Vartigo 51 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Misschien is het iets moois, als er bij elk profiel naast bijvoorbeeld locatie, ook iets van 'religie' kan komen te staan. Mensen kunnen hierin aangeven in het kort wat zij zijn of hoe zij zich identificeren. Bijv. Agnost, humanist, hervormd, remonstrant enz. Is hier al ooit eerder aan gedacht? Of is dit vooralsnog te lastig om te implementeren op deze website? Met vriendelijke groet. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Is niet over nagedacht maar vind het een goede toevoeging. Ik schrijf hem op! Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 17 uur geleden zei Rommel: Is niet over nagedacht maar vind het een goede toevoeging. Ik schrijf hem op! Hebben we het ooit wel over gehad, en ik ben daar wel een voorstander van. Je kunt soms een reactie beter plaatsen als je weet dat iemand zich als Rooms-Katholiek (of Jehova's Getuige, of Islamiet, of ...) identificeert. Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 En soms valt een kwartje pas als iemand zich, ik noem maar wat, als longverpleegkundige bekend maakt... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Nadeel wel weer is dat je dan al met een bepaalde bevoordeling een post leest. Maar ben niet tegen de optie hoor. Hoop wel dat het vrijblijvend is en het moet een vrij tekstveld worden, anders krijg je gedoe dat mensen het niet eens zijn met de gegeven opties. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Ondertussen is de nieuwe functie doorgevoerd, het is dus nu mogelijk om religie bij je profiel in te stellen. Deze komt dan naast je bericht te staan onder je profiel info. Goede aanvulling voor op Credible! bedankt voor het melden. Daarnaast is de weergave van de andere profielvelden ook verbeterd. Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 En weer iets dat goed werkt. Bedankt @Rommel Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Wat er bij mijn naam zou moeten staan Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Wat bedoel je @Lobke ? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Geen kerklid meer, ik betwijfel nogal wat... Ach wat maakt het uit, maak er maar wat van. Of moet ik dat er zelf bij zetten? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 "christen" oid, of "christen zonder vaste verblijfplaats" Link naar bericht Deel via andere websites
Vartigo 51 Geplaatst 17 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 5 minuten geleden zei Lobke: Geen kerklid meer, ik betwijfel nogal wat... Ach wat maakt het uit, maak er maar wat van. Of moet ik dat er zelf bij zetten? Het was mijn idee, maar zelf kan ik mijzelf ook maar moeilijk omschrijven. Het is echter de bedoeling dat je zelf iets invult en je hebt genoeg ruimte om er dus wat neer te zetten. 'Agnosticisme of Katholicisme?' dekt mijn lading wel. Sta redelijk agnostisch ten opzichte van het bestaan van een God. Echter word ik in verregaande mate steeds katholieker en ik sluit dan ook niet uit dat er een moment komt waarop ik het agnosticisme laat varen. Voor nu vind ik de huidige beschrijving voor mij een goede omschrijving. Ik zou zeggen omschrijf het op een manier zoals jij je daar prettig bij voelt. Of niet, het is geen plicht. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Vartigo; bedankt! Nee agnost kan ik mezelf niet noemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 1 uur geleden zei Lobke: Geen kerklid meer, ik betwijfel nogal wat... Ach wat maakt het uit, maak er maar wat van. Of moet ik dat er zelf bij zetten? tis geen verplichting he Misschien komt het vanzelf wel in je op Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Het werkt zo te zien goed, voor het overzicht sluit ik daarom het topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten