Spring naar bijdragen

Ik ben vandaag blij met...


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 799
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het nieuwe forum :D!

Posted Images

Ik moest vanmorgen denken aan Flevoland en WOII. Sowiezo Olorin en Leidenschaft zullen eht ongetwijfeld weten, maar Flevoland is de enige Nederlandse provincie die de tweede wereldoorlog niet heeft meegemaakt. Toen stond ze op het punt gemaakt te worden, kom ik net achter via de site van de gemeente Dronten. Toen ik daar vanmorgen aan dacht, was ik best blij, ik zag het als een openbaring...

Link naar bericht
Deel via andere websites

de Grootheid van God.

Ik ben zo ontzettend blij dat Hij mij nooit heeft opgegeven toen ik hem gedag zei.

Dat hij me met open armen terug ontving toen ik besefte dat ik toch niet zonder Hem kan.

En de pijnlijke momenten zijn niet leuk, en je beseft vaak niet waarom ze er zijn. Maar na een tijdje wordt alles duidelijk.

God is perfect

Link naar bericht
Deel via andere websites

al wat het maar een klein vreugdemomentje..

Ik had op facebook een foto gedeeld met daarin allemaal Bijbelse namen en hun "gebreken". Het slot was: reply als je weet dat je niet perfect bent, maar dat je weet dat Hij aan jou werkt.

Iemand van mijn klas zei: ik wist niet dat je christelijk bent?

Ben ik blij om, gisteren al mooie getuigenis kunnen geven, nu opnieuw iemand die het weet. Voelt goed

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben blij met de kou. Ik kleed me erop, zorg dat ik in beweging blijf als ik buiten ben, en dst zorgt ervoor dst ik geen last heb van de kou. Ik neem het wel waar, maar ik heb het idee dat mijn lichaam het nietveracht. Ze geeft haar grens ook aan, maar dan nog. De kou voelt gezond aan, en brengt een sfeer die je alleen in wintertijd waarneemt. Geniet ik graag van!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid