Ursa 1 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Liever het eerste maar vaker het laatste... Nog wat tofs gedaan dit weekend? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Voornamelijk gejaagd op dieren in de Amerikaanse bossen. Onder andere een stuk of tien beren gedood en gevilt en hun huiden verkocht. Als een one-man-army forten veroverd en de Britten verjaagd. En een Tempelier vermoord, volgens mij was het John Pitcairn? A ja, Assassin's Creed dus. Wat ga je morgen doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Schrijven en mediteren Wat is je favoriete periode in de geschieddenis? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 middeleeuwen Waar zou je graag meer over willen weten? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 De vaderlandse geschiedenis, hoewel dit antwoord geïnspireerd is door de vorige vraag. Wat is je favoriete snoep? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik hou niet van snoep. Een, twee, of drie kussen bij familiebegroetingen? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Één bij de dicht bij staande familie, de rest drie. Twee voelt zo onaf. Wat wil je graag nog doen in dit leven? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Niets meer Wat had je liever niet gedaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Niets meerWat had je liever niet gedaan? Volwassen worden. Wat gaat er bij jou in de tuin groeien komende lente? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Welke tuin? Maar er staan wel mooie bloempjes op mijn kamer. Heb je liever een verduisteringsgordijn, of juist een gordijn dat nog wat licht door laat? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Ik zou liever licht doorlaten hebben gezegd, maar ik slaap beter als het echt donker is merk ik. Met name als er veel lichtvervuiling is trouwens. Als het natuurlijk donker is, heb ik daar minder last van. Mijn gordijn zit er denk ik een beetje tussen die twee in. Wonen in de binnenstad, of juist in een buitenwijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Buitenwijk, beter gezegd, in the middle of no-where op een oude boerderij. Word jij snel bruin? Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Niks nie stad nie. In een dorp. Waarom denk je niet aan een huis midden in de polder of midden in het bos? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Moet ik daar op dit moment aan denken dan? Waar krijg jij een kick van? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Assassin's Creed en creatief bezig zijn met een goed resultaat. Wat is jouw grootste blunder ooit? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Pff wat een vraag.. nou ehm.. toen ik klein was nam ik een keer de telefoon op, en weet niet waar ik met mijn gedachten zat maar ik begon te bidden. En ik hoor die vrouw nog heel raar: hallo? vragen Heb er een bel-fobie aan over gehouden. Ik haaaat bellen zo erg, mja moet het nu wel steeds meer voor stage doen:( Eigenlijk wacht ik mijn volgende bel blunder nu weer af. Wat is het raarste dat je ooit gegeten hebt?? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Cola die niet meer goed was. Ik wist niet eens dat dat kon, maar in Kenia kan alles bederven. waar wil je nooit meer naar toe? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Naar internetfora, toch blijf ik terugkomen. Wat is je favoriete sport? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Volleybal vind ik altijd wel fijn. Al van het zonnetje genoten vandaag? ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ja, heerlijk. Het is op dit moment niet eens meer koud. Wat ga je vanavond eten? Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Voor het eerst dit jaar 2 uur achter elkaar in de tuin gewerkt. Moet weer wennen aan lange tijd achter elkaar buitenlucht. Verliezen jullie ook zo je conditie na een winter binnen zitten? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Nee, want ik moet dagelijks door weer en wind met de fiets. Wat eet jij vanavond? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik heb lasagne gehad en een pannekoek^^ Na hoeveel uur moet je je zorgen gaan maken als iemand niet thuis komt?? Link naar bericht Deel via andere websites
eenvoudige_katholiek 0 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik heb lasagne gehad en een pannekoek^^Na hoeveel uur moet je je zorgen gaan maken als iemand niet thuis komt?? 24 uur? De politie vindt geloof ik 48 uur. Wat is erger? Volkskrant of AD? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ik heb lasagne gehad en een pannekoek^^Na hoeveel uur moet je je zorgen gaan maken als iemand niet thuis komt?? 24 uur? De politie vindt geloof ik 48 uur. Wat is erger? Volkskrant of AD? Volkskrant, zij zou beter moeten weten met haar achtergrond. (maar zo intriest als Trouw is het gelukkig nog niet) sollicitatiebrief per post of per mail? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten