gewoon Paul 8 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Omdat Credible 10 jaar bestaat hebben we besloten enkele oude speltopics nieuw leven in te blazen. Deze is er een van. Spelregels: Je geeft antwoord op de laatst gestelde vraag, en stelt een volgende vraag die niet perse iets met de vorige te maken hoeft te hebben. Het mogen open en gesloten vragen zijn. Vindt je de nieuwe burger van de Mac ook zo lekker? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Geen idee. Vind je -dt fouten ook zo irritant (zie gewoon Paul hierboven)? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Je hebt nog gelijk ook.. Helaas ben ik ook niet perfect! En om je vraag te beantwoorden, ja Word je nog weleens lui van je eigen gedrag? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Ja, ik heb wel wat slechte gewoontes die mij lui maken. Wat zit er op je favoriete pizza? Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Turkse pizza - gehakt Is het wel echt runds-? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Hangt af van waar je hem gekocht hebt Zou je vleesgerechten blijven eten ook al weet je dat er paardenvlees inzit? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Paardenvlees is lekker en gezond. Dus waarom niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Mensen willen geen huisdier ( ) eten. Maar wat dan met al die intelligente schattige varkentjes, die in Engeland al veel als huisdier worden gehouden? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Die zijn ook erg lekker Waarom willen mensen geen huisdieren eten, eten ze toch massaal huisdieren? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Zou dat ook financieel voordeel opleveren. Gewoon 2 biggetjes kopen, in de eigen tuin wat vetmesten om nog deze zomer op de BBQ te kunnen leggen? Of zou ik beter bij de slager mijn stukje BBQ vlees kunnen halen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2013 Beter bij de slager, dan klagen de buren minder snel van overlast. Luister je ook weleens gouwe ouwe liedjes terug, en kun je ze weer waarderen omdat je de tekst(beter) snapt? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik luister veel 'gouwe ouwe', al herkennen de meeste mensen het gouwe er niet in. En in teksten herken ik veel nieuws. Waarom dingen weg gooien die je nog kunt gebruiken? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Omdat ze in de weg staan en/of het te lang duurt voor je ze daadwerkelijk weer gaat gebruiken. Kun jij zondagochtend ook kerkklokken horen luiden vanuit je kamer? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ja, ik hoor er altijd twee of drie door elkaar. Ridderkerk heeft meer kerken dan ridders. Waar verheug jij je op als je in de vroege ochtend op moet staan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Nergens op. Hoe verwerk jij je kerkdienst? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Met mijn hersens ^^ Waarom moet altijd alles zo ingewikkeld zijn?? Link naar bericht Deel via andere websites
Maria K. 51 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Omdat je alles wil begrijpen? Oh, dat is meteen de volgende vraag. Waarom willen we alles begrijpen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Omdat dat ons levensdoel is (volgens Aristoteles dan). Pindakaas: met of zonder stukjes? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Pindakaas zonder nootjes. Strandvakanties of vakanties in de bergen. Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Bergen! Bungeejumpen of duiken?? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Eerst bungeejumpen. Hebben we dat ten minste gehad. autorijden: leuk of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Geen idee nog, omdat ik het niet mag. Eerst maar eens lessen! Zijn rijlessen de prijs waard? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ligt eraan bij welke rijschool, als je niks leert is het je geld niet waard. Leer je heel veel en heb je een leuke instructeur wel.. Grote honden die af en toe uitvallen of kleine keffertjes die de buren de hele nacht wakker houden?? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ik vind beide schattig maar door knuffelgehalte, klein. lang of kort haar voor jongens? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Ligt aan het gezicht van de jongen.. beide kan leuk zijn.. Vroeg uit bed zodat je rustig wakker kan worden of op het laatste moment eruit en de deur uit vliegen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten