Mariss 0 Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Ik kende het nog niet, maar dat klinkt heel leuk! Wel iets voor een boekenwurm als ik Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 zo vandaag 44 boeken de wereld in geholpen das best veel, normaal 10-20 in het weekend Mooi om te horen! Wat voor genres? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 verschillende. we maken voor de bushaltes vaak setjes met roman en detective, of roman met kinderboek enz. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 1 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2015 Zijn hier mensen die de Scofield Reference Bible gebruiken? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2015 Wie heeft er een collectie evangelische liederen digitaal? Zoek een 6-tal nummers Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 28 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2015 Heeft er iemand hier verstand van Office 365? Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 29 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2015 Heeft er iemand hier verstand van Office 365? Ongetwijfeld. Wat wil je weten? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2015 Ik ben op zoek naar een katholiek theologisch overzichtswerk. Zeg maar zo'n introductie in de katholieke theologie. Het mag academisch niveau zijn (graag zelfs), maar wel geschikt voor studenten die aan het begin van een studie staan, dus dat er niet teveel voorkennis vereist is. Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 30 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2015 Ik ben op zoek naar een katholiek theologisch overzichtswerk. Zeg maar zo'n introductie in de katholieke theologie. Het mag academisch niveau zijn (graag zelfs), maar wel geschikt voor studenten die aan het begin van een studie staan, dus dat er niet teveel voorkennis vereist is. Ik heb wel wat leuks voor je. Drie voorwaarden: - je kan tegen ouderwets nederlands, - je komt het zelf halen - na gebruik geef je het in dezelfde staat terug Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2015 Vooraf gesteld: Dankje voor het aanbod. En de eisen zijn heel schappelijk (en nee, ouderwets NL is geen probleem). Maar gaan de reiskosten niet hoger worden dan als ik het zelf bestel (plus mijn liefde voor boeken in eigen bezit hebben)? Of gaat hem dat laatste niet worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Vooraf gesteld: Dankje voor het aanbod. En de eisen zijn heel schappelijk (en nee, ouderwets NL is geen probleem). Maar gaan de reiskosten niet hoger worden dan als ik het zelf bestel (plus mijn liefde voor boeken in eigen bezit hebben)? Of gaat hem dat laatste niet worden? Geen idee wat je reiskosten gaan zijn Maar ik ga binnenkort een nieuwe auto kopen en zal die wel willen uitproberen. Dus misschien los ik dat wel voor je op. Zelf bestellen lijkt me een uitdaging, voor boeken die sinds pakweg 1948 niet meer in de handel zijn Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Als het een uitgave van 1948 is, dan mist deze een behoorlijk roerige periode uit de Roomsche kerk.. beter bekend als het Vaticaans Concillie... Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Als het een uitgave van 1948 is, dan mist deze een behoorlijk roerige periode uit de Roomsche kerk.. beter bekend als het Vaticaans Concillie... Zoals je ongetwijfeld weet was Vaticanum II geen dogmatisch concilie. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Heeft er iemand hier verstand van Office 365? Ongetwijfeld. Wat wil je weten? Verholpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 september 2015 Rapport Share Geplaatst 1 september 2015 Vooraf gesteld: Dankje voor het aanbod. En de eisen zijn heel schappelijk (en nee, ouderwets NL is geen probleem). Maar gaan de reiskosten niet hoger worden dan als ik het zelf bestel (plus mijn liefde voor boeken in eigen bezit hebben)? Of gaat hem dat laatste niet worden? Geen idee wat je reiskosten gaan zijn Maar ik ga binnenkort een nieuwe auto kopen en zal die wel willen uitproberen. Dus misschien los ik dat wel voor je op. Zelf bestellen lijkt me een uitdaging, voor boeken die sinds pakweg 1948 niet meer in de handel zijn Dank, ik hou het in mijn achterhoofd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 Ik heb een technische vraag: In mijn laptop zitten twee HDD's, maar ik zou graag Windows van mijn 1e schijf naar mijn 2e schijf willen kopiëren. De tweede schijf is namelijk een stuk sneller en wil ik alleen voor het OS gebruiken. Mijn vraag of dit mogelijk is? Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 9 september 2015 Rapport Share Geplaatst 9 september 2015 Vooraf gesteld: Dankje voor het aanbod. En de eisen zijn heel schappelijk (en nee, ouderwets NL is geen probleem). Maar gaan de reiskosten niet hoger worden dan als ik het zelf bestel (plus mijn liefde voor boeken in eigen bezit hebben)? Of gaat hem dat laatste niet worden? Geen idee wat je reiskosten gaan zijn Maar ik ga binnenkort een nieuwe auto kopen en zal die wel willen uitproberen. Dus misschien los ik dat wel voor je op. Zelf bestellen lijkt me een uitdaging, voor boeken die sinds pakweg 1948 niet meer in de handel zijn Dank, ik hou het in mijn achterhoofd. Als je het nog ooit uit je achterhoofd haalt, moet je even bedenken hoe je me gaat bereiken. Ik merk dat dit forum voor mij nauwelijks meer interessant is. De deelnemers zijn, op een enkeling na, voor mij niet zo boeiend. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 september 2015 Rapport Share Geplaatst 10 september 2015 Moet wel lukken hoor. Ik denk dat ik je wel in social media kan vinden. Ik ben nu trouwens op advies van iemand anders begonnen met 'De kern van ons geloof' van de theoloog Joseph Ratzinger. Ben benieuwd! Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 10 september 2015 Rapport Share Geplaatst 10 september 2015 Ik heb een technische vraag:In mijn laptop zitten twee HDD's, maar ik zou graag Windows van mijn 1e schijf naar mijn 2e schijf willen kopiëren. De tweede schijf is namelijk een stuk sneller en wil ik alleen voor het OS gebruiken. Mijn vraag of dit mogelijk is? Ja dat is mogelijk. Bijvoorbeeld met Macrium Reflect Free hiermee kun je je huidige C:schijf compleet met bootsector kopieren naar D:. (Uiteraard wordt daarbij D: overschrijven dus voor die tijd even je data veilig stellen.) Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 12 september 2015 Rapport Share Geplaatst 12 september 2015 Ik heb een technische vraag:In mijn laptop zitten twee HDD's, maar ik zou graag Windows van mijn 1e schijf naar mijn 2e schijf willen kopiëren. De tweede schijf is namelijk een stuk sneller en wil ik alleen voor het OS gebruiken. Mijn vraag of dit mogelijk is? Ja dat is mogelijk. Bijvoorbeeld met Macrium Reflect Free hiermee kun je je huidige C:schijf compleet met bootsector kopieren naar D:. (Uiteraard wordt daarbij D: overschrijven dus voor die tijd even je data veilig stellen.) Bedankt, zal er mee aan de slag gaan ! Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 16 september 2015 Rapport Share Geplaatst 16 september 2015 Weet iemand hoe je op Google Scholar kunt vinden hoeveel artikelen een auteur geschreven heeft? Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Je kunt zoeken op auteur: en dan de naam... misschien helpt dat je verder? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Dan krijg je natuurlijk nog steeds 1 paper vele malen als hit. Je kunt evt de Google API gebruiken als je daar wat mee kunt. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Google API? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2015 heeft er hier iemand serieus verstand van de regeltjes rondom uitkeringen en "potjes", formulieren daarover invullen enz.? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten