Ursa 1 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 Gekke Paul, je moet wel een nieuwe vraag stellen. Misschien een wat persoonlijke vraag, maar wat staat er bij jouw Google ads? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 Niks, ik block dat soort dingen automatisch. Gebruik je wel eens wierook in huis en zo ja, wat voor soort? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 regelmatig. Maar dat komt omdat ik thuis ben in de kerk ok, die was flauw, dus Olorins vraag blijft staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 Ik heb een tijdje wierook gebrand tijdens belangrijke gebeden, maar doe dat nu niet meer. Hoe wordt Pasen gevierd in jouw kerk? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Ik heb de afgelopen paasdienst van onze kerk gemist. Maar logisch is natuurlijk een preek afgestemd op het lijden en de opstanding van Jezus en bijbehorende psalmen en gezangen. Aangezien het een speciale dienst is, zullen er waarschijnlijk ook worhipliederen gezongen worden. En wordt de orgel versterkt door piano en trompetten. Hoe eet jij een tompouce? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 met een vorkje Correctie: met de hand. ik wist niet dat dat bij jullie een tompouce is ik hou van slagroomsoesen,jij ook? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Jazeker. En van negerzoenen (oh nee, dat mag niet meer) Ben jij ook zo zat dat iedereen continu continu verkeerd schrijft? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Daar word ik continue gek van. Wie kontinueert dit topic? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 ik!!!! mijn neus kriebelt, wie denkt er aan mij? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Grote neus => veel pijn? Vraag en antwoord tegelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 april 2013 Rapport Share Geplaatst 2 april 2013 Archy./ mwoah Wat gaat dat heen met de jeugd? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Richting de afgrond. Maar met de oudere generatie ook hoor. Gisteren zat ik aan tafel te eten met mijn ouders, hadden ze geen tijd voor mij omdat ze allebei bezig waren op hun iPad. Apple maakt alles kapot. Welk fictief personage zou jij vragen om je te beschermen tijden een nieuwe Apocalyps? (En nee, Jezus is geen fictief personage.) Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 De hindoe-godin Durga. Girl power in een sari. Wat heeft jou deze week echt (in positieve of negatieve zin) geraakt? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 De getuigenis van geloof van een vriendin van mij die mij tot denken stemde (in positieve zin). Heb je nog een aanmoediging om mij aan de slag te krijgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ik zeg doen! Heb jij dit jaar goede voornemens gehouden? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ik zeg doen!Heb jij dit jaar goede voornemens gehouden? Ik had geen goed voornemen meer, want ik had de moed opgegeven dat het me zou lukken, maar ben toch gestopt met roken. Ben je nog naar een dienst geweest vandaag en zo ja: hoe was het? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Ik zeg doen!Heb jij dit jaar goede voornemens gehouden? Ik had geen goed voornemen meer, want ik had de moed opgegeven dat het me zou lukken, maar ben toch gestopt met roken. Ben je nog naar een dienst geweest vandaag en zo ja: hoe was het? Nee, ik heb mijn zondag nuttig besteedt door ruzie met mijn moeder te maken. Ben je echt gestopt? Zeker zolang er geen peuken te vinden zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Nee hoor. Ik ben echt gestopt. Wat voor huisdier heb jij? (bij geen: waarom niet? ) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Huismijt En jij? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 ... een kat. Katten zijn beter dan honden, of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Niet Wat hebje aan een kat? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Grappig, kjoetness, beter wakker worden dan door een wekker. Hoe laat staat jouw wekker? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Om negen uur. Not bad. Met welke andere fora pleeg jij overspel over Credible? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Nee, ik heb mijn zondag nuttig besteedt door ruzie met mijn moeder te maken. Ben je echt gestopt? Zeker zolang er geen peuken te vinden zijn? Ook gezellig. Peuken zat te vinden, maar ze kunnen me niet meer bekoren, sinds ik me twee weken lang kapot heb lopen hoesten. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, maar het is gelukt. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Om negen uur. Not bad. Met welke andere fora pleeg jij overspel over Credible? christian forums Hoe opgeruimd is jouw huis? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten