Archillion 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Aaah, het is duct-tape! De keeper van Italie had het in zijn nek, ik dacht steeds dat het Braveheart schilderingen waren. En hulde voor de overwinning van Italie tegen Engeland. Wat een geweldige keeper hebben ze! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 ik vond het nog wel grappig. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 miehuhiehahahah! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 27 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Bert van Marwijk stapt op! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Zat er aan te komen... GO SPANJE!!1 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Bert van Marwijk stapt op! Dat is ook het enige spannende aan Portugal - Spanje. Maar wel jammer vind ik. Hij heeft ons naar de finale van het WK gebracht en voor even op de nummer 1 van de wereldranglijst. Knappe prestatie. Ik had hem nog wel een toernooi gegund om te zien of hij Nederland kan verbeteren. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Niet huilen Christiano! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 En wat heerlijk dat Italie Duitsland overtuigd verslagen heeft. Eindelijk eens een wedstrijd die spannend was van begin tot het eind en het had zo 5-0 voor Italie kunnen worden met de vele kansen die ze op het laatst kregen. Spanje tegen Italie in de finale. Dat gaat interessant worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Schade, immer schade... weg zu spielt. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 29 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2012 Wordt een interessante wedstrijd tussen Italië en Spanje. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 En in een prachtige wedstrijd wint Spanje met 4-0 van Italië. Spanje liet deze keer wél fraai voetbal zien en kreeg in de tweede helft groot voordeel toen Italië na een blessure en geen wissels meer met tien man verder moest spelen. Een waardige afsluiting van het toernooi. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Mwoah, voor Italië niet zo waardig, en dat vond ik wel jammer. Zo snel die wissels er al doorheen, zie je ook niet vaak. En nu is weer duidelijk waarom je dat niet moet doen... Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Mwoah, voor Italië niet zo waardig, en dat vond ik wel jammer. Zo snel die wissels er al doorheen, zie je ook niet vaak. En nu is weer duidelijk waarom je dat niet moet doen... Dat vond ik wel heel zielig voor Italie. En vooral voor de wisselspeler die nog geen vijf minuten in het veld stond. Ik had het ze zo gegund na de mooie overwinning op Duitsland, maar helaas. Dit was de eerste keer dat ik Spanje goed zag spelen, dus ze hebben het wel verdiend. Maar goed, EK voorbij. Ik verwacht niet dat Spanje komend WK weer zal kunnen winnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Mwoah, voor Italië niet zo waardig, en dat vond ik wel jammer. Zo snel die wissels er al doorheen, zie je ook niet vaak. En nu is weer duidelijk waarom je dat niet moet doen... Dat vond ik wel heel zielig voor Italie. En vooral voor de wisselspeler die nog geen vijf minuten in het veld stond. Ik had het ze zo gegund na de mooie overwinning op Duitsland, maar helaas. Dit was de eerste keer dat ik Spanje goed zag spelen, dus ze hebben het wel verdiend. Maar goed, EK voorbij. Ik verwacht niet dat Spanje komend WK weer zal kunnen winnen. Ja, echt sneu voor hem, en het hele team natuurlijk. Ik had het Italië ook echt gegund. En als Spanje weer gaat winnen, gaat het wel erg voorspelbaar worden. Ze moeten niet té goed worden, dan is het ook niet leuk meer om naar te kijken.. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Het is dan ook zacht gezegd niet bijster slim om als derde wissel iemand in het veld te zetten die ook al eerder geblesseerd aan diezelfde hamstring was geraakt. Dus sneu is het wel, maar ze hebben het ook een beetje aan zichzelf te danken. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Mooi dat Spanje gewonnen heeft, kunnen de mensen aldaar wel gebruiken een positief puntje. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Mooi dat Spanje gewonnen heeft, kunnen de mensen aldaar wel gebruiken een positief puntje. Hetzelfde geldt voor de Italianen. Maar ik hoop inderdaad dat ze daar een mooie economische boost uit weten te halen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Doel: Iker Casillas Aanvoerder 30 Verdediging: Arbeloa 28 Pique 24 Ramos 25 Alba 23 Middenveld: Busquets 23 Xavi 31 Xabi Alonso 30 Iniesta 27 Silva 25 Fabregas 24 Voorhoede: Hebben ze niet Nou vooruit, Torres 27 Bankzitters gemiddeld 25 jaar oud. Kortom dit elftal kan nog jaren mee en ze zijn nu de torenhoge favoriet voor het WK 2014 Verder was mijn voorspellend vermogen belabberd dit EK, al had ik wel Spanje als winnaar aan zien komen na de poule fase omdat het vrij duidelijk was dat ze echt nog 3 versnellingen hoger konden t.o.v. hun 'slechte' wedstrijden (die ze ook gewoon wonnen) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten