gewoon Paul 8 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al een hele poos niet meer heb gedaan: aandacht besteden aan mijn miniaturen en lego, wat op zolder uitgestald staat. Er gaan enkele veranderingen op aangebracht worden, rigoureuze wel te verstaan. En daar ga ik volgende week mee verder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al een hele poos niet meer heb gedaan: aandacht besteden aan mijn miniaturen en lego, wat op zolder uitgestald staat. Er gaan enkele veranderingen op aangebracht worden, rigoureuze wel te verstaan. En daar ga ik volgende week mee verder. Wat is dat toch met mannen en speelgoed? zo wil mijn broer nou een treintjesgeval hebben zo'n heel spoor en treintjes die dan over het spoor rijden.. die hobby's zijn bizar duur, en je kan er eigenlijk alleen maar naar kijken. jammer van het geld als je het mij vraagt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Tja, dan is onpraktische vrouwenkleding een betere aanschaf? Of van die schoenencollecties waar je last van je voeten krijgt als je er te lang op loopt, terwijl je maar twee voeten hebt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Tja, dan is onpraktische vrouwenkleding een betere aanschaf? Of van die schoenencollecties waar je last van je voeten krijgt als je er te lang op loopt, terwijl je maar twee voeten hebt. Nee dat is ook onzinnig zodoende heb ik maar 2 paar schoenen- gympies en een stel nette schoenen met een kleine hak (aangezien ikzelf lengte genoeg heb) En mijn kleding, tja, er zit af en toe wat leuks tussen maar vaak loop ik in slonzige kleding rond,, komt omdat ik een hekel aan shoppen heb denk ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik vind het niet zonde als je er echt plezier van hebt. Of dat nu een trein is of schoenen met hoge hakken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 komt omdat ik een hekel aan shoppen heb denk ik Jes, niet alleen. Dus Olorin, pas je gedacht van vrouwen maar aan. Ik zag daarnet op fb een vriendin die op vakantie was geweest. Die had wel 15paar schoenen mee! stapschoenen, uitgaanschoenen, teveel schoenen gewoon. ik op vakantie is 2 paar ofzo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik vind het niet zonde als je er echt plezier van hebt. Of dat nu een trein is of schoenen met hoge hakken. lol, Ik zei ook niet dat het een zonde was, ik vroeg me gewoon af wat er leuk aan is bakken geld uit te geven aan een hobby waar je net niks mee kan. k zag daarnet op fb een vriendin die op vakantie was geweest. Die had wel 15paar schoenen mee! stapschoenen, uitgaanschoenen, teveel schoenen gewoon. ik op vakantie is 2 paar ofzo. Ik ook altijd, 1 paar waar je aldoor op loopt en een extra voor als het eerste paar doorweekt is ofzo. en als ik lang op vakantie ga het mijn nette schoenen ook mee natuurlijk:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Meegehuppeld met de Mariaommegang om parkeerpaaltjes uit en in de weg te manouvreren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Naar school, gesprek hebben met mijn SLB'er over een nieuwe stageplek voor volgend jaar. Thuis bezig met theorie van autorijden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 25 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Hopen dat het snel kwart voor 3 is, dan naar de tandarts... heel gek nu ga ik er met alle plezier heen!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Naar de Kapper naar m'n kamer reizen Misschien nog aan een presentatie bezig Werken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Ik ben ondertussen niet naar school geweest voelde me niet goed en heb besloten thuis te blijven. Heb zodoende een levensboek geschreven over mij voor school met allemaal foto's erbij, en ben nu bezig met een verslag schrijven over het kamp wat ik met stage gehad heb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al een hele poos niet meer heb gedaan: aandacht besteden aan mijn miniaturen en lego, wat op zolder uitgestald staat. Er gaan enkele veranderingen op aangebracht worden, rigoureuze wel te verstaan. En daar ga ik volgende week mee verder. Wat is dat toch met mannen en speelgoed? zo wil mijn broer nou een treintjesgeval hebben zo'n heel spoor en treintjes die dan over het spoor rijden.. die hobby's zijn bizar duur, en je kan er eigenlijk alleen maar naar kijken. jammer van het geld als je het mij vraagt Inderdaad, de miniaturenhobby is erg duur. Het is een hobby van me, maar ik koop niet snel iets nieuws in. Daar staat tegenover, dat als ik het doe, dan doe ik het graag goed:P Vanavond ga ik denk ik een filmpje kijken of lezen. In het laatste geval ben ik niet online vanavond, tis niet altijd o een feest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Bevallen Nouja, dat hoop ik toch. En zo niet ga ik maar weer wat aan de was doen en verder met mijn sok breien. En vanavond nasi maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ah, is vandaag al de verjaardag van je kindje? Veel sterkte ermee dan en veel geluk! Hopelijk komt het kind op tijd, snel en zonder teveel moeite. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ja niet dat er al wat aan de hand is hoor, maar het mag van mij nu wel een keer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Het lijkt me anders ook zo lastig: is het straks de verjaardag van het kind, moet het kind nog een paar dagen wachten met cadeautjes krijgen omdat het nu eenmaal een paar dagen te laat geboren was. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ben je voor vandaag uitgerekend dagmar? Ik ga verder met studeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Succes met bevallen, Dagmar! Ik ga vanavond Millennium 2 kijken, douchen, eten voor morgen klaarmaken en slapen. In willekeurige volgorde overigens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Milennium 2 kijken en eten klaarmaken zijn hem niet geworden. Zometeen eten klaarmaken, dan werken, vanavond hoop ik ik wel millennium 2, en verder zie k het wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Slapen. Want dat lukte vannacht niet Man komt gelukkig na de ochtend weer thuis, zo fijn dat hij nu zijn eigen tijd nog in kan delen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Jammer Dagmar! Maar goed, Baby #2 komt vast wel een keer. Mijn zus wordt ook al aardig rond door het tweede kind. Mijn schema: - Rijles - Konijnenhok afmaken - Voetbal kijken Hmm, dat is niet veel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Hahaha. Ik ga vandaag eens lekker bevallen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Ik ga ook bevallen vandaag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 En, hoe gingen de bevallingen vandaag? Ik ga vanavond, hoop en verwacht ik, Millennium 2 kijken, en verder zie ik het wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten