Fundamenteel 1.017 Geplaatst 23 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2019 Zojuist zei Dat beloof ik: Dat is geen link naar een onderzoek, maar naar een pagina met >100 links. Overigens is de link in de post naar Kelderworm wel beter. Je zei wel degelijk stralingsvrij opvoeden: Nu niet terug krabbelen omdat ik heel simpel liet zien dat stralingsvrij niet mogelijk is. Ik heb die link naar kelderworm wellicht van die site bij science gehaald. Maar heb wat afgesurfd afgelopen uur. Stralingsvrij is idd een utopie. Maar als de huidige telefoon ons al schaadt? Waarom dan 5G pushen die ons nog meer blootstelt? Dokters bevelen aan op luidspreker te bellen of met een bedraad oortelefoontje. Roken komt met een waarschuwingslabel, dit niet maar is bewezen kankerverwekkend. Ook dringt de straling dieper door bij kinderen dan volwassenen. Wat zijn wij überhaupt met 5G? Het is enkel goed voor controle maniakken die van alles meer en sneller willen. Dat doet ons offspring en de aarde geen goed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 6 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2020 Op 17-4-2018 om 12:08 zei Mullog: Duiveluitdrijving in de 21e eeuw Is dit nog van deze tijd? (bron) Ja Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 6 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2020 Er is hier geen ondertiteling, maar alles spreekt voor zich. Vanaf 8:12 stopt de man zijn vreemde gemompel en begint te bidden, de priester stopt dan met exorcisme. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Modestus 137 Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 (bewerkt) De Heilige Geest van Jezus drijft de demonen uit door pastoor Ed Citronelli en evangelist John Ramirez Meer 8 september 2022 bewerkt door Modestus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten