Wietse 0 Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Gebruik je firefox? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Uhu, firefox. En het is zo dus de topicnaam dat zwart staat. MAar het lijkt nu ineens opgelost, raar - edit: toch niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Op elke forum waar ik kom is mijn reactie op zwart . Ik gebruik ook firefox. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 dit heb ik dus voor: Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik gebruik IE, bij mij ziet alles er hetzelfde uit. Misschien een firefox-tic? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik heb dat ook wel eens, of dat de topic titel ineens bij een paar posts anders is.. Maar ik gebruik gewoon Google Chrome Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik zit via Safari, en bij mij is het in elk geval bijna altijd zo dat mijn laatste post in een topic een zwarte titel heeft, terwijl de rest gewoon oranje is. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik zit via Safari, en bij mij is het in elk geval bijna altijd zo dat mijn laatste post in een topic een zwarte titel heeft, terwijl de rest gewoon oranje is. Zoals ik in het andere topic al zei: elke postnaam is een link. De post die je op dat moment aangeklikt of gepost hebt heeft een zwarte titel (aangeklikte link). Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 wat is eigenlijk de "verwijzing" van de vissen naast topicnamen? de oranje wilt zeggen dat er ongelezen berichten in het topic taan. maar wat met een sterretje en ook met een soort van 1 in de rechter-onderhoek? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Sterretje = populair topic en dat dingetje rechtsonder is dat jij er in gepost hebt. Uitroepteken is sticky/belangrijk en slotje is op slot Volgens mij staan die vermeldingen ook wel op de index helemaal onderaan uitgelegd. Edit: toch niet, dat verschilt blijkbaar per phpbb-forum.. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 19 april 2012 Rapport Share Geplaatst 19 april 2012 wat is eigenlijk de "verwijzing" van de vissen naast topicnamen?de oranje wilt zeggen dat er ongelezen berichten in het topic taan. maar wat met een sterretje en ook met een soort van 1 in de rechter-onderhoek? De verklaring is te vinden in deze post van vorig jaar. Kan eens kijken of die verklaring zichtbaar kan worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Weet iemand onder wat voor verzekering "dierenarts-kosten" vallen? moet je daar speciaal verzekerd voor zijn of valt dat onder een standaard verzekering (schade bij ander veroorzaakt) Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Weet iemand onder wat voor verzekering "dierenarts-kosten" vallen?moet je daar speciaal verzekerd voor zijn of valt dat onder een standaard verzekering (schade bij ander veroorzaakt) Als je (huisdier) schade aan andermans huisdier veroorzaakt, valt dat onder Aansprakelijkheidsverzekering Particulieren ook wel bekend als WA-verzekering. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 top, dank je wel en weet je toevallig ook of dat voor 100% word gedekt of verschilt dat per geval? al gevonden Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Domme vraag misschien: hoe wis je berichten je in je mailbox op Credible? Ik kan selecteren,maar ik zie nergens hoe ik kan wissen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Je kunt berichten selecteren door ze rechts aan te klikken, en dan rechtsonder een actie uitkiezen (waaronder verwijderen). Succes! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 Ik had het net gevonden Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Stel ik wil een zelfgeschreven gedicht plaatsen, waar kan ik dat doen? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Er is een crea-topic viewtopic.php?f=19&t=3683 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Waarom het crea-topic als er een gedichten-topic is? viewtopic.php?f=19&t=13454&p=1053103#p1053103 Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Waarom het crea-topic als er een gedichten-topic is?viewtopic.php?f=19&t=13454&p=1053103#p1053103 Dan haalde ik de 2 door elkaar. Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 bedankt:) Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Hoe krijg ik mijn foto op de juiste grote zodat ik hem hier kan gebruiken als plaatje bij mijn naam? uhm hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Hoe komt het dat, op die ene dag dat ik nu eens kon uitslapen in een maand of zo, mijn hond me absoluut moest wakker maken om pakweg 7u30?? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 17 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Hoe krijg ik mijn foto op de juiste grote zodat ik hem hier kan gebruiken als plaatje bij mijn naam?uhm hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is. Ik doe dat altijd via paiint, maar je kan dat (denk i) met elk fotobewerkprogramma doen. en dan doe je ctrl+w, en kan je ingeven hoeveel procent je wilt van je foto. Dus bij 25%, verkleint de fotot tot 25% van je oorspronkelijke foto. en zo ga je maar zoeken totdat je de juist afmetingen hebt. Maar er zullen waarschijnlijk gemakkelijkere dingen bestaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten