Nynthe 1 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Nou? Waar ben je vandaag blij mee? Waar ben je dankbaar voor? (Weer zo'n lekker positief topic ) Ts begint: Ik ben vandaag dankbaar voor WS, die me vanochtend wakker sms'te om te laten weten dat ze bij mijn musical uitvoering wil zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat ik Turks spreek opdat ik lekker met mijn broertje kan kletsen zonder dat iemand anders me ebgrijpt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Jaaa, dat wil ik eigenlijk ook nog leren, Turks! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Admod note:Deze parkeren we even in de KB in plaats van VT. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat ik zo na een dag hard leren eindelijk mag gaan hardlopen van mezelf Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Shevan 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat mijn collega paracetamol bij zich had. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Vandaag ben ik blij met de opkomende/ al wat verder in aanbouw zijnde contacten die hun aanwezigheid hebben laten merken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat mijn man zo lief voor me zorgt als ik ziek en snotterig ben Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Er users terug komen die al even niet geweest zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat het vandaag pizzadag was op mijn werk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Dat ik vandaag eindelijk weer eens een goed cijfer terugkreeg! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 ik ben vandaag blij met het feit dat ik eens een dag heerlijk bij kon slapen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Assepoester 0 Geplaatst 10 november 2011 Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Ik ben vandaag dankbaar voor 't feit dat alle problemen die ik gisteravond bij God bracht vandaag opeens geen problemen meer waren. God is groot! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 10 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2011 Ik ben blij omdat ik een slaapdienst had, maar de roosteraar per ongeluk twee mensen op het rooster heeft gezet. Kan ik vanacht toch mooi in mijn eigen bedje slapen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik ben blij dat ik me vandaag best opgewekt voel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 11 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 * de telefoon die ik zo ga ophalen * vanavond bij mijn zusje lekker bankhangen * straks knuffelen met mijn neefje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik ben vandaag blij met dat het Sint-Maarten is. Ik vind het iets leuks hebben, die lichtgevende lampions en met liedjes om snoep bedelende kinderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik ben vandaag blij met mijn collega's. Heb weer kunnen bouwen aan een goede sfeer tussen mijn collega's en mij, en dat is gewoon leuk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 11 november 2011 Rapport Share Geplaatst 11 november 2011 Ik ben blij want het autorijden ging vlotjes vandaag. Ook deftig kunnen parkeren. *bijna praktijkexamen* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Assepoester 0 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik ben vandaag blij met mijn vriendje. Hij blijft me verrassen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik ben vandaag super blij met mijn nieuwe laarzen En dat helemaal gratisssss Zo zou ik wel altijd willen shoppennn http://www..nl/images/catalog/668x501/291231r.jpg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik ben blij dat we vandaag naar de winkel konden en dus weer na een week iets anders dan water in huis hebben. Ik kan gemakkelijk overdag water drinken, maar een limo kan zo goed doen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst 12 november 2011 Ik ben vandaag super blij met mijn nieuwe laarzen En dat helemaal gratisssss Zo zou ik wel altijd willen shoppennn http://www..nl/images/catalog/668x501/291231r.jpg Zo, dat doe je goed! Gratis laarzen lijken mij ook wel wat Ik ben blij dat ik weer wat tijd met mijn zus en haar dochter heb doorgebracht, het zijn zulke schatten van meiden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik ben blij dat we als gezin vandaag een kennis uit de brand konden helpen. Hij stond met autopech op de route die we altijd van de kerk naar huis rijden, en we hebben hem even naar de garage gesleept, en de helft van het gezin thuis afgezet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Ik ben blij dat ik zojuist hoofdstuk 16 van mijn boek heb afgeschreven. Nu heb ik nog anderhalve maand voor drie hoofdstukken plus een proloog en epiloog. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten