Archillion 0 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Ik ga ook bevallen vandaag. Maar tegen mij zei je juist dat... ooh, laat maar. Geen vader nog, gelukkig. Vandaag: Konijnenhok verven. Reiskooi schoonmaken. Kamer opruimen en schoonmaken. Het is nu net een tombe. Overal stof, spinnewebben en skeletten. Duitsland - Italie kijken. Er voor zorgen dat de donderdag overgaat in vrijdag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 He-le-maal niks. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Werken en vanavond niet hopen dat ik om half 8 WEER mijn bed in plof, net als gisterenavond. Man, das irritant! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 laatste examen voor in juni aflegggen daarna weet ik het nog niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Kamer opruimen en schoonmaken: Poging II. Suikerspinmachine schoonmaken. The Amazing Spider-Man op PS3 spelen. Met mijn ouders naar het dorp: Langs de dierenwinkel en langs de gamma voor verf. Konijnenhok verder verven. The Amazing Spider-Man spelen. Eten. The Amazing Spider-Man. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Naar mijn buluitreiking gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 mijn kamer opruimen gras maaien de was doen de tuinmeubels schoonmaken. waarom? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Even een tukkie doen, eten, vanavond Millennium 3 kijken en/of lezen, en dan slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Leren, leren, leren. En dan komt vriendlief, en gaan we met z´n allen thuis bbq-en ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 naar de kerk zondagsschool juffrouw zijn:D, leren, naar mijn broer prisonbreak kijken, leren, met een vriendin en onze honden wandelen in de hoop dat onze honden elkaar aardig vinden, wat niet erg waarschijnlijk is aangezien beide honden uitvallen naar vreemde honden dus dat word een spannende wandeling:) en dan nog meer leren denk ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Leerze allemaal! De dag is hier weer bijna voorbij, maar wat ik héb gedaan is dit: -Kerk -Sportschool -Sushi eten hmmmmmmm -Was opvouwen en strijken -Schoenen poetsen En verder beetje internetten en bankhangen. Zo maar eens wat avondeten klaarmaken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Wat ik uiteindelijk heb gedaan: Douchen, naar de kerk gaan, en zitten laptoppen. Nu laat ik de avond lekker rustig voorbijgaan, en wat morgen brengt zien we morgen wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Vandaag een dagje vrijgenomen, kon ik wel gebruiken na de bbq van de zaak... Ik ga echter ook wat belangrijke dingen doen: Foto's makken voor een nieuwe ID kaart, en achter mijn rijbewijs an, gezien het CBR haar telefoon niet opneemt om de tijden waarop ik bel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 vervelen op het werk. niks te doen hier, en tijdens de werkuren zijn hotmail en facebook enzo afgesloten. vanavond weet ik nog niks. misschien mijn belastingen eens in orde brengen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ik ga echter ook wat belangrijke dingen doen: Foto's makken voor een nieuwe ID kaart, en achter mijn rijbewijs an, gezien het CBR haar telefoon niet opneemt om de tijden waarop ik bel. Het helpt nog wel eens om binnen de kantooruren te bellen Gewoon Paul. Ergens tussen 9 en 5 uur dus ipv om 9 uur 's avonds of midden in de nacht. (geintje) Voor mij uitslapen, gisteravond behoorlijke slaappil gehad, nu de naweeën ervan gehad. Zo huisje kuisen, tuintje wieden en nog wat dingen doen in winkelcentrum. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Nu alleen nog werkkleren voor morgen klaarmaken, en een sloop om mijn kussen doen, en dan slapen. Ciao! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Vanavond denk ik dat ik een film ga kijken. Robin hood, of een begin maken aan een WOll documentaire van 8 dvd's? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Vandaag mijn laatste tentamen van dit schooljaar. Kan er dan eindelijk niks meer aan doen en gewoon heel hard vakantie houden ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Een uur bezig geweest met het schoonmaken van het konijnenhok. Maar wat ik nu toch eens ga doen... ik heb geen idee. Is het al tijd voor de Lord of the Rings Extended Marathon? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 In de tuin of het park gaan zitten lezen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Hier is het jammer genoeg slecht weer, dus ik blijf gezellig binnen. Maar lezen is een goed idee. En mijn ouders zijn vanochtend vertrokken op vakantie. Dat wordt een maand lang overleven. Love it! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Geen Joon die op je past? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Joon werkt van maandag tot vrijdag =) maar morgen zorg ik er een hele dag voor. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Vandaag met bovenstaande naar Antwerpen. The Amazing Spider-Man eindelijk zien! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Net brandoefening gehad in de kerk Boodschappen doen Vanavond naar Ice Age 4 met de hele fam. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten