Nellebelleke 0 Geplaatst 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst 11 september 2006 Dat is helemaal niet raar, ik vind het zelfs goed van je! Wacht maar af, ik weet zéker dat de ware voor jou nog wel eens zal komen! Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 24 september 2006 Rapport Share Geplaatst 24 september 2006 Wat ik zelf de laatste tijd erg heb geleerd is dat verkering nie thet mooiste is wat je met iemand kan hebben, echte vrienschap is veel mooier, heb het onlangs ervaren met een meisje, ik zag wat in haar, zij gelukkig niet in mij het gevolg is dat we nu hele goede vrienden zijn en alles elkaar kunnen vertellen. Wat ik hier mee wil zeggen is, wordt niet neerslachtig als je nog steeds vrijgezel bent, ik ben het ook nog steeds. Zelf wordt ik er ook af en toe best depri van, maar blijf jezelf en onthoud dat verkering niet de weg is naar geluk. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Quote: Op zondag 24 september 2006 19:48:21 schreef Thijs K het volgende: Wat ik zelf de laatste tijd erg heb geleerd is dat verkering nie thet mooiste is wat je met iemand kan hebben, echte vrienschap is veel mooier, heb het onlangs ervaren met een meisje, ik zag wat in haar, zij gelukkig niet in mij het gevolg is dat we nu hele goede vrienden zijn en alles elkaar kunnen vertellen. Wat ik hier mee wil zeggen is, wordt niet neerslachtig als je nog steeds vrijgezel bent, ik ben het ook nog steeds. Zelf wordt ik er ook af en toe best depri van, maar blijf jezelf en onthoud dat verkering niet alléén de weg is naar geluk. Kleine aanpassing Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Misschien is ze nu wel verliefd op Jezus Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Quote: Op maandag 25 september 2006 19:39:54 schreef Michie23 het volgende: Misschien is ze nu wel verliefd op Jezus Dat zou mooi zijn Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Quote: Op maandag 25 september 2006 19:39:54 schreef Michie23 het volgende: Misschien is ze nu wel verliefd op Jezus Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 haha.. zou mooi zijn toch? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 hihi Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 haha hihi Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 hihi, zeker Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 25 september 2006 Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 Nu even ophouden BOT Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 26 september 2006 Rapport Share Geplaatst 26 september 2006 Pffff, ze is zelf nog erg op zoek en ik help haar erbij dus volgens mij zou ze het best willen Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 26 september 2006 Rapport Share Geplaatst 26 september 2006 Ik heb ook nog nooit een (serieuze) verkering gehad, en ik ben momenteel 18. Komt vanzelf, heb er alle vertrouwen in Off-topic: De topic starter zegt niets meer he Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 26 september 2006 Rapport Share Geplaatst 26 september 2006 @Dante: ik geloof het ook niet Maar dat weerhoudt ons niet van reageren Wat ik mij afvraag; waarom is het nog steeds een soort van not-done als je nog nooit een relatie hebt gehad, terwijl er nogal veel mensen zijn waarbij dat zo is? Stamt dat nog af van vroegah, waar je op je 20e 2 kinderen had? Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 26 september 2006 Rapport Share Geplaatst 26 september 2006 Je zou verbaast opkijken als je het eens aan bepaalde mensen zou vragen. Dat deed ik dus laatst bij iemand (ook 18) en die had ook nog nooit een relatie gehad. Ik was verbaasd omdat ik echt anders had gedacht. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 26 september 2006 Rapport Share Geplaatst 26 september 2006 Ach ja, ik heb ook nog nooit een relatie gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
Jellyfish93 0 Geplaatst 26 september 2006 Rapport Share Geplaatst 26 september 2006 Ik zelf heb twee keer verkering gehad. Dus ook wel gekust... Maar op je 13e is het nog braaf Het is niet raar dat je op je 17e nog geen verkering hebt gehad vind ik. Dat is ook beter, want dan dan is de kans groter dat je echt je ware liefde vindt waarmee je gaat trouwen enzo. Want als je 13 bent en je hebt verkering, is de kans erg klein dat je daarmee gaat trouwen. Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Quote: Op dinsdag 26 september 2006 18:44:02 schreef Dante het volgende: Je zou verbaast opkijken als je het eens aan bepaalde mensen zou vragen. Dat deed ik dus laatst bij iemand (ook 18) en die had ook nog nooit een relatie gehad. Ik was verbaasd omdat ik echt anders had gedacht. Dát bedoel ik dus Als de meeste mensen het van mij horen, zijn ze ook vaak zéér verbaasd. What's the big deal? @Jellyfish; daar heb je wel gelijk in ja, ik denk dat het zeer zeldzaam is als je vanaf je 13e verkering hebt en er dan na jaaaaaren mee trouwt Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 Quote: Op dinsdag 26 september 2006 18:31:19 schreef ~Joos~ het volgende: @Dante: ik geloof het ook niet Maar dat weerhoudt ons niet van reageren Wat ik mij afvraag; waarom is het nog steeds een soort van not-done als je nog nooit een relatie hebt gehad, terwijl er nogal veel mensen zijn waarbij dat zo is? Stamt dat nog af van vroegah, waar je op je 20e 2 kinderen had? Ik weet niet waar het vandaan komt, vind het zelf ook erg raar. Misschien komt dat vooral bij de mensen vandaan die vanaf hun 13e altijd op 'jacht' zijn gegaan naar de andere sexe, en als gevolg dus ook regelmatig verkering hadden of iets dergelijks. Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 28 september 2006 Rapport Share Geplaatst 28 september 2006 wat maakt het uit Link naar bericht Deel via andere websites
christa_111 0 Geplaatst 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2006 het is wel zo dat als je een christelijke jongen/meisje wilt hebben, de keuze wel beperkter is. maar God berijd een partner voor je, en geeft die op jou tijd! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2006 Quote: Op maandag 02 oktober 2006 18:01:07 schreef christa_111 het volgende: God berijd een partner voor je sorry, lag echt in een scheur toen ik dit las... leuke verspreking Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2006 Quote: Op maandag 02 oktober 2006 18:05:28 schreef hopeloos het volgende: sorry, lag echt in een scheur toen ik dit las... hier nog een Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2006 rijp voor het verspreking-topic xD Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten