Spring naar bijdragen

Muziek topic


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Fundamenteel:

Neen je jubelde bij kerktorens die in brand vlogen en veroordeelde degene die kankerverwekkende torens affikte.

Zegt wat ge wilt, terug gaand van deze post is dat de situatie.

En ik herhaal: kust mijn kloten en de moderatie kan terwijl mijn zak blauw blazen.

"Het is wat het is."

Uw "zaakje" schijnt nogal belangrijk te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ge kunt terroristen wapens in de handen duwen, uw eigen volk benadelen en vermoorden, maar ge kunt ze nooit allemaal gelijktijdig arresteren als alles in brand vliegt als 1 ieder hetzelfde ziet en dat wilt affikken.

Wir haben das gewusst. De Nederlanders op credible niet, ok dan. :^)

1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

Uw "zaakje" schijnt nogal belangrijk te zijn.

Belangrijker dan mezelf.... En ik herhaal: Miljoenen zijn bereid levenslang te zitten zonder te bleiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Wir haben das gewusst. De Nederlanders op credible niet, ok dan. :^)

Net zoals ik had kunnen weten dat de Belgische autoriteiten het bij het juiste eind hadden toen de grenzen dicht gingen ivm corona... Moet je nu eens kijken... twee keer zoveel doden op een miljoen...

Ja, die belgen daar moet je het van hebben. Als het om postduiven gaat...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Net zoals ik had kunnen weten dat de Belgische autoriteiten het bij het juiste eind hadden toen de grenzen dicht gingen ivm corona... Moet je nu eens kijken... twee keer zoveel doden op een miljoen...

Ja, die belgen daar moet je het van hebben. Als het om postduiven gaat...

Fuck België en fuck de nationalisten van Vlaanderen. Maar wee als het volk komt..... gelijktijdig, instantief….

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

De "wee" van Fundamenteel trek ik mij niet zoveel van aan.

Tjah, wat gij u aantrekt zal de rest worst wezen?

Gulden regel: Ik rijd zelf auto dus die uitlaatgassen schaden mij ook. WIFI, ik gebruik internet dus de straling schaadt ons allen omdat we er massaal gebruik van maken samen met mij. 5G is enkel nodig zodat de regering u draconisch in de gaten kan houden. De voordelen zijn enkel bij de regeringen terwijl het onze gezondheid schaadt.

Blaten jullie als plebs maar in koor tegen "fundamenteel", dat zal diegene die u tot in de komma willen observeren worst wezen.

8 minuten geleden zei Bastiaan73:

Wat een belachelijke discussie in het muziektopic. Sukkels.

Wat is uw bijdrage eigenlijk? Wie is Bastiaan anders dan een huishoudhulpje?

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Tjah, wat gij u aantrekt zal de rest worst wezen?

Gulden regel: Ik rijd zelf auto dus die uitlaatgassen schaden mij ook. WIFI, ik gebruik internet dus de straling schaadt ons allen omdat we er massaal gebruik van maken samen met mij. 5G is enkel nodig zodat de regering u draconisch in de gaten kan houden. De voordelen zijn enkel bij de regeringen terwijl het onze gezondheid schaadt.

Blaten jullie als plebs maar in koor tegen "fundamenteel", dat zal diegene die u tot in de komma willen observeren worst wezen.

Ik sta in de toxische wereld en zal dus schade oplopen. Duh. Logische... Echter de schade van deze wereld zal mij niet weerhouden van het eeuwige leven. Ondanks de futiele praatjes van Fundamenteel, die een ander wel beticht van fundamentalisme maar er zelf niet op aangesproken wil worden. Praatjes vullen geen gaatjes beste, ook niet die van jou.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Ik sta in de toxische wereld en zal dus schade oplopen. Duh. Logische... Echter de schade van deze wereld zal mij niet weerhouden van het eeuwige leven. Ondanks de futiele praatjes van Fundamenteel, die een ander wel beticht van fundamentalisme maar er zelf niet op aangesproken wil worden. Praatjes vullen geen gaatjes beste, ook niet die van jou.

Daarom verkoop ik geen praatjes meer, we doen het gewoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Jullie doen maar met je twee keer zoveel doden op een miljoen...

Het was agenda, genocide. Niet enkel hier, en niet enkel daar. Maar als jij je verder wilt laten vangen om het tot verdelen te laten leiden, je doet maar... Na discussie met Amerikaanse kerken en christenen, en na de samenvatting van het collectief viel de puzzel anders samen.µ

Als je wilt blijven steken, je doet maar. Zelfs al had Nederland tien keer meer doden en 20x minder ademhalingsapparatuur, het is agenda. Agenda met genocide voor ogen waar tact de discussie bepaalt. Ik liet me een tweetal weken geleden ook vangen. Als je nog wilt blijven hangen je doet maar.

Ik zal je helpen:: Nederland is beter.

In't echt: Ieder land zuigt even hard.

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Fundamenteel:
13 minuten geleden zei Bastiaan73:

Wat een belachelijke discussie in het muziektopic. Sukkels.

Wat is uw bijdrage eigenlijk? Wie is Bastiaan anders dan een huishoudhulpje?

Dit is het muziek topic eikel. Je vervuilt dit topic met dat paranoïde gezeik van je.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Bastiaan73:

Dit is het muziek topic eikel. Je vervuilt dit topic met dat paranoïde gezeik van je.

Want Bastiaan gaat nooit off topic? Ik zal hier het strafpunt aanvaarden als hij er ook krijgt waar die hypocriete inconsequente zak zelf off topic ging. Deal?

Dat die fucking spasten eens stoppen met de toon te bepalen, ze stellen echt geen zak voor; geen zak!!!!

Zojuist zei Bastiaan73:

Al gedaan ?

Hopen op consequentie nu ;)

Achterlijke spast.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Want Bastiaan gaat nooit off topic? Ik zal hier het strafpunt aanvaarden als hij er ook krijgt waar die hypocriete inconsequente zak zelf off topic ging. Deal?

Dat die fucking spasten eens stoppen met de toon te bepalen, ze stellen echt geen zak voor; geen zak!!!!

Neem een chillpil of zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Bastiaan73:

Neem een chillpil of zo.

Ik wacht al een week op een ban nadat ik @Trajecto een inconsequente spast noemde. Tijd zeker? Ik weet niet waarom de ban zo lang uitblijft. Hier is niets meer te winnen, ik heb in photoshop etc meer te doen en meer te bereiken. Wat zijn we tenslotten met ambtenaars als DBI en huishoudhulpjes als u die de toon bepalen? Werkelijk niets.

2 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Werkelijk waar? Die paar mensen die er dood aan gaan rechtvaardigen het gebruik van genocide? In welke wereld leef jij?

Ik kan dit nuanceren, maar weiger dat te doen.

 

modbreak Trajecto: Laat ik nou juist langskomen. Vragen om een ban kan ook gewoon rechtstreeks. Is dat niet wat sympathieker dan uitproberen wat er nog wel net doorglipt of misschien doorgaan tot de maat vol is?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik wacht al een week op een ban nadat ik @Trajecto een inconsequente spast noemde. Tijd zeker? Ik weet niet waarom de ban zo lang uitblijft. Hier is niets meer te winnen, ik heb in photoshop etc meer te doen en meer te bereiken. Wat zijn we tenslotten met ambtenaars als DBI en huishoudhulpjes als u die de toon bepalen? Werkelijk niets.

Wat doe je hier dan nog? Ga lekker photoshoppen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Alles op zijn tijd... Als Plume terug is ben ik een week na datum gebanned, alles op tijd.

Het is natuurlijk de vraag of dat een zelf vervullende profetie is of een zaak van zijn tijd. Tenzij je met "zijn" jouw tijd bedoeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Het is natuurlijk de vraag of dat een zelf vervullende profetie is of een zaak van zijn tijd. Tenzij je met "zijn" jouw tijd bedoeld.

Zelfvervullend…. Sommige zaken zijn sterker dan mezelf. Ik kan proberen... Maar neen.... Ik ben hier weg, simpel als dat.

En niet enkel hier, overal op internet. Dat zei ik al voor Dolce/Plume haar ban. Ik zen weg gasten, echt kmeen dat; met of zonder haar. Het gros kan ik nog verdragen. Doe er een anti Semiet als Plume bij en ik heb mijn rede tot vertrek. Maar ook al blijft ze weg, ik ga offline.

Internet gebruiken is als vlees eten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid