Ursa 1 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Wel als boeken qua onderwerp veel overlap hebben. Ik zal een theologisch boek niet snel verwarren met een engelse fantasy roman, om maar iets te noemen. Hoor je niet al op bed te liggen? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Jawel. Jij niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 nee, ik niet. Gaat iemand hier de SO lopen zaterdag? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ik niet. Ben ik erg barbaars als ik niet weet wat SO is? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 hooguit heidens Iemand die de SO wel gaat lopen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Nog nooit gedaan. Maar het klinkt wel mooi. Mocht ik ooit eens in de buurt van A'dam wonen... Ik wil ooit (op wat langer termijn) trouwens wel eens de SdC lopen (euh, liever fietsen...) Iemand dat ooit wel eens gedaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Iemand die de SO wel gaat lopen? (Ja, afkortingen gebruiken... Volgens mij hoop je gewoon dat mensen het opzoeken. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Nog nooit gedaan. Maar het klinkt wel mooi. Mocht ik ooit eens in de buurt van A'dam wonen...Ik wil ooit (op wat langer termijn) trouwens wel eens de SdC lopen (euh, liever fietsen...) Iemand dat ooit wel eens gedaan? overigens, er rijden bussen vanuit het hele land. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 Heb weleens de SO gelopen inderdaad, toen met het jongerenprogramma. Heel bijzonder, ook omdat je wist dat overal in de stad in elke kerk missen werden opgedragen, tot diep in de nacht. Even werd Amsterdam overspoeld door het katholicisme. In (relatieve) stilte liepen we door het centrum, inclusief de rosse buurten, en stonden we even stil bij de lampion die aangaf waar het wonder gebeurd is. Ik weet nog dat we eindigden in een kerkje van ik dacht de doopsgezinde gemeente. Het rook er naar oud hout, was heel klassiek protestants ingericht en het ademde een sfeer waarbij een stel Amish-boeren niet had misstaan. Heel bijzonder gebouwtje. Wordt op de middelbare school nog steeds regelmatig een SO gegeven? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 15 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2013 @Olorin, Nee de SdC heb ik nooit gelopen: is dat Stappen Door Centrum? Ik heb wel een stuk Pieterpad gelopen, en de Betuwe route,de Lutgurus route en in het verleden veel langs het Veluwemeer met onze hond Amber. Ik zit nog steeds te wachten op een antwoord op mijn vraag welke liederen Jehovagetuigen zingen, of zingen die geen geestelijke liederen? Op internet vind ik er niet echt wat over. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Lobke, je kunt veel van hun liederen en muziek, in allerlei talen waaronder Nederlands, downloaden op de officiele website hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 16 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 @Robert Frans, Bedankt! Ik heb er een aantal geluisterd . Wat "doet" muziek met je? En welke muziekstijl spreekt je het meest aan? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Het vult mijn leven wat in, en geeft me vaak een boost positiviteit mee. Ten minste, dat is het streven, muziek die dat niet doet kan ik nog niet goed genoeg vanaf blijven. Op het moment heb ik net kennis gemaakt met de christelijke dance/dubstep hoek, en die klinkt zeker niet verkeerd. Ik heb een video hiervan inmiddels in het muziektopic gezet. Ben je weleens op een nationale feestdag jarig geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ben je dat ofwel nooit, ofwel altijd? Nationale feestdagen veranderen toch niet van datum? Dus, nee Wat voor weer heb je het liefst? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 brandweer Heb je ooit eens 112 moeten bellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Ja Wist je dat je bij 112 ALTIJD om de politie moet vragen? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Nee. Leg uit? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 17 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2013 Nee.Leg uit? Gewoon, omdat één en één twee is. Heb je vandaag gewerkt? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Wel gezocht, niet gewerkt. Wat is jouw favoriete geur? Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 de geur van versgebakken koekjes en brood uit de oven. laat je je ook zo snel afleiden terwijl je eigenlijk nuttig bezig zou moeten zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 He wat? O ja, betoog enzo. O wacht een topic dat ik nog niet heb gelezen, hé mijn kipjes maken lawaai, even kijken wat er aan de hand is. O ja topic, nee ik bedoel betoog maar eerst dat topic. En even koffie zetten, wat is eigenlijk Turkse koffie? Wat is de raarste stelling die je ooit hebt gehoord? (Ik wil mijne per se vertellen: 'Als je Engels kunt, kun je ook Frans.') Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Domme is hier eigenlijk niet de stelling die Ricky noemt, maar de reactie van Karl. Wie is je favoriete caberetier? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Als ik er maar 1 mag noemen, dan ga ik op dit moment naar Brad Stine. Wie kent Gunther? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik, helaas. Wie doet er nog meer Quiz Battle? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik, ik! Wat vind je van World of Warcraft? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten