Willempie 1.410 Geplaatst 14 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2023 (bewerkt) Kippenvel! 14 januari 2023 bewerkt door Willempie LynMari reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Petra. 716 Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 10 uur geleden zei Willempie: Kippenvel! Ha die Willempie.. goed je weer te zien hiero 🌸 Waar je kippenvel van krijgt weet ik niet omdat je YT bij mij de melding "Video niet beschikbaar" geeft. (Gebeurt wel vaker, daarom plak ik er zelf altijd de titel bij). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 15 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2023 (bewerkt) https://youtu.be/0dr0DwQJiAc The Messiah Will Come Again - Roy Buchanan 15 januari 2023 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 17 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2023 Na een halve eeuw is de tekst me nog steeds niet duidelijk, wie is toch die Zwarte Dino? Een of ander fossiel? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ferry_Tassie 95 Geplaatst 20 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2023 What are words worth? Genesis Live 1992 - Jesus He Knows Me Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ferry_Tassie 95 Geplaatst 21 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2023 Mooi die hoge noot! LynMari reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ferry_Tassie 95 Geplaatst 22 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2023 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ferry_Tassie 95 Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 Nog één keer dan @Fundamenteel 😉 Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 31 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2023 1 uur geleden zei Ferry_Tassie: Nog één keer dan @Fundamenteel 😉 Mijn betere speelde dat liedje vaak Ik vind deze zijn beste: Jesus ❤️ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 (bewerkt) 6 februari 2023 bewerkt door Fundamenteel LynMari reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
LynMari 35 Geplaatst 6 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2023 Fundamenteel en Willempie reageerden hierop 2 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 13 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2023 En nog een keer, maar nu live. Zelfs mooier dan op de plaat, vind ik. https://youtu.be/deeBQZ8Aklc Fundamenteel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 14 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2023 16 uur geleden zei Willempie: En nog een keer, maar nu live. Zelfs mooier dan op de plaat, vind ik. https://youtu.be/deeBQZ8Aklc Willem!!! 🤗 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 14 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2023 (bewerkt) 8 uur geleden zei Fundamenteel: Willem!!! 🤗 Wat? De ongelooflijke, diep ontroerende, schoonheid van Gods schepping?😂 Waar muziek ook deel van is? Ik was de vreugde Gods door allerlei omstandigheden een tijdje kwijt maar ik heb gebeden of ik die terug mocht krijgen. En ja hoor. Ik heb het weer! Halleluja!!! 😄 Ik wil niemand jaloers maken of ontmoedigen. Wij hebben niet allemaal dezelfde ervaringen. Maar Gods Woord is wel waar en God blijft altijd en eeuwig dezelfde, zijn beloftes dus ook. En ik ervaar steeds weer dat Hij mijn gebeden verhoort. Daar kan geen argumentatie tegenop. Als je van gitaarmuziek houdt: dit werd me gisteren toegestuurd door een oude vriend. Een Nederlandse gitarist waarvan ik nog nooit had gehoord. Hij mag, ondanks zijn onbekendheid, wel onder de grootsten gerekend worden, dacht ik zo. Geniet ervan! 14 februari 2023 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 14 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2023 19 minuten geleden zei Willempie: Wat? De ongelooflijke, diep ontroerende, schoonheid van Gods schepping?😂 Waar muziek ook deel van is? Ik was de vreugde Gods door allerlei omstandigheden een tijdje kwijt maar ik heb gebeden of ik die terug mocht krijgen. En ja hoor. Ik heb het weer! Halleluja!!! 😄 Ik wil niemand jaloers maken of ontmoedigen. Wij hebben niet allemaal dezelfde ervaringen. Maar Gods Woord is wel waar en God blijft altijd en eeuwig dezelfde, zijn beloftes dus ook. En ik ervaar steeds weer dat Hij mijn gebeden verhoort. Daar kan geen argumentatie tegenop. Als je van gitaarmuziek houdt: dit werd me gisteren toegestuurd door een oude vriend. Een Nederlandse gitarist waarvan ik nog nooit had gehoord. Hij mag, ondanks zijn onbekendheid, wel onder de grootsten gerekend worden, dacht ik zo. Geniet ervan! Jij! Ik ben heel blij dat je terugbent en het weer zo goed met je gaat. Zijn Woord is getrouw! Ook hier kreeg mijn geloof langs alle kanten klappen, maar God liet niet los en ik heb een enorme groei doorstaan door de wanhoop te blijven trotseren. Wij dienen dan ook een God die nooit faalt en Wiens Woord absoluut is. Halleluja! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 Wie dit niet kan waarderen mag mij ontvrienden of voorgoed verbannen. Dit is de enige van drie fora waarop ik reacties plaatste. Van de andere twee ben ik nu voorgoed verbannen. Want het mag toch niet mogelijk zijn om er een eigen mening op na te houden? Op dit forum mag ik geen kritiek leveren op het WTG. Hoe dan ook, geniet van de muziek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 18 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2023 1 uur geleden zei Willempie: Wie dit niet kan waarderen mag mij ontvrienden of voorgoed verbannen. Dit is de enige van drie fora waarop ik reacties plaatste. Van de andere twee ben ik nu voorgoed verbannen. Want het mag toch niet mogelijk zijn om er een eigen mening op na te houden? Op dit forum mag ik geen kritiek leveren op het WTG. Hoe dan ook, geniet van de muziek. Kritiek mag altijd. Ik heb ook een hoop kritiek op het WTG. Maar ook op de katholieke kerk en op de protestantse kerk. En op de messiaanse kerk en op het hebrew roots gebeuren. En op de baptisten, die weigerden mij te dopen. Ik ken protestanten die geschunned worden omdat zij de katholieke kerk verlaten hebben. Ik ken messiaanse kerkgangers die geshunned worden door protestanten omdat ze daar weggegaan zijn. Ik wil een kerk gewoon zien als een vereniging. Als ik hier in de omgeving wil gaan voetballen kan ik kiezen uit meerdere verenigingen. Ik kan kiezen op basis van trainingstijden die mij het best uitkomen. Ik kan ook kiezen op basis van hun reglementen. Ik kan kiezen op basis van de leden. Misschien vind ik ze onsympathiek? En als die verenging niet bevalt omdat ik het grondig oneens ben met hun manier van werken dan zeg ik mijn lidmaatschap op. De bijbel oordeelt hard over de herders maar mild over de kudde. God zegent geen kerk. Hij zegent oprechte gelovigen. Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 19 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2023 Nog ene dans met de duivel... Beginnend met weinig, eindigend met heroïsch. Begrijpe wie begrijpe kan... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 20 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2023 (bewerkt) Larry Norman. Verschillende van zijn concerten mogen bijwonen. Altijd feest! Een clown voor Jezus maar altijd met een diep serieuze boodschap, die soms pas halverwege het concert kwam. Eerst pure humor en daarna ontroering. Eerst lachen en daarna huilen. 20 februari 2023 bewerkt door Willempie aanvulling Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 24 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2023 En ik houd van jou, met heel mijn hart en ziel hou ik van jou. Langs de zon en maan tot aan het ochtendblauw, ik hou nog steeds van jou... Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 25 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2023 Recht voor z'n raap maar altijd met zijn unieke gevoel voor humor: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 27 februari 2023 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2023 I got addicted to a losing game Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 7 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2023 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 8 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2023 (bewerkt) https://youtu.be/dpR1C1BftGU 8 maart 2023 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 11 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2023 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten