Esther 0 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Over een uurtje stap ik met man, schoonvader en zwager op de trein naar de stad om voor het eerst in mijn leven een cricketwedstrijd bij te wonen. Australië vs Sri Lanka in een "one day match". Ik neem m'n boek en Nintendo DS mee mocht het té saai worden, want 8 uur cricket, da's een hele kluif Hopelijk maken de heren er een goede match van! Oh ja, ik moet er nog even bij zeggen wat ik vandaag al gedaan heb. Een huis gekocht Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Proficiat Ester!! Ik trotseer straks de ijzige kou om examen af te leggen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 O gefeliciteerd Esther. Wat is het voor een huis geworden? Ik ga vandaag de hele dag werken. Eind van de middag fysiotherapie. Dan naar huis, koken, bed opmaken, luieren, weekend vieren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 vrezen voor morgen, schoonmaken, werken en dingen regelen voor de jeugddienst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 O gefeliciteerd Esther. Wat is het voor een huis geworden? Vrijstaand huis, 900 vierkante meter grond (niet ongebruikelijk hier), 3 slaapkamers. Lekker ruim en best goed onderhouden, er moeten wel wat kleine dingen aan gebeuren, maar het is zeker al leefbaar. Het eerste wat we willen doen is airco's installeren. Wat de doorslag gaf om dit huis te kopen was de lap grond zodat we het huis ooit nog kunnen uitbreiden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 900m2 Nu ben ik wel benieuwd hoe dat huis eruit ziet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 900 vierkante meter... Veelal natuurgrond waar je niks aan hoeft te doen hoop ik? zoveel aan tuin zoals we dat in NL kennen zou erg gortig wezen BOT, ik heb vanavond een afscheidsfeestje van een oud-collega van me, die gaat voor 5 maanden naar Curacao. En ga nu eten.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Niets. En boodschappen doen. En daarna weer niets Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 900m2 Nu ben ik wel benieuwd hoe dat huis eruit ziet Niks bijzonders hoor, een heel standaard huis voor de regio 900 vierkante meter... Veelal natuurgrond waar je niks aan hoeft te doen hoop ik? zoveel aan tuin zoals we dat in NL kennen zou erg gortig wezen Nope, het is tuin, geen natuurgrond. Nate ziet dan ook niet uit naar het grasmaaien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Esther : gefeliciteerd, het is dus eindelijk gelukt! Heb je de ``two cats`` al for the yard? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Gewerkt. Nu koken, beetje lamballen, dan komt de bijbelkring langs. Wauwelen over Augustinus en bier zuipen. @Hongerige wolf, Hoe vaak hebben jullie Bijbelkring. Om de week. Nog mensen in de directe omgeving van Leiden interesse? Vraagt iemand met dubbele tong: kom je hier om te zuipen of om over de Bijbel te l*llen? Wat ik vandaag ga doen? Niet zo veel meer, misschien nog even tokkelen op mijn gitaar. Moet kunnen op dit uur toch? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Niet als je in een flat woont. Wat ga ik morgen doen? O.a. een PPT in elkaar flansen voor mijn commissie van de kerk. Maar nu eerst lekker slapen met de kitteh. @ Esther: gefeliciteerd!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Esther : gefeliciteerd, het is dus eindelijk gelukt! Heb je de ``two cats`` al for the yard? Bedankt voor de felicitaties iedereen Jep het is gelukt, niet met het eerste huis waar we een bod op hadden gedaan, maar bij het tweede huis ging het eigenlijk gesmeerd. Waarschijnlijk ook omdat we niet alles zelf deden maar onze eigen makelaar hadden. Two cats, hmmm... ik denk eerder one staffy Maar Nate wil een geit! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2013 Eitje bakken, kringloopwinkel (ik wil een truttig koffiefilterhoudertje), feestje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 In bed liggen door ziekte, en hopen dat ik na 2u miraculeus hersteld ben. En dan examen van dinsdag verder studeren, nog zoveel te doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Het is schaatsweer, maar de kinderen willen zwemmen, dus dat wordt het. O, toch niet, ze gaan mee naar de kerk. Dan ga ik ook maar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Ik heb net een dienblad en een koffiefilterhoudertje geschildert. Er moet morgen nog een laag op en daarna kan ik decoratie aanbrengen. Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Ik had eerst bedacht om er poesieplaatjes op te plakken, maar dan moet je ook weer een soort speciale pasta erop smeren. Best een gedoe dus. Zo direct even ontbijten, douchen en dan naar de mis. Vanmiddag gewoon in huis lummelen, ben gisteravond aan een nieuw boek begonnen. Eens kijken of ik dat vandaag uit ga krijgen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 20 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2013 Zo snel mogelijk beginnen studeren zodat ik misschien nog op tijd ben voor de workshop buitenkoken:) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 Naar de kerk in Rotterdam met de hele familie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 27 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2013 naar de jeugddienst van de evangelische gemeente hier, ben benieuwd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Examen afleggen. Auto afwassen, al hoop ik dat het blijft regenen. Euhm niks doen! Bijles geven. Euhm niks doen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Bed opmaken, verder met omkleden, eten, sportschool, douchen en wrs. naar bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ik ga naar een symposium toe waar allemaal mensen over dooie middeleeuwse mensen en graven praten! En er komt dan ook de officiële 'release' van een project over dooie middeleeuwse mensen en graven, waar ik zelf ook aan mee gewerkt heb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 straks genieten van mijn laatste stage dag op de PG, helaas ook mijn laatste late dienst. Vanaf volgende week moet ik weer vroeg uit bed:( Morgen ga ik langs de kapster om te kijken welke kleur rood mij het beste zal staan, In een gekke bui heb ik besloten echt rood haar te willen^^ en ik ben trouw aan mijn besluiten^^ En wie weet kan ik dan al wel voor zaterdag een afspraak maken om het te verven:D:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ik heb ook altijd rood/ bordeaux haar gewild. Dat je het gewoon gaat doen is super Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten