Fundamenteel 1.017 Geplaatst 24 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2019 Het schone leven van Kaasje Ik heb alles als de rotte pest vermeden op de aarde en Mars geterraformed. Op de hardste instelling. Begonnen met 4 miljard, op Sol 120 pas broke even gekomen. Maar ik heb nu wel geen domes meer. Ze lopen onder de hemel van Mars nu. Straks bakken in 40 graden. Ik heb wel een watersproeierke en de blazer gereed staan. Boxershort zal mijn enige kledingstuk zijn vandaag. Dat het maar snel herfst is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 25 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2019 Op 24-7-2019 om 04:07 zei Fundamenteel: Dat het maar snel herfst is Doe mij maar altijd lente, een mooie niet te natte warme lente. Dit is geen weer voor deze Hollander en hij blijft dan ook het liefst binnen met de ventilator aan. Maar de hond wil altijd wandelen... Twaalf jaren oud inmiddels en nog immer actief. De meeste van zijn kameraadjes zijn inmiddels dood of hangen erbij als slappe was. Maar Spike niet, die staat 's ochtends gelijk te kwispelen en te springen en wil altijd wandelen. Maakt hem niks uit wat voor weer het is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2019 22 uur geleden zei Kaasjeskruid: Doe mij maar altijd lente, een mooie niet te natte warme lente. Dit is geen weer voor deze Hollander en hij blijft dan ook het liefst binnen met de ventilator aan. Maar de hond wil altijd wandelen... Twaalf jaren oud inmiddels en nog immer actief. De meeste van zijn kameraadjes zijn inmiddels dood of hangen erbij als slappe was. Maar Spike niet, die staat 's ochtends gelijk te kwispelen en te springen en wil altijd wandelen. Maakt hem niks uit wat voor weer het is. Ik durf wel eens door een magische bril kijken. Dan is de herfst HET seizoen. De natuur praat in haar slaap hehe. Mis soms ook een hond. Maar daarvoor heb ik geen ruimte. En ik weet niet of ik er altijd evenveel tijd voor zal hebben als nu. Maar als er nog eentje in huis komt ooit, dan wordt het een Amerikaanse Stafford. Van dat blauwe ras, blauw haar, wit borstkas en witte pootjes. Maar kan evengoed zijn dat een andere hond mij kiest. Mijn vorige hond had mij ook gekozen maar stierf aan kanker, enfin euthanasie. Ze houden je jong he Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Met dit weer mag men een koude douche nemen, maar de tuin sproeien mag weer niet. Als ik een tuin had ging ik al douchend tuinieren. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Dat hou ik met gemak vol om naar te kijken. Topvrouw! Hehehe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 26 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Dat hou ik met gemak vol om naar te kijken. Topvrouw! Hehehe. ADHD ft neurotypical? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 3 minuten geleden zei Fundamenteel: ADHD ft neurotypical? Geen idee, ik ken haar verder niet. Maar ik vindt het geweldig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2019 Zojuist zei Kaasjeskruid: Geen idee, ik ken haar verder niet. Maar ik vindt het geweldig. Ja eigenlijk wel. Ik heb hem ook uitgekeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 1 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2019 Ik dacht gisterenavond om 21:00 uur: ik ga maar weer eens lekker vissen, de wolken waren verdwenen en een heldere hemel verscheen. Heerlijk zonder tent of plu naar de waterkant, gewoon slapen in de slaapzak in de buitenlucht en es kijken of ze 's nachts ook willen bijten... Zeiknat weer terug om 06:00 uur, maar wel drie zeelten en een karper rijker. Waarvan dit de grootste zeelt was: 55 cm. Op jacht naar een 60+ zeelt dan maar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 (bewerkt) Ik denk: "wat heb ik nou aan me hengel hangen? Dat net is te klein." Fenomenale sport op een ultralicht spinhengeltje die tot in het handvat krom ging, eigenlijk bedoeld voor meneer zeelt. Maar ja, deze torpedo vond het aasje ook wel lekker en bezorgde mij een druk moment midden in de nacht. De zwaarste tot nu toe van dit jaar. Een dikke schubkarper. 4 augustus 2019 bewerkt door Kaasjeskruid Nicky O reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky O 117 Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 4 uur geleden zei Kaasjeskruid: De zwaarste tot nu toe van dit jaar. Een dikke schubkarper. Niet normaal meer!!? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 4 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Nicky O: Niet normaal meer!!? Jagen is mooi. Het probleem waar ik echter tegen aan loop is dat sommige vissen die ik vang kapotte bekken hebben of anderszins beschadigd zijn. Teveel prutsers aan de waterkant. Men weet niet meer wat drillen is en sleurt de vis gewoon aan veel te dikke en het liefst gevlochten lijn naar de kant, met alle negatieve gevolgen van dien. Met regelmaat vind ik afgeknipte stukken visdraad die men gewoon laat liggen, waar vervolgens vogeltjes en allerlei ander gedierte als egeltjes, muizen, eekhoorntjes etc zich helemaal dood in kunnen wikkelen/wurgen. Egoïstische zooi. Zo jammer dat ik weer twijfel of ik wel door blijf gaan met vissen. Aan de andere kant: ik ruim veel troep van een ander op en dat gebeurt dan ook niet meer. 4 augustus 2019 bewerkt door Kaasjeskruid Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 11 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2019 Het stormde en het idee had postgevat om eens te kijken of dat invloed heeft op het foerageergedrag van de vissen. Vannacht leek het wel goed uit te pakken en heb 9 van de 10 runs weten te verzilveren. Voorlopig niet vissen want me rug schreeuwt het uit. Die trekt dat niet meer zo best op de grond in een slaapzak. Desalniettemin weer een mooie karper met een dikke toeter weten te strikken op het ultralichte spinhengeltje dat eigenlijk bedoeld is om forelletjes mee te vangen. Toch ook weer eentje verspeeld, de haak schoot los. Waarschijnlijk te stevig gedrild en dat kan niet met een maatje 10 longshank. Nicky O reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ik heb eindelijk mijn baardtrimmer vervangen, het beest groeit naar de grond toe. Ik koop niet graag nieuwe spullen, daarom dat uitstel. Maar je kan een baardtrimmer moeilijk 2dehands kopen. We trimmen er meestal meer mee dan onze baard. ?. Ergens grenzen stellen. Morgen geleverd dus morgen maar eens mijn baard verzorgen. Die overigens grijs wordt. Kan je een baard kleuren? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 7 minuten geleden zei Fundamenteel: Kan je een baard kleuren? Vast wel, maar wat is er mis met een grijze baard? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 17 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Vast wel, maar wat is er mis met een grijze baard? Ik ben donker van haar. Dat past niet bij mijn haarkleur. Niet dat ik ijdel ben, maar grijs worden zint me niet. Kaal word ik ook al. God waarom... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 994 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 28 minuten geleden zei Fundamenteel: We trimmen er meestal meer mee dan onze baard. ?. Ergens grenzen stellen. Je knieën. Dat is de grens. Gebruik het ding alleen daar boven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 18 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2019 52 minuten geleden zei Dat beloof ik: Je knieën. Dat is de grens. Gebruik het ding alleen daar boven. Mijn grens is dan de balzak om het zo abrupt te stellen maar niet aan te raden daar te trimmen, gewoon het scheermesje nemen best. Anders alle gevolgen van doen, believe me.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Even mijn netwerkverbinding nagekeken. 5 ghz. I was never informed? Mag dat zomaar zonder de klant in te lichten? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 994 Geplaatst 28 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) Op 26-8-2019 om 09:02 zei Fundamenteel: Even mijn netwerkverbinding nagekeken. 5 ghz. I was never informed? Mag dat zomaar zonder de klant in te lichten? Dat is dan je Wifi neem ik aan. Op de Wifi router die hebt besteld en in je huis hebt geplaatst (of laten plaatsen) Zat daar een boekje bij met gebruiksaanwijzing , daar staat het toch in neem ik aan ? Wifi routers kunnen werken op 2,4 of 5 Ghz, of beiden (dat laatste heb ik) en dat is zelf in te stellen. Maar 5Ghz in Vlaanderen, ik zou daar mee uitkijken. Dat is nog veel meer dan 3,5 Ghz, waarop 5G internet werkt. U hersens verschrompelen voor ge het weet. 28 augustus 2019 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 28 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2019 1 uur geleden zei Dat beloof ik: Dat is dan je Wifi neem ik aan. Op de Wifi router die hebt besteld en in je huis hebt geplaatst (of laten plaatsen) Zat daar een boekje bij met gebruiksaanwijzing , daar staat het toch in neem ik aan ? Wifi routers kunnen werken op 2,4 of 5 Ghz, of beiden (dat laatste heb ik) en dat is zelf in te stellen. Maar 5Ghz in Vlaanderen, ik zou daar mee uitkijken. Dat is nog veel meer dan 3,5 Ghz, waarop 5G internet werkt. U hersens verschrompelen voor ge het weet. Ja want op de gsm blijft 4G staan, op de computerverbinding kwam er 5 ghz bij. Ik heb al gebeld maar ze moeten me terugbellen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 994 Geplaatst 28 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2019 @Fundamenteel, dan vrees ik dat je lang kunt wachten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Op 28-8-2019 om 18:12 zei Dat beloof ik: @Fundamenteel, dan vrees ik dat je lang kunt wachten. De gsm masten zijn nog 4G. Mijn modem is ongevraagd verhoogd naar 5 ghz. Daar komt een proces van. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 30 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2019 Ik moest inloggen op mijn modem en de wifi veranderen naar 2,4 ghz. Maar ik neem aan dat de meeste hun connectie niet constant nakijken. Ik maar uitkijken en me fixeren op die masten, terwijl stond het hier de hele tijd aan 5 ghz te stralen. Ongevraagd, ongemeld. Mijn smartphone had ook haar tijd. Gedaan met die bb in mijn zak. Ik schakel qua telefonie terug over naar 2G. Smsen en bellen zonder al die tralala Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten