tucker 28 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Die schuif ik even door naar @Rommel Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 3 uur geleden zei tucker: Die had ik nog niet eens zien staan. Ook de Crew is dus nog aan het ontdekken Weer wat geleerd vandaag :P! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Het is nog even wennen, maar ik ben blij dat jullie er weer zijn. Toch miste ik informatie waar ik jullie kon vinden. Misschien handiger om mensen op de hoogte te houden, zelfs op de facebook pagina stond de nieuwe link niet. Ik heb het nagevraagd bij Trajecto maar dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Verder begrijp ik dat het overmacht was, er moest nu aangepakt worden. Maar wie betaald dit allemaal? Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 8 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 18 uur geleden zei Lobke: Toch miste ik informatie waar ik jullie kon vinden. Misschien handiger om mensen op de hoogte te houden, zelfs op de Facebook pagina stond de nieuwe link niet. De link zelf is toch niet aangepast? We zijn nog steeds te bereiken onder hetzelfde adres. Of mis ik nu wat? 18 uur geleden zei Lobke: Maar wie betaald dit allemaal? Ik Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 forum.credible.nl geeft wel een beveiligingsfout in Chrome Erwin. En volgens mij kom je dan uiteindelijk wel uit op www.credible.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Op 7-9-2016 om 10:04 zei ineke-kitty: Ik vind het ook jammer dat recente actieve topics niet 'mee' zijn gekomen. Verder fijn dat het forum een nieuw jasje heeft en weer te bereiken is. Oh, ik zie nu dat ze er wel bij staan. Missen we nog iets in de "recent actieve topics" die zijn over geblazen van archief naar forum? Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Gefeliciteerd met de transformatie. Effe wennen. Straks beginnen de leden bij ons ook nog te klagen dat ze een nieuwe look willen. 41 minuten geleden zei Rommel: De link zelf is toch niet aangepast? Jawel De vorige link voor de active pagina's was: http://forum.credible.nl/search.php?search_id=active_topics De nieuwe: https://credible.nl/discover/ Je bent het "forum" kwijtgeraakt. Maar over een paar dagen kan je het forum ook weer via google goed vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 8 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Ah ik zie het, had de redirect niet goed ingesteld... zo gaat het beter. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 3 uur geleden zei Rommel: Ah ik zie het, had de redirect niet goed ingesteld... zo gaat het beter. Ik weet niet... De link die Bonjour geeft, en die voor de oude Actieve onderwerpen was, schakelt bij mij meteen over naar https en het scherm dat ik krijg vermeldt: De eigenaar van forum.credible.nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt. Meer info… □ Fouten als deze rapporteren om Mozilla te helpen kwaadwillende websites te herkennen en te blokkeren (dit dan bij Firefox, maar ook Google Chrome geeft een soortgelijke mededeling) Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 5 uur geleden zei Rommel: De link zelf is toch niet aangepast? We zijn nog steeds te bereiken onder hetzelfde adres. Of mis ik nu wat? Ik Nee zonder dollen. Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Ik zie nog een probleempje: Zie onderwerp Atheïsten en moraal Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Wat bedoel je @Bonjour? Dat die karakters niet goed worden weergegeven? @Rommel wil jij even kijken naar de opmerking van @Trajecto? Die krijgt eenzelfde fout als waar ik het in ons overleg over had. Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 In ieder geval niet in mijn browser. Even kijken of atheïst wel goed opgeslagen wordt als het nu ingetypt wordt. Edit: Deze zie ik wel goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 9 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 Het topic met een fout in de titel kan ik niet zo snel vinden, graag een linkje. Het kan inderdaad zijn dat in sommige topics de bijzondere tekens niet helemaal goed worden weergegeven. Dit heeft te maken met het omzetten van het oude forum naar het nieuwe. Ik zelf zie op verschillende computers/browsers geen foutmelingen over een certificaat. Ik zou de cache legen en dan nogmaals proberen. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 9 september 2016 Rapport Share Geplaatst 9 september 2016 4 uur geleden zei Rommel: Het topic met een fout in de titel kan ik niet zo snel vinden, graag een linkje. Het kan inderdaad zijn dat in sommige topics de bijzondere tekens niet helemaal goed worden weergegeven. Dit heeft te maken met het omzetten van het oude forum naar het nieuwe. Ik zelf zie op verschillende computers/browsers geen foutmelingen over een certificaat. Ik zou de cache legen en dan nogmaals proberen. Het genoemde topic kan ik ook niet vinden maar wel een ander topic waarin ook de speciale tekens niet goed worden weergegeven: Ik heb ook nog een vraagje: Het laatste bericht daar, van Olorin, bevat ook een aantal van die weergavefouten en ook de handtekening van Olorin was een paar vreemde tekens. Om te proberen of het inderdaad de handtekening was, heb ik via de bediening ervoor rechts het tonen van die handtekening even uitgeschakeld en inderdaad verdwenen de vreemde tekens die een handtekening waren toen uit beeld. Maar..., hoe krijg ik de handtekening nu weer in beeld? Ik kan nu het uit staat nergens meer een bediening om het weer aan te zetten vinden. Wat betreft wat je zei over het legen van de cache van de browser, dat helpt inderdaad. Ik heb dat gedaan en nu leidt de genoemde link inderdaad wel naar het forum zonder een probleemmelding. Bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 7 uur geleden zei Trajecto: Ik heb ook nog een vraagje: Het laatste bericht daar, van Olorin, bevat ook een aantal van die weergavefouten en ook de handtekening van Olorin was een paar vreemde tekens. Om te proberen of het inderdaad de handtekening was, heb ik via de bediening ervoor rechts het tonen van die handtekening even uitgeschakeld en inderdaad verdwenen de vreemde tekens die een handtekening waren toen uit beeld. Maar..., hoe krijg ik de handtekening nu weer in beeld? Ik kan nu het uit staat nergens meer een bediening om het weer aan te zetten vinden. Ik heb inmiddels ontdekt hoe dit moet. Bovenin het scherm is rechts een langwerpig vak waarin links achtereenvolgens je avatar en je username te zien zijn. Klikken op je username opent een menu waarin onder "VOORKEUREN" de mogelijkheid "Genegeerde gebruikers" te vinden is. Dit aanklikken brengt je naar de plek waar ook de mogelijkheid is om, als je de weergave van handtekening van één of meerdere forummers hebt uitgeschakeld, die weer in te schakelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 10 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 7 uur geleden zei Trajecto: Het genoemde topic kan ik ook niet vinden maar wel een ander topic waarin ook de speciale tekens niet goed worden weergegeven: Dit gaat om oude topics waarbij er inderdaad gebruikt is gemaakt van speciale tekens. Ik heb in verband met de betere doorzoekbaarheid van het forum je genoemde topic aangepast. Ik ga alleen niet actief op zoek naar dit soort oude topics omdat dit nogal veel werkt is. Mocht ik het toevallig ergens zien zal ik het aanpassen. 7 uur geleden zei Trajecto: Ik kan nu het uit staat nergens meer een bediening om het weer aan te zetten vinden. Dit is de negeer functie wat je gebruikt. Helemaal aan de bovenkant van Credible zie je je gebruikersnaam staan waar je op kan klikken, als je dat gedaan hebt heb je een item Genegeerde gebruikers. Als het goed is zie je hem hier staan en je kan hem verwijderen uit deze lijst. 7 uur geleden zei Trajecto: Wat betreft wat je zei over het legen van de cache van de browser, dat helpt inderdaad. Fijn om te horen dat het werkt! Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 14 uur geleden zei Rommel: Het topic met een fout in de titel kan ik niet zo snel vinden, graag een linkje. Het kan inderdaad zijn dat in sommige topics de bijzondere tekens niet helemaal goed worden weergegeven. Dit heeft te maken met het omzetten van het oude forum naar het nieuwe. Het is te zien op de eerste pagina met topics in levensbeschouwing en in het topic zelf: https://credible.nl/topic/27615-atheã¯sten-en-moraal/ De url zelf bevat dus ook het verkeerde teken. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 10 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 22 minuten geleden zei Bonjour: Het is te zien op de eerste pagina met topics in levensbeschouwing en in het topic zelf: https://credible.nl/topic/27615-atheã¯sten-en-moraal/ Ah ja, ik zie het! Heb hem meteen aangepast! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Het ziet er mooi uit. En een goede keuze om van PHPBB af te stappen. Mooi moment voor gebruikers om weer een kijkje te nemen. Credible zonder koffiebar dat is wel wennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Ik ben positief over deze verandering! Ziet er een stuk bij de tijds uit een tegelijk wel herkenbaar Credible. Het is wel even voor mij wennen, maar dat is niet negatief. Bij elke update moet ik wennen. Ik ben er gelukkig mee. Vraagje (vergeef mijn laksheid om posts te lezen): bestaat er nog zoiets als 'active topics'? Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 13 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 41 minuten geleden zei Olorin: Vraagje (vergeef mijn laksheid om posts te lezen): bestaat er nog zoiets als 'active topics'? Dit komt het dichtsbij (is te bereiken onder "Activiteit" in het menu. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Ow help, gaat anders worden. Maar ik denk dat het vast wel gaat werken als ik er aan wen. Prima. In welke taal is dit trouwens geschreven? Niet php begrep ik? Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 13 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Gewoon nog PHP! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Owke Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten