Willempie 1.410 Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 3 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 6 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2021 En nog een keer, nu door "Slowhand": Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 7 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2021 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 8 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2021 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 16 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2021 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 16 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2021 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 17 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2021 Gruwelijk lelijke album cover, maar een veel te ondergewaardeerde EP van deze Finse band, zelfs in christelijke metal kring is het nog vrij onbekend helaas. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 25 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2021 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 27 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2021 (bewerkt) https://www.youtube.com/watch?v=-SkOc4G9LRE Het schitterende orgel van de Sint Christoffel kathedraal in Belfort. 27 februari 2021 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 6 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2021 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2021 Sucker love is heaven sent You pucker up, our passion's spent My heart's a tart, your body's rent My body's broken, yours is bent Carve your name into my arm Instead of stressed, I lie here charmed 'Cause there's nothing else to do Every me and every you Sucker love, a box I choose No other box I choose to use Another love I would abuse No circumstances could excuse In the shape of things to come Too much poison come undone 'Cause there's nothing else to do Every me and every you Every me and every you Every me Sucker love is known to swing Prone to cling and waste these things Pucker up for heaven's sake There's never been so much at stake I serve my head up on a plate It's only comfort, calling late 'Cause there's nothing else to do Every me and every you Every me and every you Every me Every me and every you Every me Like the naked leads the blind I know I'm selfish, I'm unkind Sucker love I always find Someone to bruise and leave behind All alone in space and time There's nothing here but what here's mine Something borrowed, something blue Every me and every you Every me and every you Every me Every me and every you Every me Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 29 minuten geleden zei Progton: Hoe kan dit christelijk zijn Een boodschap verkondigen met een aanslag op je stem? Kan nooit goed voor je zijn zo zingen t'is niet voor niets dat satans dienaars hun stem vernietigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 1 minuut geleden zei Thinkfree: Hoe kan dit christelijk zijn Een boodschap verkondigen met een aanslag op je stem? Kan nooit goed voor je zijn zo zingen t'is niet voor niets dat satans dienaars hun stem vernietigen. Waarom kan dit niet christelijk zijn, er zijn duizenden christelijke metal artiesten, zij spelen met metal te er van Hem. Ik wil wel wat songteksten met je delen? Muziek is kunst, maar als de teksten over Jezus/ God zijn dan geeft dat toch een christelijke dimensie. En hoezo is schreeuwen satanisch? De eerste track Fader Vaar is het Onze Vader in het Noors.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 1 minuut geleden zei Progton: En hoezo is schreeuwen satanisch? Ze gebruiken niet hun stem van God gekregen maar plegen een aanslag daarop, zo extreem schreeuwen is overheersend, onbegrijpelijk en chaotisch dat zijn geen karakteristieke eigenschappen van God. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 1 minuut geleden zei Thinkfree: Ze gebruiken niet hun stem van God gekregen maar plegen een aanslag daarop, zo extreem schreeuwen is overheersend, onbegrijpelijk en chaotisch dat zijn geen karakteristieke eigenschappen van God. Ok dan verschillen wij hierin van mening. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jimmy 15 Geplaatst 8 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2021 (bewerkt) Toen Christus zijn leerlingen bij Hem kwamen zeiden ze Hem: We hebben iemand zien duivels uit drijven in Uw Naam maar sinds hij niet behoort tot onze groep hebben wij gezegd dat dat niet mocht. Doe dat niet! Zei Christus, want al die voor Mij is KAN NIET TEGEN MIJ ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vroeger was ik tegen zoveel denominaties in het geloof!!! En ik ben er nog altijd van overtuigd dat velen misleid zijn maar uiteindelijk wensen ze het niet. Ze wensen Hem te dienen!!!! En dat is wat belangrijk is! De wil om Hem te dienen. Nu denk ik anders want ik zie dat in, Christus zegt het mij en zegt het u allen door mij, Zijn dienaar: Al ziet ge de misleiding overal bij andere groepen, en ookal lijken ze niet bij Mij te horen, in werkelijkheid is het simpel: Wie waarlijk met zijn hart bij Mij is, bij hen ben Ik! 8 maart 2021 bewerkt door Jimmy Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 Op 8-3-2021 om 11:46 zei Progton: Op 8-3-2021 om 11:44 zei Thinkfree: Ze gebruiken niet hun stem van God gekregen maar plegen een aanslag daarop, zo extreem schreeuwen is overheersend, onbegrijpelijk en chaotisch dat zijn geen karakteristieke eigenschappen van God. Ok dan verschillen wij hierin van mening Ik kan me wel voorstellen dat het gebruik van metal voor christelijke doeleinden bij veel mensen vraagtekens oproept. Metal is nu eenmaal van oorsprong een muzieksoort die allerlei satanische elementen gebruikt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Progton 19 Geplaatst 10 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2021 7 uur geleden zei Dat beloof ik: Ik kan me wel voorstellen dat het gebruik van metal voor christelijke doeleinden bij veel mensen vraagtekens oproept. Metal is nu eenmaal van oorsprong een muzieksoort die allerlei satanische elementen gebruikt. Dat het vraagtekens oproept snap ik vooral vanwege de muziekstijl. Dat er metal bands zijn die satanische elementen gebruiken dat klopt inderdaad ook. Gelukkig ook zeer veel bands die hun inspiratie wel uit hun geloof halen en muziek maken ter ere van God. Looft hem met klinkende cymbalen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 (bewerkt) Waarschijnlijk voor de zoveelste keer Van iemand die ook heel harde rock kan spelen. "Ik heb een aardse vader, en een hemelse, en een muzikale (Bob Dylan)". Mooi om waar te nemen dat de allergrootste kunstenaars altijd al en nu nog steeds hun inspiratie van boven krijgen. Van J.S. Bach tot Jack White. De tegenstander kan alleen maar stelen en imiteren. Muziek is van God. En een heel andere muziekvorm van dezelfde artiest (maar met dezelfde inspiratie). 13 maart 2021 bewerkt door Willempie Hermanos2 en Progton reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Closer to the Truth.... Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 Dance with my father... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 13 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2021 (bewerkt) "De kerk van de almachtige God" een opkomende sekte in china die ik niet steun, echter vond ik dit geselecteerd liedje wel leuk om de vreugde waar sommigen christenen nog een vb aan kunnen nemen. 14 maart 2021 bewerkt door Thinkfree Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten