Olorin 155 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 - Bezig met wat vervelende verplichtingen die wel gedaan moeten worden. - JS Bach z'n Matthäus Passion luisteren - naar kerk gaan voor goede vrijdag - waarschijnlijk nog met een vriend een biertje drinken (foei enzo...) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 - Bezig met wat vervelende verplichtingen die wel gedaan moeten worden. - naar kerk gaan voor goede vrijdag - waarschijnlijk nog met een paar vrienden een biertje drinken (chill enzo...) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 In mijn eigen parochiekerk is 's avonds geen viering, dus ik blijf lekker thuis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 Passie-Paasviering met de clienten, veel voorbereiding maar het was het waard. Nu met een warmwaterzak in mijn rug en een glaassie wijn genieten van het vrije Paasweekend! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Voor de laatste keer vlees eten, tenminste totdat ik een plek vind waar het vlees duurzaam genoeg wordt geproduceerd. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus hoi gourmetschotel, tot nooit! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Mijn kat was bang dat ik te laat op mijn werk ging komen, dus begon om 7.00 aan de slaapkamerdeur te krabbelen. Zucht. Nu ligt het vervelende mormel de slaap der onschuldigen te slapen in de vensterbank. Dus nu maar met een boek op de bank (ik moet nog 520 pagina's en het moet 16 april terug naar de bieb, even aanpoten dus). Misschien nog de kruisweg vanuit Rome  kijken die gisteren is uitgezonden. De Paus liep met Romeinen en bedevaartgangers de kruisweg op het Colosseum. Bij iedere statie van de kruisweg wordt stilgestaan en worden er meditaties en gebeden uitgesproken in verschillende talen. Ik probeerde gisteren al live te kijken maar dat viel zonder ondertiteling toch niet mee. Verder ga ik vandaag niet zoveel doen. M'n bed verschonen en wat rommelen in de tuin, hooguit. Vanavond natuurlijk de Paaswake, die ik voor het eerst geheel in communio ga vieren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Voor de laatste keer vlees eten, tenminste totdat ik een plek vind waar het vlees duurzaam genoeg wordt geproduceerd. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus hoi gourmetschotel, tot nooit! Wat is duurzaam genoeg? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 - snel een taak afmaken - naar kerk om te helpen repeteren van paastoneel - snel langs winkel om een jurkje te zoeken - naar de doe-het-zelf-zaak voor maquettemateriaal - strijken - een wiskundeboek overtypen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 eieren verven Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Een is helemaal zwart geverfd, geweldig. Toen gaf ik 'm maar een nieuwe, maar die at ie gelijk op. Lekker jong. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Een ei hoort erbij! Ik heb er al tien op en neem er nog maar een! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 30 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2013 Voor de laatste keer vlees eten, tenminste totdat ik een plek vind waar het vlees duurzaam genoeg wordt geproduceerd. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus hoi gourmetschotel, tot nooit! Wat is duurzaam genoeg? Dat weet ik nog niet precies, ik ben het nog niet echt tegengekomen. Wellicht later als ik groot ben een toompje kipjes voor 't vlees of zo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 M'n broer vervelen met zijn drie neefjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 - tuin opruimen - afwas afmaken - was draaien - ergens een keer eten koken - kid vermaken/in de gaten houden - relaxen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 - tuin opruimen - afwas afmaken - was draaien - ergens een keer eten koken - kid vermaken/in de gaten houden - relaxen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Voor de laatste keer vlees eten, tenminste totdat ik een plek vind waar het vlees duurzaam genoeg wordt geproduceerd. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus hoi gourmetschotel, tot nooit! Wat is duurzaam genoeg? Dat weet ik nog niet precies, ik ben het nog niet echt tegengekomen. Wellicht later als ik groot ben een toompje kipjes voor 't vlees of zo. http://www.freenature.nl/cgi/shop.cgi?s ... ag=p000078 Vandaag ga ik alleen nog koken, heel misschien nog een was afhalen en ophangen, brooddeeg verder verwerken zodat het de koelkast in kan en verder alleen maar dingen die ik leuk vind. Al gedaan: afwas, verven samen met peuter. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Eten bij mijn ouders vanwege de paasdagen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Vandaag bereid ik de les voor die ik zondag ga geven op de kinderschool. Eerste keer, ik ben benieuwd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Vandaag bereid ik de les voor die ik zondag ga geven op de kinderschool. Eerste keer, ik ben benieuwd O, leuk. Succes! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Naar een schoolfeest gaan, daarna naar een ander feest en daarna naar nog een ander feest en daarna Mario Party spelen. Wat een druk leven toch. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Ik heb gedaan: -Engels examen spreken en gesprekken voeren -Examen huiselijk geweld -Meekijken bij het EHBO examen, en zelf lekker niet mee doen -Naar de Primark om te shoppen voor mijn moeder, broertje en zusje Wat ik nog ga doen: -Niks!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Uitrusten en misschien kruip ik nog even achter de naaimachine. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 heb was gehangen/gedraaid, klein uurtje met de honden gewandeld en boodschappen gedaan. net valt mijn bestelde FLOW op de mat, dus ga ik snel aan de afwas nu en dan even lekker lezen. Vandaag nog ergens eten maken, een was vouwen, stukje stofzuigen en nog keer met de honden eruit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 6 april 2013 Rapport Share Geplaatst 6 april 2013 Kleren versteld, boodschappen gedaan, oud papier naar de verzamelbak gebracht, gekookt, gegeten, keuken opgeruimd, nu nog even in bad en lekker lezen op de bank. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 april 2013 Rapport Share Geplaatst 7 april 2013 Naar de kerk, de stad in voor een boodschap, een mooie wandeling maken, op visite bij mijn schoonmoeder, die heeft sinds gister een nieuwe kat via Marktplaats. Even bekijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten