Flawless victory 605 Geplaatst 23 september 2024 Rapport Share Geplaatst 23 september 2024 (bewerkt) 1 uur geleden zei Monachos: Wat een dom en hysterisch en ijdel mokkel. Met haar clowneske streepjes om haar ogen en haar waanzinnige gegiechel. 23 september 2024 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 511 Geplaatst 23 september 2024 Rapport Share Geplaatst 23 september 2024 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Flawless victory: Wat een dom en hysterisch mokkel. Met haar clowneske streepjes om haar ogen. Bedankt voor deze illustratie in hoe jij daadwerkelijk in elkaar zit. Als ze een ex-Jehova's getuige was geweest had je haar verdedigd en geprezen voor haar keuze om haar sekte te verlaten maar nu gaat het om een voormalige mormoon en veroordeel je haar op grond van haar make-up. Wat een inconsequente sukkel ben je dan. 23 september 2024 bewerkt door Monachos Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 23 september 2024 Rapport Share Geplaatst 23 september 2024 (bewerkt) 4 uur geleden zei Monachos: Bedankt voor deze illustratie in hoe jij daadwerkelijk in elkaar zit. Als ze een ex-Jehova's getuige was geweest had je haar verdedigd en geprezen voor haar keuze om haar sekte te verlaten maar nu gaat het om een voormalige mormoon en veroordeel je haar op grond van haar make-up. Wat een inconsequente sukkel ben je dan. Het gaat helemaal niet erom dat ze haar sekte heeft verlaten. Het gaat om haar hysterische gegiechel om een kerel die met zijn ene hersencel het Bijbelse geloof spot. Ze heeft totaal geen onderscheidingsvermogen maar is gewoon een domme atheïst geworden. Dat jij dit grappig vind is tekenend voor de fase waarin jij klaarblijkelijk al een tijdje verkeert. Maar in plaats van je ertegen te verzetten laat je jezelf afglijden. Vandaar ook het enorme gevloek en ordinaire gescheld wat je de laatste tijd zoveel doet. Jammer! Samen met je geloof ben je ook je beschaving door de goot aan het spoelen. Waarom toch? 23 september 2024 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Monachos 511 Geplaatst 11 oktober 2024 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2024 Paulus888 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 23 december 2024 Rapport Share Geplaatst 23 december 2024 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 7 januari Rapport Share Geplaatst 7 januari Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Op 7-1-2025 om 20:47 zei Figulus: jij bent echt enkel met knokken bezig... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden 7 minuten geleden zei Paulus888: jij bent echt enkel met knokken bezig... Niet altijd maar wel regelmatig. Het zal de aard van het beestje zijn, en heb waarschijnlijk niet voor niets de naam "Hermanus" gekregen. En in deze tijd van dreigende oorlog wordt dat enkel maar versterkt. Ik heb daar plezier in, zoals een soldaat dat zou moeten hebben. Wat heb je aan een huilende soldaat tijdens een oorlog? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 29 minuten geleden zei Figulus: Niet altijd maar wel regelmatig. Het zal de aard van het beestje zijn, en heb waarschijnlijk niet voor niets de naam "Hermanus" gekregen. En in deze tijd van dreigende oorlog wordt dat enkel maar versterkt. Ik heb daar plezier in, zoals een soldaat dat zou moeten hebben. Wat heb je aan een huilende soldaat tijdens een oorlog? ik hoop dat je alla Uria als eerst naar het front mag.. Mag je daar de stoer pratende soldaat spelen. Kom je een Rus tegen ga je jankend naar huis. Want echte soldaten doen niet zo stoer, die zijn stoer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 3 minuten geleden zei Paulus888: ik hoop dat je alla Uria als eerst naar het front mag.. Mag je daar de stoer pratende soldaat spelen. Kom je een Rus tegen ga je jankend naar huis. Want echte soldaten doen niet zo stoer, die zijn stoer. Jij hanteert een hele aparte en eigenaardige definitie van een soldaat. Volgens mij is de voornaamste vereiste voor een soldaat dat hij raak weet te schieten. Hoe hij overkomt op anderen zou hem een worst moeten zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden 8 minuten geleden zei Figulus: Jij hanteert een hele aparte en eigenaardige definitie van een soldaat. Volgens mij is de voornaamste vereiste voor een soldaat dat hij raak weet te schieten. Hoe hij overkomt op anderen zou hem een worst moeten zijn. Dus jij denkt dat een soldaat een loner is die enkel raak hoeft te schieten... Nou, ik heb mijn portie humor in dit topic al wel weer gehad voor vandaag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 48 minuten geleden zei Paulus888: Dus jij denkt dat een soldaat een loner is die enkel raak hoeft te schieten... Ja, een soldaat kan een loner zijn, hoewel dit afhangt van de persoonlijkheid en voorkeuren van de individuele soldaat. Het militaire leven draait vaak om teamwork en samenwerking, maar sommige soldaten kunnen zich meer op hun gemak voelen in een meer afzonderlijke rol, bijvoorbeeld als ze in een positie werken waarbij ze zelfstandig moeten handelen of minder interactie met anderen hebben. Het betekent niet noodzakelijk dat ze slecht functioneren in hun rol; ze kunnen gewoon de voorkeur geven aan afzondering of minder sociale interactie. Er zijn verschillende militaire functies waarbij een soldaat meer op zichzelf kan werken of in een meer afzonderlijke rol kan opereren. Enkele voorbeelden zijn: Verkenner, sniper, inlichtenanalist, geneeskundige. Ik kan wel destilleren uit je schrijven dat je geen hol verstand van het leger hebt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 20 minuten geleden zei Figulus: Ja, een soldaat kan een loner zijn, hoewel dit afhangt van de persoonlijkheid en voorkeuren van de individuele soldaat. Het militaire leven draait vaak om teamwork en samenwerking, maar sommige soldaten kunnen zich meer op hun gemak voelen in een meer afzonderlijke rol, bijvoorbeeld als ze in een positie werken waarbij ze zelfstandig moeten handelen of minder interactie met anderen hebben. Het betekent niet noodzakelijk dat ze slecht functioneren in hun rol; ze kunnen gewoon de voorkeur geven aan afzondering of minder sociale interactie. Er zijn verschillende militaire functies waarbij een soldaat meer op zichzelf kan werken of in een meer afzonderlijke rol kan opereren. Enkele voorbeelden zijn: Verkenner, sniper, inlichtenanalist, geneeskundige. Ik kan wel destilleren uit je schrijven dat je geen hol verstand van het leger hebt. een geneeskundige die werkt zonder team? En zonder mensen die hij uberhaupt moet opereren of behandelen? Ik heb het over jou en over jouw karakter. En ik denk dat het leger niet zit te wachten op figuren zoals jij. De pc warriors. ik heb vier jaar gediend, dus houd op over "jij geen hol verstand hebt van het leger"... Mensen zoals jij, met down syndroom of wat je ook maar hebt waarom je zo dom reageert, hebben niks te zoeken in het leger. Behalve in het leger van Putin. Daar zoeken ze nog meat/kanonnenvoer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Figulus 134 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 2 minuten geleden zei Paulus888: ik heb vier jaar gediend Ah, dus jij was een soldaat in het leger, maar je was ook de lone wolf die het leger niet kon bijbenen? Met zo'n onbetwiste expert kan ik maar beter niet in discussie gaan. Tegen dergelijke expertise leg ik het af. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Paulus888 53 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 8 minuten geleden zei Figulus: Ah, dus jij was een soldaat in het leger, maar je was ook de lone wolf die het leger niet kon bijbenen? Met zo'n onbetwiste expert kan ik maar beter niet in discussie gaan. Tegen dergelijke expertise leg ik het af. Wat???? ik heb het steeds over jou, dat mensen met jouw karakter niet in het leger komen. Daar je het op mij schuift snap ik wel dat jij psychologen maar niks vind. Je snapt gewoon niks van wat mensen zeggen.. Misschien heb je inderdaad een bepaald syndroom van down. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten