Thorgrem 430 Geplaatst 31 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2018 Nav de Mohamed kleurplaatwedstrijd van Wilders en de gebruikelijke reacties uit de teletijdmachine hier een satire topic. Aangezien zelfspot (of spot van de eigen groep) een teken van ontwikkeling is bij deze de aftrap; Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 31 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2018 (bewerkt) Het lukt me niet! En ons kitten loopt steeds over de toetsen. Dan maar via youtube. 31 augustus 2018 bewerkt door Lobke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 31 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2018 En het vervolg daarop Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 15 september 2018 Rapport Share Geplaatst 15 september 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 Zonder plaatje. George W Bush, Barack Obama en Trump gaan dood en komen voor de troon. De Heer vraagt aan Bush waar hij in gelooft. "Vrij handel, één natie". "Oke,, ga aan mijn rechterzijde zitten". De Heer vraagt aan Obama waar hij in gelooft. "Democratie, hulp aan de zwakkeren". Oke, neem plaats ter linkerzijde. De Heer vraagt aan Trump waar hij in gelooft. "Ik geloof dat U op mijn stoel zit". Lobke reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 Ladyshave Een dame komt per vliegtuig terug van vakantie in Zwitserland. Ze zit naast een priester. Tijdens de vlucht geraken ze aan de praat en zo komt het dat ze de Pastoor om een speciale dienst vraagt. "Eerwaarde, ik heb in Zwitserland een gloednieuw en hypermodern epileerapparaat gekocht, het was niet goedkoop en ik zit dus over de wettelijke limiet. Ik zal er invoerrechten op moeten betalen. Kunt u mijn ladyshave niet verbergen in uw toog?" "Natuurlijk, " antwoordt de Pastoor, "maar ik moet u waarschuwen: ik kan niet liegen!" "Maar de douane zal u als priester niet verdenken en u doorlaten." zegt de dame, en ze geeft hem de ladyshave. Aangekomen op Schiphol komen ze langs de douanepost en de douanier vraagt aan de priester: "Niets aan te geven?" "Wel, " zegt de priester die niet kan liegen, "van mijn hoofd tot aan de gordel, heb ik niets aan te geven." De douanier vindt dit antwoord een beetje vreemd en vraagt door: "En onder de gordel?" "Wel, " zegt de priester, "daar bevindt zich een fantastisch apparaat bestemd voor vrouwen, dat nog nooit is gebruikt!" De douanier barst in lachen uit en roept: "Het is goed, eerwaarde! Volgende!!!" Catootje Tromp en Thinkfree reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2018 Kapelaan met een drankprobleempje wordt aangehouden door de politie. "Heeft U gedronken?" "Nee hoor." "Wat zit er in die fles?" "Water." Agent vraagt of hij even mag ruiken en merkt op dat hij wijn ruikt. Kapelaan: "Nee hè. Heeft Hij het weer gedaan!" Catootje Tromp en Lobke reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos 26 Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst 6 december 2018 Komt de Paus in Jeruzalem voor een werkbezoek, na een drukke dag gaat hij met zijn gezelschap dineren in een voortreffelijk restaurant, plots komt een meisje met een vergeeld stukje papier aanlopen naar de Paus met de woorden: dit is nog een openstaande rekening van het laatste avondmaal. Levi en Lobke reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 13 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 (bewerkt) Nu veel gemoederen overhit raken de hoogste tijd voor een mop. De dominee gaat op huisbezoek in een flat 10 hoog, nu wil het geval dat de man een beetje moeite heeft met hoogte, hij loopt over de balustrade en een rukwind doet de vermoeide man vallen, tot zijn geluk valt hij midden in een heel zware trampoline en stuitert omhoog. Een zekere familie 5 hoog die de man kent zit aan tafel even naar buiten te kijken, ineens zegt de man des huizes, hy, de dominee komt voorbij. Enige seconden later herhaalt hij het, de dominee komt weer voorbij, hij herhaalt het nog enkele keren, dan valt er een lange stilte, de man kijkt naar buiten en zegt tegen zijn vrouw, de domineren is naar beneden naast de trampoline gevallen, maar maak je niet ongerust, hij viel in goede aarde. 13 januari 2019 bewerkt door antoon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 13 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2019 Twee Belgen zitten in de auto en staan voor het stoplicht. Op een gegeven moment zegt de bijrijder: het is groen. Waarop de bestuurder zegt: een kikker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 (bewerkt) De wekelijkse mop dan. Er zijn kloosterordes geweest in de vorige eeuw die zichzelf strenge restricties aanlegden zoals zeer vroeg uit bed lange werkdagen en uren bidden. Zo is er ook een orde geweest die de leden verbood te praten, eens in het jaar mocht men iets zeggen. Het voorval vond paats tijdens de avondmaaltijd, iedereen mocht iets zeggen en dan een jaar mondje dicht. Broeder Johannes was aan de beurt en sprak de woorden uit "de soep is te flauw" ieder een sprak daarna een paar woorden uit maar niet over de maaltijd, er ging een jaar voorbij, Broeder Johannes was weer aan het woord en het was nu" de soep is te zout" afijn de volgende broeder was aan de beurt en wat sprak hij "dat gezeik over de soep word ik spuugzat". 14 januari 2019 bewerkt door antoon Catootje Tromp reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 14 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2019 1 uur geleden zei antoon: De wekelijkse mop dan. He, je had er gisteren ook al eentje ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 13 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2019 Niet iedereen weet dit maar oorspronkelijk waren er 15 geboden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 15 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 (bewerkt) Gezien de verhoudingen nu op dit forum lijkt het mij weer de allerhoogste tijd voor een mop, geen sterke maar de tijddringt en ik kan niet zo snel iets anders bedenken Een evolutionist en een creationisten gingen een dagje uit, waarom zullen we niet wat eten zei de evolutionist, aangekomen in een plaatsje vroegen ze een inwoner naar een geschikte gelegenheid, o daar ergens bij de straatweg was het antwoord, zij gingen op pad, en daar stond een bord "Weg restaurant" is dat even schrikken zei de evo het restaurant is er niet meer. laten we aan water recreatie doen zei de creationist we zitten dicht bij een kanaal, komen zij aan staat er "Waterweg" het zit ons wel tegen zei de evolutionist laten we naar Leiden gaan naar Lucy tentoonstelling, daar aangekomen, u raad het al ook Lucy was niet meer aanwezig , weg en afgeserveerd. Laten we zelf ook maar weggaan zei de creationist 21 februari 2019 bewerkt door antoon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Catootje Tromp 13 Geplaatst 21 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2019 Komt een Jehova's getuige aan de deur bij een Nederlander. Zegt de Jehova's getuige: "Wij brengen u hier vandaag het licht!", waarop de Nederlander zegt: "Prima, als jullie goedkoper zijn dan NUON sluit ik me bij jullie aan". Dat beloof ik en Thinkfree reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 5 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 21 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 22 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
antoon 298 Geplaatst 2 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2019 (bewerkt) Even goede mop is nu wel nodig met al die zware onderwerpen. Premier Rutten gaat op werkbezoek in Vlaanderen, in het parliament gekomen doet hij enkele ontboezemingen. WIj hebben in Nederland veel overlast van samenscholingen en demonstaties, weten Julie een oplossing, Alez mender Rutten antwoord het hoofd van de politie, gewoon done wat in jullie land werkt , de polities laten rammelen met collectebussen, en Alez iedereen is vertrokken 2 mei 2019 bewerkt door antoon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 3 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2019 Lobke, Willempie en Thorgrem reageerden hierop 3 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 Bastiaan73 en Thorgrem reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 9 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2019 13 uur geleden zei Levi: ?? Thorgrem reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Bastiaan73 705 Geplaatst 1 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2019 Thorgrem en Lobke reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten