag 19 november 2004 19:15:50 schreef Thuisloze Dakmus het volgende: Serieus eng gewoon hoeveel goedemuziek-liefhebbers hier al hebben gepost! Mijn eigen playlist wordt voornamelijk gedomineerd door: Guns 'n Roses Metallica (In het speciaal de 'Live Shit' nummers, fantastisch) Moby Pink Floyd Queen Dire Straits U2 Prodigy Behoorlijk mee eens! Guns 'n' Roses. Superband en van het gekrijs van Axl hebik nog nooit genoeg gekregen! Metallica is altijd een band geweest waar ik soms naar lusiterde. Verder in jouw rijtje is Moby ook best te pruimen. Pink Floyd!!! Regelrechte verslavingen zijn de nummer voor mij! Voor natuurlijk The Wall was geliefd in de jaartjes dat ik (gedwongen) in de schoolbanken zat opgesloten. Nu nog steeds mooie muziek. Ook al zit ik nog steeds maa rnu vrijwillig op school. Queen is weer een band die ik zooo mooi vind soms en soms afgrijselijk lelijk. Het mooiste optreden vind ik die met axl rose ter nagedachtenis van Mercury. Dire Straits zegt mij weer veel minder. U2 is suprdesupermooi. Lekkere meezingers. Prodigy mag ik ook wel. Zelf heb ik een regelrechte Nine Inch Nails verslaving. Zeker live zijn ze zeer goed te beluisteren. Een enkele keer Trent's geestverwant Marilyn Manson ook wel. Verder luister ik wel naar bands als Beseech, Sentenced en Sonata Arctica. Ophet moment draait Enya bij mij. Verder evanescence, qithin temptation en nightwish. Maar ookindustrial nummers van BlutEngel en Assemblage 23 komen ruimschoots aan bod hier. Verder HIM, Nirvana en heeel eel heel veel meer. Beste band ooit? Nine Inch Nails denk ik, in felle concurentie met GNR. Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2005 oja, evanescence. de lyrics van "bring me to life" moeten de christenen op dit forum aanspreken how can you see into my eyes like open doors leading you down into my core where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold until you find it there and lead it back home (Wake me up) Wake me up inside (I can’t wake up) Wake me up inside (Save me) call my name and save me from the dark (Wake me up) bid my blood to run (I can’t wake up) before I come undone (Save me) save me from the nothing I’ve become now that I know what I’m without you can't just leave me breathe into me and make me real bring me to life (Wake me up) Wake me up inside (I can’t wake up) Wake me up inside (Save me) call my name and save me from the dark (Wake me up) bid my blood to run (I can’t wake up) before I come undone (Save me) save me from the nothing I’ve become Bring me to life (I've been living a lie, there's nothing inside) Bring me to life frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead all this time I can't believe I couldn't see kept in the dark but you were there in front of me I’ve been sleeping a thousand years it seems got to open my eyes to everything without a thought without a voice without a soul don't let me die here there must be something more bring me to life (Wake me up) Wake me up inside (I can’t wake up) Wake me up inside (Save me) call my name and save me from the dark (Wake me up) bid my blood to run (I can’t wake up) before I come undone (Save me) save me from the nothing I’ve become (Bring me to life) I’ve been living a lie, there’s nothing inside (Bring me to life) Link naar bericht Deel via andere websites
DeMaarten 0 Geplaatst 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2005 Quote: HIM Juist, dat vind ik ook mooi, alleen de teksten zijn vaak zo naargeestig.. Link naar bericht Deel via andere websites
-=trinity=- 0 Geplaatst 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2005 Pillar, skillet, project 86, slechtvalk, morphia, demon hunter, petra, Zion, enz, enz, enz, Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2005 Quote: Op zondag 09 januari 2005 14:27:52 schreef DeMaarten het volgende: [...] Juist, dat vind ik ook mooi, alleen de teksten zijn vaak zo naargeestig.. Naargeestig? toch juist allemaal mooie liefdesliedjes over de duivel? Link naar bericht Deel via andere websites
DeMaarten 0 Geplaatst 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2005 -The Moody Blues -Pink Floyd -Bee Gees -DC Talk -Michael W. Smith -Neil Young -Rammstein -Mozart -Chopin -Righteous Brothers -Dog Ashdown -Nits -Linkin Park -Modern Talking -(Simon &) Garfunkel -Jimi Hendrix -Enya -Boney M -The Doors -Keane -Frankie goes to Hollywood Link naar bericht Deel via andere websites
DeMaarten 0 Geplaatst 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2005 Oei, ik vergeet nog een heel belangrijke: -Barber Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2005 Quote: Op zondag 09 januari 2005 14:24:50 schreef LaRosa het volgende: oja, evanescence. de lyrics van "bring me to life" moeten de christenen op dit forum aanspreken De lyrics van die andere cover die ze doen dan ook Evanescence cover: Zero (Smashing Pumpkins) My reflection, dirty mirror There's no connection to myself I'm your lover, I'm your zero I'm in the face of your dreams of glass So save your prayers For when we're really gonna need'em Throw out your cares and fly Wanna go for a ride? She's the one for me She's all I really need Cause she's the one for me Emptiness is loneliness, and loneliness is cleanliness And cleanliness is godliness, and god is empty just like me Intoxicated with the madness I'm in love with my sadness Bullshit fakers, enchanted kingdoms The fasion victims chew their charcoal teeth I never let on that I was on a sinking ship I never let on that I was down You blame yourself for what you can't ignore You blame yourself for wanting more She's the one for me She's all I really need She's the one for me She's my one and only bron: http://www.evanescence.nl/index.php?mod=content&pid=23&pag=2 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten