Fee 0 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik vind er weinig van, heb het nog nooit gespeeld. Hoe vaak ga jij naar de tandarts? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Te vaak Ben jij bang voor de tandarts? Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 nee, maar ik vind het wel altijd naar omdat je je mond altijd verder open moet doen dan voor je gevoel haalbaar. wat is je favoriete seizoen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 De lente. Waar ga je graag heen op vakantie? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Thailand Wat wilde je vroeger worden (baan)? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Piraat. Wat zou jij meenemen naar een onbewoond eiland? (max. drie dingen) Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Een vrouw. Een goed en sterk mes. Heel veel touw. En jij? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Mijn vriend, een (jacht)hond en mijn muziekcollectie. Ben je wel eens 's nachts in het bos geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Ja, verschillende keren. Heel sfeervol. Waar ben je voor het laatst op vakantie geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 19 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Euhm, in Best, als je een weekendje weg ook onder vakantie rekent. Ben je ook weleens op een nationale feestdag jarig geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Nou, mijn verjaardag is nog geen nationale feestdag, maar dat zou eigenlijk wel eens tijd worden. Van wat in de schepping (dier/plant/etc) denk jij wel eens: "God heeft humor!"? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 De kat. Onbetwist. En nog de meest schone humor ook nog. Hoe komt het dat de smiley die als enige groen in zijn gelaat heeft en dus niet echt bij de groep hoort, toch zo breeduit moet lachen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Hij lacht al die racistische kritiek gewoon van zich af. Het is een soort van zelfbescherming, best een tragisch verhaal als je er zo over nadenkt. Denk je dat die houding van groene smiley zelfdestructief is? Waarom (niet)? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Ligt eraan. Kan hem dat racisme niets schelen, dan niet. Kan het hem eigenlijk wel wat schelen, dan wel. Zou het hem iets moeten schelen? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Het kan hem niets schelen; hij voelt zich vrij!! Ik neem de kleur aan die ik wil en ik lach me er rot om dat denkt ie. Ook nog;" krijg het heen en weer" Trek je je er iets van aan wat anderen van je vinden /zeggen? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2013 Natuurlijk. Wie hier ontkennend op antwoordt liegt. Eventueel tegen zichzelf. Waarom is zo boos? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Hij ergert zich nogal aan die veel te blije . Hij zou hem zo graag willen toeschreeuwen dat het leven niet alleen maar vrolijk en mooi is, maar vooral een diep tranendal waarin men worstelen moet met de zonde van het vlees, hopend op een sprankje genade van de almachtige God. Maar ja, smiley's kunnen nu eenmaal niet praten... Gelukkig had hij wel meer succes met . Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Hij ergert zich nogal aan die veel te blije . Hij zou hem zo graag willen toeschreeuwen dat het leven niet alleen maar vrolijk en mooi is, maar vooral een diep tranendal waarin men worstelen moet met de zonde van het vlees, hopend op een sprankje genade van de almachtige God. Maar ja, smiley's kunnen nu eenmaal niet praten...Gelukkig had hij wel meer succes met . Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? Die is gewoon even verbouwereerd van zoveel bozigheid. Deze vind ik altijd leuk. Doe je dat ook achter je computer als je 'm post of ben ik de enige? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Jij bent de enige vrees ik. (die doe ik dan weer wel) Heb jij al genoeg koffie gehad vandaag? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Nope, nog geen druppel caffeïne in mijn bloed. Wat vind jij het mooiste kunstwerk op aarde? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Spiegels Welke taal zou jij willen leren? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Spiegels Welke taal zou jij willen leren? Welke niet? Maar om te beginnen Maori denk ik, daarna Tongaans. Maori ben ik ook al wel eens aan begonnen en Tongaans kan ik ook al een paar zinnetjes. Wat is je guilty pleasure op muzikaal vlak? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Is dat erg, of heel erg? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 20 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2013 Geweldig. Mooie stem. Zo heel erg is het niet, je wilt niet weten wat ik allemaal voor muziek van dat genre luister. Wat is de leukste of meest vervelende film die je hebt gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 21 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Ik heb niet echt een zware topper of misser, maar een recent gekeken film die ik niet verkeerd vond, is Retired Extremely Dangerous. Deel twee hiervan staat inmiddels op het lijstje voor films die een keer gezien gaan worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten